En ik maar denken dat ik in dit topic van de subwaygroopies de enige was die liever naar een andere broodjeszaak gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Tref het volgende:
Ik vind de subway niets meer of minder dan een veredelde broodjes-mcdonalds. Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. De groentes zijn duidelijk niet vers, de sauzen net iets te en het is allemaal erg instant. Voor een keertje prima, dat wel.
Doorgaans ga ik liever naar een goede lunchroom/broodjeszaak waar ze de kaas ter plekke snijden en de groente lekker vers is.![]()
te lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:55 schreef Jaguarized het volgende:
Sauzen te wat?
Troost je, ik las hier dat er dit keeer geen advertentie in de spits was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:02 schreef MoChe het volgende:
pff weer geen spits meegenomen woensdag
Totaal verkeerde locatie vooral lijkt mij, ook erg euh ''dark'' daar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ik vind in enschede de subway veel minder leuk / lekker / gezellig als toen in hengelo.. weet niet hoe t komt
helemaal mee eens! In Amerika is het een van de betere broodjes tenten maar hier in Nederland is het niet heel speciaal (behalve de free-refill voor de sodaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef Muertez het volgende:
Toen ik in Amerika was at ik erg vaak bij Subway en vond ik het fantastisch
Terug in Nederland vind ik het eigenlijk helemaal niet bijzonder meer.
Misschien omdat je in Nederland toch al meer broodjeszaken hebt en het in Amerika een van de weinige plekken was waar je een fatsoenlijk broodje kon eten.
Ik vind het nog wel ok, maar ook niet meer dan dat, ik vind het aanbod ook niet altijd even overzichtelijk weergegeven.
Welke ben je geweest, Brugstraat of Herestraat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb geen kans gehad om een broodje te halen in groningen. Was er alleen tijd hij al dicht was savonds. Zag er wel uit als een mooie tent en een goede locatie.
Herestraat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Welke ben je geweest, Brugstraat of Herestraat?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mooie aanbieding deze week.... 2 voor de prijs van 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |