quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:42 schreef Indirah het volgende:
Ik heb ook een traingeval op zolder
ben ermee gestopt toen ik een week lang nauwelijks nog kon lopen en mijn hoofd bewegen
quote:Ik heb een wehkamp Cross-trainer Besteld.
Ik heb er eens op gestaan in een winkel, had meteen koppijn door dat getril en als dildo vond ik hem wel heeeeeeel erg groot dus heb hem toch maar niet gekochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
Ik had ooit zo'n trilplaat gekocht. 3 keer op getrild, en nu doet ie dienst als een soort kapstok
Misschien als je er op de juiste manier op gaat zitten dat ie enige voldoening geeft?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:48 schreef Indirah het volgende:
[..]
Ik heb er eens op gestaan in een winkel, had meteen koppijn door dat getril en als dildo vond ik hem wel heeeeeeel erg groot dus heb hem toch maar niet gekocht
Het ging zo moeilijk in die winkel he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Misschien als je er op de juiste manier op gaat zitten dat ie enige voldoening geeft?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef Indirah het volgende:
[..]
Het ging zo moeilijk in die winkel he?
Dat uitproberen ging zo apart, ik deed of ik mijn veter moest strikken toen bleek dat ik geeneens veters had!
Dus ik bukken en doe net of ik een pluisje van de grond raapte en
toen heb ik mijn liefdegrot op die trilplaat gestort
maar het viel teveel op, de manager kwam eraan lopen en keek zo gek dat ik snel zei dat ik uitgegleden was dankzij een vochtige inlegkruisdingus
hahahahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow, ik zou gewoon zeggen:'' Ik wilde weten of m'n billen ook goed zouden trillen''
3 dagen in de week. Half uur. lichtjes bewegen. En als ik dat een maand stabiel volhoud. Uitbouwen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe vaak ik al niet heb gehoord dat mensen dat ding na een week al in de hoek hebben gegooid... en ja, mijn werk is fitnessbegeleider, dus hoor het echt vaak
Met welke doelstelling heb je de crosstrainer gekocht?
Tjah die dingen zijn echt slecht, Punt. Trilplaten, dat is ongeveer een stap hoger dan een saunabelt. Word dun en gespierd door niks te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
Ik had ooit zo'n trilplaat gekocht. Drie keer op staan trillen, en nu doet ie dienst als een soort kapstok
Komt voormekaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:08 schreef Koningin het volgende:
tvp
Ik wil wel eens weten of het een goed apparaat is.
Met die doelstelling was mijn reactie misschien wat overtrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:09 schreef outcast_within het volgende:
3 dagen in de week. Half uur. lichtjes bewegen.
Maar nu geldt mijn advies weer serieus.quote:En als ik dat een maand stabiel volhoud. Uitbouwen.
Een piepende en krakende Kettlerquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Pinball het volgende:
Voor lichtjes bewegen is dat wel geschikt, maar als je niet bejaard of gehandicapt bent heb je daar na een maand dus niets meer aan. Zelfs met mijn 75kg piepte en kraakte dat overal zodra ik de weerstand een keer wat hoger zette en even flink wilde zweten.
En dat weer uit elkaar schroeven en inpakken was echt een kutklus, dat was geen grap.
Misschien had ik een maandagochtend modelletje, of misschien hebben wij andere opvattingen over wat (vervelend) piepen en kraken is, of over wat een flinke workout is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een piepende en krakende KettlerIk heb echt helemaal nergens last van, en ik ben zeker niet de lichtste...
Mooi toch. En aan de andere kant: voor 100 euro kan je je niet echt een buil vallen. Als je dat ding in een half jaar sloopt omdat je fanatiek blijft heb je hem allang terugverdiend als je 30-50 euro per maand op de sportschool bespaart.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef outcast_within het volgende:
Hij doet het wel... dat wel:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |