abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34468480
Benieuwd naar de afloop? Tvp hier mee .

Ik liep al langer met het idee om zo'n ding te halen. (geen belasting voor je gewrichten, en armen en benen trainen). En op marktplaats zijn er niet zo veel aangeboden en de vraag ernaar is ook groot.

Dus maar zo'n wehkamp ding gehaald van honderd euro +8

Heb zelfs een keer ooit een topic geopend hierover. Nu maanden later gehaald
Hoop dat het iets is
  donderdag 26 januari 2006 @ 00:41:24 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34468518
Ik heb een briefje aan de muur met oefeningen die ik van mezelf moet doen en nooit doe. Vangt minder stof dan zo'n apparaat denk ik.
  donderdag 26 januari 2006 @ 00:42:00 #3
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34468538
Hoop het ook voor jou

Succes en veel sportplezier ermee!!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34468559
Ik heb ook een traingeval op zolder
ben ermee gestopt toen ik een week lang nauwelijks nog kon lopen en mijn hoofd bewegen
  donderdag 26 januari 2006 @ 00:45:14 #5
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34468608
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:42 schreef Indirah het volgende:
Ik heb ook een traingeval op zolder
ben ermee gestopt toen ik een week lang nauwelijks nog kon lopen en mijn hoofd bewegen
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34468648
quote:
Ik heb een wehkamp Cross-trainer Besteld.

Hoe vaak ik al niet heb gehoord dat mensen dat ding na een week al in de hoek hebben gegooid... en ja, mijn werk is fitnessbegeleider, dus hoor het echt vaak

Met welke doelstelling heb je de crosstrainer gekocht?
pi_34468653
Ik had ooit zo'n trilplaat gekocht. Drie keer op staan trillen, en nu doet ie dienst als een soort kapstok
Back in business.
pi_34468680
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
Ik had ooit zo'n trilplaat gekocht. 3 keer op getrild, en nu doet ie dienst als een soort kapstok
Ik heb er eens op gestaan in een winkel, had meteen koppijn door dat getril en als dildo vond ik hem wel heeeeeeel erg groot dus heb hem toch maar niet gekocht
pi_34468697
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:48 schreef Indirah het volgende:

[..]

Ik heb er eens op gestaan in een winkel, had meteen koppijn door dat getril en als dildo vond ik hem wel heeeeeeel erg groot dus heb hem toch maar niet gekocht
Misschien als je er op de juiste manier op gaat zitten dat ie enige voldoening geeft?
Back in business.
pi_34468742
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:49 schreef Shirley het volgende:

[..]

Misschien als je er op de juiste manier op gaat zitten dat ie enige voldoening geeft?
Het ging zo moeilijk in die winkel he?
Dat uitproberen ging zo apart, ik deed of ik mijn veter moest strikken toen bleek dat ik geeneens veters had!
Dus ik bukken en doe net of ik een pluisje van de grond raapte en
toen heb ik mijn liefdegrot op die trilplaat gestort
maar het viel teveel op, de manager kwam eraan lopen en keek zo gek dat ik snel zei dat ik uitgegleden was dankzij een vochtige inlegkruisdingus
pi_34468958
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef Indirah het volgende:

[..]

Het ging zo moeilijk in die winkel he?
Dat uitproberen ging zo apart, ik deed of ik mijn veter moest strikken toen bleek dat ik geeneens veters had!
Dus ik bukken en doe net of ik een pluisje van de grond raapte en
toen heb ik mijn liefdegrot op die trilplaat gestort
maar het viel teveel op, de manager kwam eraan lopen en keek zo gek dat ik snel zei dat ik uitgegleden was dankzij een vochtige inlegkruisdingus

Ow, ik zou gewoon zeggen:'' Ik wilde weten of m'n billen ook goed zouden trillen''
Back in business.
pi_34468972
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ow, ik zou gewoon zeggen:'' Ik wilde weten of m'n billen ook goed zouden trillen''
hahahaha
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:13:25 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_34469161
Heb je genoeg zegeltjes om het terug te sturen?
Camera 1... 1!
  donderdag 26 januari 2006 @ 01:35:18 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_34469505
Als je hem nou níet in elkaar schroeft, dan bespaar je jezelf echt een hoop werk voor het terugsturen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_34471868
tvp
Ik wil wel eens weten of het een goed apparaat is.
pi_34472915
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Hoe vaak ik al niet heb gehoord dat mensen dat ding na een week al in de hoek hebben gegooid... en ja, mijn werk is fitnessbegeleider, dus hoor het echt vaak

Met welke doelstelling heb je de crosstrainer gekocht?
3 dagen in de week. Half uur. lichtjes bewegen. En als ik dat een maand stabiel volhoud. Uitbouwen.

P.s. je vergeet dat ik speciaal ben en dat ik em dus niet in een hoek gooi (hoop hoop hoop)
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
Ik had ooit zo'n trilplaat gekocht. Drie keer op staan trillen, en nu doet ie dienst als een soort kapstok
Tjah die dingen zijn echt slecht, Punt. Trilplaten, dat is ongeveer een stap hoger dan een saunabelt. Word dun en gespierd door niks te doen
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:08 schreef Koningin het volgende:
tvp
Ik wil wel eens weten of het een goed apparaat is.
Komt voormekaar
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 10:23:22 #17
43556 miss_dynastie
pi_34473205
Het is zeker wat hoor, ik heb ook zo'n ding bij wehkamp besteld wel van een ander merk, maar het is volgens mij hetzelfde als met naar de sportschool gaan: je moet het gewoon doen. En als je dat braaf doet, dan gaat het goed. Overigens hield ik in het begin echt geen half uur vol, het viel me vies tegen
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:33:49 #18
242 Pinball
Electric Monk
pi_34473428
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:09 schreef outcast_within het volgende:

3 dagen in de week. Half uur. lichtjes bewegen.
Met die doelstelling was mijn reactie misschien wat overtrokken.
quote:
En als ik dat een maand stabiel volhoud. Uitbouwen.
Maar nu geldt mijn advies weer serieus.
Ik heb zelf ooit zo'n ding gekocht bij de wehkamp, maar dan deze van ¤ 400,- omdat ik hoopte dat die wat degelijker zou zijn dan de ècht goedkope modellen.

Voor lichtjes bewegen is dat wel geschikt, maar als je niet bejaard of gehandicapt bent heb je daar na een maand dus niets meer aan. Zelfs met mijn 75kg piepte en kraakte dat overal zodra ik de weerstand een keer wat hoger zette en even flink wilde zweten.

En dat weer uit elkaar schroeven en inpakken was echt een kutklus, dat was geen grap.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_34473805
Het piepen en kraken. Daar maak ik me vooral zorgen om ja idd.

Maar goed, geld om een goede dure te halen heb ik niet. Ik hoop dat deze gewoon doet wat hij belooft. En dat ik mij daarmee die kutklus kan besparen. En een ketler jezus daar zou je toch wel wat mogen verwachten (trouwens dat is toch geen wehkamp specifiek merk)
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 15:09:05 #20
43556 miss_dynastie
pi_34482601
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:33 schreef Pinball het volgende:
Voor lichtjes bewegen is dat wel geschikt, maar als je niet bejaard of gehandicapt bent heb je daar na een maand dus niets meer aan. Zelfs met mijn 75kg piepte en kraakte dat overal zodra ik de weerstand een keer wat hoger zette en even flink wilde zweten.

En dat weer uit elkaar schroeven en inpakken was echt een kutklus, dat was geen grap.
Een piepende en krakende Kettler Ik heb echt helemaal nergens last van, en ik ben zeker niet de lichtste...
pi_34562605
Hij is binnen.

Handleiding was verkreukeld, Het schroeven duurde ook even. Maar het apperaat doet het wel denk ik.

Ik maak me zorgen over het weerstandbandsysteem dat is dus een soort van klitteband die ervoor zorgt dat ie afremt. Hij maakt veel lawaai en hij "fietst" met een lichte "Ratel" en dat draaiwiel staat een beetje schuin. hij wiebelt als het ware.

Hij doet het wel... dat wel :D
  zaterdag 28 januari 2006 @ 23:20:47 #22
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_34565031

Het is dat ik geen ruimte heb om dat soort dingen te kopen, anders had ik ook zoiets gekocht.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 29 januari 2006 @ 11:31:54 #23
242 Pinball
Electric Monk
pi_34574220
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een piepende en krakende Kettler Ik heb echt helemaal nergens last van, en ik ben zeker niet de lichtste...
Misschien had ik een maandagochtend modelletje, of misschien hebben wij andere opvattingen over wat (vervelend) piepen en kraken is, of over wat een flinke workout is.
Legio mogelijkheden.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:34:41 #24
242 Pinball
Electric Monk
pi_34574285
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef outcast_within het volgende:

Hij doet het wel... dat wel :D
Mooi toch. En aan de andere kant: voor 100 euro kan je je niet echt een buil vallen. Als je dat ding in een half jaar sloopt omdat je fanatiek blijft heb je hem allang terugverdiend als je 30-50 euro per maand op de sportschool bespaart.
En dan kan je altijd nog een andere duurdere kopen.
pi_34574826
we hebben hier zo'n aldi ding, die werkt wel best,
het afremmen gaat ook helemaal elektronisch op het schermpje kan je 15 nivo's instellen en traingings dingen enzo.
wel grappig ding, k vind het raar dat het bij jou met klitteband gaat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')