Ben jij ook zo iemand die metquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog nooit van het hele fenomeen gehoord
Ik juist wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die metTriviant
nooit iets weet?!
Ik ook!
Triviale kennis
![]()
Stiekem al zal ik dat nooit hardop zeggen zijn de mensen die goed zijn in Triviant ook de mensen die ik het meeste haat.quote:
Feliciteer hem maar van mij.quote:
Nou ja...ik heb zelf maar een paar keer Triviant gespeeld, maar ik ben wel iemand die met dat soort spelletjes vaak de antwoorden weetquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stiekem al zal ik dat nooit hardop zeggen zijn de mensen die goed zijn in Triviant ook de mensen die ik het meeste haat.!11!!!1!!1!
Dat verrast mij nietsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...ik heb zelf maar een paar keer Triviant gespeeld, maar ik ben wel iemand die met dat soort spelletjes vaak de antwoorden weet![]()
Triviale kennis is tof.quote:
Op de verjaardag van je oom of tante zeker...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Triviale kennis is tof.
Doet het altijd goed op feestjes en partijtjes.
Nee, dan speel ik de leuke oom.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op de verjaardag van je oom of tante zeker....
Please...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Triviale kennis is tof.
Doet het altijd goed op feestjes en partijtjes.
Zeker! Nu ff kadotje halen met mn zusjequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Feliciteer hem maar van mij. [afbeelding]
Dan kan zijn dag helemaal niet meer stuk.
Zonde van je geld.quote:
Dat heeft toch iedereen bij Bupa?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
"Waarom denkt deze sneue zak dat ik ook maar IETS geef om zijn onnozele klote-weetjes?! Ik snij nog liever mijn oren eraf dan nog langer naar dit oeverloze, quasi-grappige gebazel te moeten luisteren!"
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen bij Bupa?.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen bij Bupa?.
Sowieso heb ik een hekel aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die metTriviant
nooit iets weet?!
Ik ook!
Triviale kennis
![]()
Denk je nou echt dat ik er trots op ben?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please...maak je geen illusies. Elke persoon die met opgetrokken wenkbrauwen van verbazing enthousiast knikt om jouw triviale kennis, denkt in werkelijkheid "Waarom denkt deze sneue zak dat ik ook maar IETS geef om zijn onnozele klote-weetjes?! Ik snij nog liever mijn oren eraf dan nog langer naar dit oeverloze, quasi-grappige gebazel te moeten luisteren!
"
Ik bezit gewoon veel kennis. Niet alleen triviale. Dáár ben ik trots op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik denk dat je daar trots op bent!
én duur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |