Bijna op gelijk niveau met "smatje"quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Moppie is wel een erg woord ja...
Nou zeg, zal jou nooit meer lieverd noemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef Zhenar het volgende:![]()
Heb je weer teveel Brace-liedjes geluisterd?![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, zal jou nooit meer lieverd noemenen je hoeft nooit meer te bellen, het leven is geen spelletje het leven is geen wedden dat
Smatje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bijna op gelijk niveau met "smatje"![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Smatje?
Ik kén het niet eens, nou dan is het wel héél erg
Ben je weer afgevallen? Moeten we weer ruzie krijgen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Moppie is wel een erg woord ja...
Neequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Come on... Je kent "smatje" toch wel?!
![]()
Ja maar ik kan er niks aan doeoeoeoeoenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je weer afgevallen? Moeten we weer ruzie krijgen?
Mijn toekomstige cup-d, wat doe jequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niks aan doeoeoeoeoen
Maar die cup D is nu wel héél ver weg ja
Ja, dan is het nog altijd mijn toekomstige cup D hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn toekomstige cup-d, wat doe je
Oepsquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dan is het nog altijd mijn toekomstige cup D hoor!:r
![]()
~!!!!1!1
Hm, die verklaring zou best wel eens kunnen kloppen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Is het een combinatie van schatje en sma?
Ik vind het vies klinken
Het kan ook een verkleinwoordje zijn vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, die verklaring zou best wel eens kunnen kloppen!![]()
Of het is gewoon een verkleinwoordje van "sma". Het komt iig van "sma".
Smasmasmasmasma! Wat een raarrrrrrrr woord zeg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het kan ook een verkleinwoordje zijn vanHet deed mij ook al denken aan smegmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik het vies vond
![]()
![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, maar wát is eigenlijk in godesnaam 'sma'?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, die verklaring zou best wel eens kunnen kloppen!![]()
Of het is gewoon een verkleinwoordje van "sma". Het komt iig van "sma".
Smasmasmasmasma! Wat een raarrrrrrrr woord zeg!![]()
Sma is toch net zoiets als chickie ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar wát is eigenlijk in godesnaam 'sma'?
Ja, ik ben niet goed in slang
Ik zal het eens in mn klas vragen, daar zitten enorm veel expertsquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sma is toch net zoiets als chickie ofzo?
quote:
Ben jij vandaag op het station van Zwolle geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |