quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik had een6
Het feit dat ik met bronchitis naar school kwam voor die mondeling maakte zoveel indruk dat ze het niet erg vond dat ik alles gewoon oplas
Maar niet iets dat besmettelijk is, want dan krijgt iedereen hoge cijfers!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Volgende keer moet je een betere ziekte meenemen naar school, krijg je misschien een hoger cijfer.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar, je vind het vast interessant om te weten dat ik pas om tien over half 12 wakker werd.
Haaaaaaiquote:
Ik mag dan misschien een tijd vroeg op geweest zijn, ik was nooit een echt vroegie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je hebt de vroegies... verraden!
![]()
Zoals we altijd al wisten dat je dat zou doen...![]()
![]()
Nou, dit was best een goede hoor! Ik had ook nog een presentatie van Recht en die lerares gebruikte medicijnen die niet meer zouden helpen als ze ziek werd... Dus ik hoesten en zij: 'Ben je ziek?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Volgende keer moet je een betere ziekte meenemen naar school, krijg je misschien een hoger cijfer.
Word jij ook zo geil van dat kruislings posten hier en in het UserGame?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik mag dan misschien een tijd vroeg op geweest zijn, ik was nooit een echt vroegie.Ga toch lekker vroeg opstaan joh, niet-slaapsnol.
Ik hou mijn ziektes voor mezelf natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet iets dat besmettelijk is, want dan krijgt iedereen hoge cijfers!![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dit was best een goede hoor! Ik had ook nog een presentatie van Recht en die lerares gebruikte medicijnen die niet meer zouden helpen als ze ziek werd... Dus ik hoesten en zij: 'Ben je ziek?Oh jee, dan kom ik niet in de buurt hoor!'
Dus toen ik klaar was met de presentatie ging ze gelijk weg zonder vervelende vragen ofzo, ze zei nog net: 'Een 7,5!'
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt ze volgende keer in een BioHazardSuit![]()
[..]
Nou, dit was best een goede hoor! Ik had ook nog een presentatie van Recht en die lerares gebruikte medicijnen die niet meer zouden helpen als ze ziek werd... Dus ik hoesten en zij: 'Ben je ziek?Oh jee, dan kom ik niet in de buurt hoor!'
Dus toen ik klaar was met de presentatie ging ze gelijk weg zonder vervelende vragen ofzo, ze zei nog net: 'Een 7,5!'
[..]
Look at me! I'm MissBliss and I've got oozing pustules all over my sweating body! But you can't have any! HAHAHAHGHGGGHHHHH*COUGH!*"quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hou mijn ziektes voor mezelf natuurlijk
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Look at me! I'm MissBliss and I've got oozing pustules all over my sweating body! But you can't have any! HAHAHAHGHGGGHHHHH*COUGH!*"
Nee johquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef LeBeau het volgende:
MissBliss had eigenlijk achter haar docent aan moeten lopen, en dan vooral hard kuchen. Zo van "Mevrouw *kuchrochelbraak*, ik heb nog een paar *hoestspuughoest* vraag!".
Dus als we wat afspraken binnenkort(?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn ziekte loopt wel op zn eind, ik kan er nog indrukwekkende hoestbuien uitgooien, maar ik slaap bijvoorbeeld al heel de nacht door nu, dus die wallen en dat witte gezichtje worden al minder
Nou, ik ben wel wat kilo's kwijt geraakt hierdoor, dus als het meezit heb ik nog enigszins de anorexia-look.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus als we wat afspraken binnenkort(??) zie je er gewoon volledig
gezond
uit?
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel wat kilo's kwijt geraakt hierdoor, dus als het meezit heb ik nog enigszins de anorexia-look.
quote:
IK ZEI TOCH WAT!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, ik noem jullie nooit meer moppies! Het blijkt gewoon een topickiller te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |