Was ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Lotjeb het volgende:
Ik wil ook een übertüte
Straks weer tentamen (gister ging goed) en daarna snel nog even de stad in. Ik ben dan nog wel niet klaar met m'n tentamens maar ik heb al wel een cadeautje verdiend
![]()
ik weet niet meer wie het gister vroeg maareh, idd UvA (sociologie) maar er zullen gister om 17.00 wel meer tentamens geweest zijn![]()
Ik vond die geur echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu Hsuan Wen Hua in maar haar zitten. Wel een apparte lucht. Maar ja, als het maar goed voor mijn haar is.
Daarna ga ik het uitwassen met Rehab. En als slot Veganese erin.
Ik hoop dat dit was voor mijn pluizebol kan betekenen.:)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu Hsuan Wen Hua in maar haar zitten. Wel een apparte lucht. Maar ja, als het maar goed voor mijn haar is.
Daarna ga ik het uitwassen met Rehab. En als slot Veganese erin.
Ik hoop dat dit was voor mijn pluizebol kan betekenen.:)
Bij topic 100quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef vriendinnie het volgende:
Zou er eigenlijk animo zijn voor weer een Lush meeting?
* doorpostquote:
Toch is het geweldig spul hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:44 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Een aparte lucht... Ja, zo kun je het ook omschrijven ja![]()
Deze uitspraak krijgt van mij de understatement-of-the-year-2006 award.
Het is trouwens ook het enige Lushproduct waarvan ik de naam niet kan onthouden. Ik vraag me af of dat psychisch is dus.
Wat wil je, Shirley?quote:
Ik tuut omdat ik zin heb in de ubertute!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat wil je, Shirley?
Zal ik gaan dansen met mijn pompons?
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik moe![]()
![]()
![]()
Voor niks gedanstquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik tuut omdat ik zin heb in de ubertute!
Ben benieuwd of Vava al heeft besteld...
godivaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef JacMar het volgende:
Heb net lekker in bad gezeten met The olive branchHeeeerlijk!
Gezicht gewassen met coalface en haren gewassen met godiva...Helemaal fris en schoon![]()
![]()
Nóg niet, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik tuut omdat ik zin heb in de ubertute!
Ben benieuwd of Vava al heeft besteld...
Godivaquote:
ik heb geen geverfd haarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Godiva
Hij ruikt lekker, maar funest voor geverfd haar! Het trok letterlijk de verf uit m'n haar!
ik heb trouwens aan mn moeder gevraagd hoe lang t duurt voor de doekoe'squote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nóg niet, weet ik uit betrouwbare bron
Gaat wel binnen afzienbare tijd gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |