je bent een pipoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef Mex_ het volgende:
fipo
Wind je niet zo opquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef ArTiC het volgende:
Oh en het stoort me echt dat ik hier af en toe uitgemaakt wordt voor ricer of plasticlover...
Tis dat jullie niet zo in die scene zitten maar alle mods die ik gedaan heb vallen onder de noemer JDM ok..het is niet allemaal even origineel uit Japan, zoveel geld heb ik niet ervoor over.
Ik verafschuw juist het 2F2F effect wat sommigen proberen na te bootsen met brede bumpers e.d.
Ik streef juist de cleane japanse look na aangezien deze perfect in mijn smaak valt (op het carbon na dan).
Je maakt je veel te druk over dat ricer enz.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef ArTiC het volgende:
Oh en het stoort me echt dat ik hier af en toe uitgemaakt wordt voor ricer of plasticlover...
Tis dat jullie niet zo in die scene zitten maar alle mods die ik gedaan heb vallen onder de noemer JDM ok..het is niet allemaal even origineel uit Japan, zoveel geld heb ik niet ervoor over.
Ik verafschuw juist het 2F2F effect wat sommigen proberen na te bootsen met brede bumpers e.d.
Ik streef juist de cleane japanse look na aangezien deze perfect in mijn smaak valt (op het carbon na dan).
laat me...ik wens niet vergeleken te worden met de gemiddelde golf of crx sjonniequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wind je niet zo opIk ben ook dolblij met m'n kapperswagentje
Het is ook ter vervanging van de versnellingsbak, maar de transmissie zit niet aan het bellhouse vastquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ah ok, de fout zit bij mij, ik zag de variomatic iets te letterlijk als vervanging van de versnellingsbak, ook op dezelfde plek als een versnellingsbak dus
Juist ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is ook ter vervanging van de versnellingsbak, maar de transmissie zit niet aan het bellhouse vast
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat me...ik wens niet vergeleken te worden met de gemiddelde golf of crx sjonnie![]()
Preciesquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Juist ja, dat bedoelde ikwel relaxed voor de weight distribution
vandaar dat ik me er zo over opwind...ik steek een hoop geld en moeite erin om er wat moois van te maken (zowel als performance als uiterlijk) en dan krijg je de term ricer op je dakquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je maakt je veel te druk over dat ricer enz.
Een mooie Civic is heel wat ander dan een ver-rijstte.
...
Op straat racen vind ik not-done. Keertje sprinten ok, maar het loopt snel uit de hand. Zeker bij de GTI/GSI generatie. Ze kunnen hun verlies niet accepteren en gaan over grenzen om toch te kunnen winnen.
Dan ga ik liever naar het circuit. Legaal racen met andere mensen die wél moeite in hun auto steken en ervan houden. Sjappies die het duur vinden blijven weg of rijden hun auto in de poeier omdat ze zichzelf vele malen overschatten![]()
Dan heb je ook het doel van de circuitdag niet begrepen, iedereen kan meedoen. joost en ik (en nog iemand met een 242) doen ook mee. Jezelf laten kennen in plaats van plezier hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vandaar dat ik me er zo over opwind...ik steek een hoop geld en moeite erin om er wat moois van te maken (zowel als performance als uiterlijk) en dan krijg je de term ricer op je dak![]()
Ik race wel eens op straat ja..echter hou ik wel altijd de veiligheid boven het competitie-element. Dus niet op wegen met kruisingen met verkeer/scholen enzo om je heen. Na hooguit 200m stopt het dan ook en geef ik ook de sjonnie die toch nog voorbij wil omdat ie denkt dat ie dan gewonnen heeft nog ruim genoeg ruimte om safe voorbij te gaan.
Racen op een circuit is idd wel leuk (AF circuitdag anyone) maar niet met een 90PK FWD. Voor dat geld ga ik liever een dag karten in Kerpen ofzo. Beleef ik meer raceplezier aan.
Dat is (van mijn kant uit) gewoon kloten en niet verkeerd bedoeld.quote:Ik heb ook echt wel respect voor wat je doet met je DAFje want je bent uniek bezig maar na al die 'ricer' en 'plastic' steken van verschillende kanten hier naar mij toe ga ik gewoon terug kloten.
Dat zeg ik: ik beleef meer plezier aan een dagje karten dan met mijn auto het circuit op gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan heb je ook het doel van de circuitdag niet begrepen, iedereen kan meedoen. joost en ik (en nog iemand met een 242) doen ook mee. Jezelf laten kennen in plaats van plezier hebben?
Dat is neit waar AutoFans voor staat
Hetzelfde op de Nürburgring.
Op het vals platte gedeelte ga ik met 90km/u omhoog. Niet bijster hard. Maar je leert er wel van en het is gewoon enorm vet! Die ervaringen kun je alleen meemaken, niet uitleggen.
[..]
Dat is (van mijn kant uit) gewoon kloten en niet verkeerd bedoeld.
Ik heb een oud brik, jij een plastic Honda.
Er hangt hier een sleutelhanger van Honda, omdat ik fan van het merk bent. Zegt genoeg dunkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |