quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Wie is die dame in je plaatje CDP?
Tijdens de WK-loting gebeurde dat trouwens ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Het was Simon Webbe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Astherushcomes het volgende:
ik keek woensdagavond naar een herhaling van idols. er ging een donkere gast zingen volgens mij was hij winnaar geworden in de UK ofzo.
Nou was mijn vraag, hoe heet hij? wie weet kan ik dan nagaan wat voor shirt / blouse hij aan had want die was nice![]()
Leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Ex-Idols Survivalgame #1: Let the battle begin!
juist hij ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was Simon Webbe.
Hij zat in Blue het boybandje en heeft nooit meegedaan aan Idols
Och ja, klopt. Toen bemoeide iedereen zich met mijn werk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tijdens de WK-loting gebeurde dat trouwens ook.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och ja, klopt. Toen bemoeide iedereen zich met mijn werk.
jah leuk! Heb net gestemdquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Leuk ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Het was de enige en de laatste keerquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik woon in Rijssen, dus niet zover van Goor.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, op Reggesteyn. Dat was dichterbij.
Ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een goede tijd gehad hoor, al m'n vrienden gingen er naartoe en van die negatieve verhalen weet ik niks.![]()
Hmm.. staat in Delden en daarna moet je na Hengeloquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Twickel, 't klinkt als een rol drop. Nooit van gehoord.
Ik kon de eerste 3 jaar mooi in mijn eigen plaatjes blijvenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, in Delden ben ik totaal niet bekend. De laatste twee jaar moest ik naar Nijverdal.
Tuurlijk ik denk aan je!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg toch wel ook een verjaardagstopic he?
Doe ze de groetenquote:
Ik ben er druk mee bezig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:26 schreef WithMe het volgende:
CDP, heb je al een vraag voor de trivia?
ben bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook miran!
Jah is het eigenlijk ook wel. Maar ik krijg dat kaartje gratisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het prettiger vond om vanaf de bank te kijken
jah ik ga morgen naar Idols.... nu CDP nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En, is het je alweer gelukt?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Heeft iedereen Bridgets Palyboypics al gezien? Staan in mijn sig
.
Ze staan i/d topics.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heb ik wat opgenomen filmpjes van je gemist CDP, heb je een idee waar ik ze kan vinden?
Geil.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Heeft iedereen Bridgets Palyboypics al gezien? Staan in mijn sig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |