Tis al de 2e keer in 1 maand dat die aanmelding verkeerd looptquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef detulp050 het volgende:
Met één telefoontje krijg je weer keurig je pakket van 7,95 door hoorAlleen de aanmeldingen lopen soms erg rot, maar daarna loopt het als een trein...
Mocht je je decoder willen verkopen, ik bied 35 euro
Bah jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef tong_poh het volgende:
Een jaar geleden ben ik helemaal gek geworden van essent. Ook vanwege tv-home. Kutwijf maakte me zowat voor leugenaar uit. Ze zei dat we de formulieren niet opgestuurd hadden.
Na enig creatief woordgebruik en zacht verbale drangkwam de aap al heel gauw uit de mouw. Ze liepen namelijk achter met de aanvragen, maar durfden dat niet zo te zeggen. Ze vonden dat slechte reclame. Iemand voor leugenaar uitmaken is dat zeker niet
![]()
211 t/m 213 waren de eerste kanalen die ik checkte nadat ik merkte dat ik Travel channel niet ontvangdequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef snoekiesnoek het volgende:
@home is heel wat slechter dan tv home, helaas heeft @home en tv home de helpdesken samengevoegd en nu is het dikke ellende daar (reden voor mij om over te stappen op xs4all).
Maar als het eenmaal werkt... en hoe kan je nu zonder kwaliteitskanalen als 211?
Drenthequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef Het_Biertje het volgende:
Hier in Drenthe is TVhome gratis
(en het kijkt verdomd lekker )![]()
Je vergeet de twee-en-een-halve paardekop!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef MiestOr het volgende:
[..]
Drenthe![]()
![]()
daar wonen toch maar 3mensen...
whaaaaaaaaaaaahahahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef MiestOr het volgende:
[..]
Drenthe![]()
![]()
daar wonen toch maar 3mensen...
Praat me niet over @Home. Ik een vriend helpen met de installatie van zijn nieuwe pc, werkt internet niet. Iedereen die @home heeft, weet hoe makkelijk dat te fixen is. @home bleef volhouden, dat het probleem bij ons lag. Na de pc een paar keer opnieuw geinstalleerd te hebben en alles tig keer nagekeken, nog eens opgebeld. Kwamen ze erachter dat er bij hun iets niet klopte. 5 seconden later deed internet hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bah ja
Heb ook zo een soort ervaring gehad toen ik problemen had met @home
hier idem 3 x meegemaakt pffffff maar als het eenmaal werkt gaat ie ook als een speer dat weer welquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Praat me niet over @Home. Ik een vriend helpen met de installatie van zijn nieuwe pc, werkt internet niet. Iedereen die @home heeft, weet hoe makkelijk dat te fixen is. @home bleef volhouden, dat het probleem bij ons lag. Na de pc een paar keer opnieuw geinstalleerd te hebben en alles tig keer nagekeken, nog eens opgebeld. Kwamen ze erachter dat er bij hun iets niet klopte. 5 seconden later deed internet hetHele dag verknald, terwijl hun het volgens mij letterlijk met een druk op een toets konden verhelpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |