BBA-Connexxxion is het toch tegenwoordigquote:
het is BBA-Connex. Dat is een Frans bedrijf en heeft niets met Connexxion van doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef BSE-kippetje het volgende:
[..]
BBA-Connexxxion is het toch tegenwoordig![]()
Busmaatschappijenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is BBA-Connex. Dat is een Frans bedrijf en heeft niets met Connexxion van doen.
studenten die te laat uit hun nest komen om op tijd de bus te nemen, en geen begrip hebben dat een bus een verkeersdeelnemer is en dus afhankelijk is van elle factoren die bnij het begrip verkeer horenquote:
20 sec. is niks!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Messenga het volgende:
Een kerel bij ons uit de klas was 20 seconden te laat om met de bus mee te mogen! daar sta je dan een half uur!
20 minuten langer doen over een rit die normaal gesproken ook 20 minuten duurt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
studenten die te laat uit hun nest komen om op tijd de bus te nemen, en geen begrip hebben dat een bus een verkeersdeelnemer is en dus afhankelijk is van elle factoren die bnij het begrip verkeer horen
quote:Die lamballen van de BBA weten zeker niet dat studenten altijd zo lang mogelijk in bed blijven liggen en van de bus afhankelijk zijn om nog een beetje op tijd op school te komen.
De praktijk leert ons dat die bussen 's ochtends altijd te vroeg komen, en 's middags na school te laat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
*aai.gif*
je moet gewoon optijd je bed uit komen en nooit verwachten dat een onderdeel van het OV op tijd rijdt...
en ja ikzelf ben ook student..
Heb ik bijna altijd, óf ik kom net op tijd.. of ik zie net de bus/trein wegrijden (zeker 2x per week de trein)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Messenga het volgende:
Een kerel bij ons uit de klas was 20 seconden te laat om met de bus mee te mogen! daar sta je dan een half uur!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom heb ik een brommer, hebje dat gezeik allemaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |