BBA-Connexxxion is het toch tegenwoordigquote:
het is BBA-Connex. Dat is een Frans bedrijf en heeft niets met Connexxion van doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef BSE-kippetje het volgende:
[..]
BBA-Connexxxion is het toch tegenwoordig![]()
Busmaatschappijenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is BBA-Connex. Dat is een Frans bedrijf en heeft niets met Connexxion van doen.
studenten die te laat uit hun nest komen om op tijd de bus te nemen, en geen begrip hebben dat een bus een verkeersdeelnemer is en dus afhankelijk is van elle factoren die bnij het begrip verkeer horenquote:
20 sec. is niks!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Messenga het volgende:
Een kerel bij ons uit de klas was 20 seconden te laat om met de bus mee te mogen! daar sta je dan een half uur!
20 minuten langer doen over een rit die normaal gesproken ook 20 minuten duurt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
studenten die te laat uit hun nest komen om op tijd de bus te nemen, en geen begrip hebben dat een bus een verkeersdeelnemer is en dus afhankelijk is van elle factoren die bnij het begrip verkeer horen
quote:Die lamballen van de BBA weten zeker niet dat studenten altijd zo lang mogelijk in bed blijven liggen en van de bus afhankelijk zijn om nog een beetje op tijd op school te komen.
De praktijk leert ons dat die bussen 's ochtends altijd te vroeg komen, en 's middags na school te laat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
*aai.gif*
je moet gewoon optijd je bed uit komen en nooit verwachten dat een onderdeel van het OV op tijd rijdt...
en ja ikzelf ben ook student..
Heb ik bijna altijd, óf ik kom net op tijd.. of ik zie net de bus/trein wegrijden (zeker 2x per week de trein)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef Messenga het volgende:
Een kerel bij ons uit de klas was 20 seconden te laat om met de bus mee te mogen! daar sta je dan een half uur!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom heb ik een brommer, hebje dat gezeik allemaal niet
Had vandaag geen school, was met me vriendin naar de stad gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:51 schreef Paaul het volgende:
Ben je vandaag, na een sjieke slip natuurlijk, nog niet op je bek gegaan?
Hoe kwam je dan in de stad.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Had vandaag geen school, was met me vriendin naar de stad gegaan
Ik heb altijd op woensdag vrijen zij was om 12 uur uit dusjeh
Met de brommer, maar ik slip nooit als er iemand achterop zitquote:
Doetinchem-Enschede is toch twee uur met de bus?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik reis nu een half jaar elke dag een uur lang met de bus naar school en nog nooit problemen gehad.
Lijn 73 / 74 Winterswijk/ Doetinchem - Enschede Connexxion en Syntus
Iets irriteert je, of je ergert je aan iets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik irriteer me vooral aan die kleine papzakjes,
en daar erger ik me aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:24 schreef MREn het volgende:
[..]
Iets irriteert je, of je ergert je aan iets.
ja omdat ze geen hefschroef op het dak hebben. Sjees vraag een helicopter aan je vader, dan ben je overal op tijd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef BSE-kippetje het volgende:
[..]
20 minuten langer doen over een rit die normaal gesproken ook 20 minuten duurt.![]()
Meestal neem ik de 74 en stap ik in Lievelde in, maar er zijn hier niet veel mensen die weten waar dat ligtquote:Op donderdag 26 januari 2006 04:23 schreef MREn het volgende:
[..]
Doetinchem-Enschede is toch twee uur met de bus?
Altijd als ik in Doetinchem moet zijn, ga ik met de trein...en wel over Deventer...comfort is stukken beter. Alleen die Syntus treinen zijn van die onconfortabele herriekutdingen (op die treinen die ze van NS gehuurd hebben na dan)
nou en of dat ik weet waar dat ligtquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Meestal neem ik de 74 en stap ik in Lievelde in, maar er zijn hier niet veel mensen die weten waar dat ligt![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik irriteer me vooral aan die kleine papzakjes, die van hun ouders een abonnement krijgen voor de bus, omdat ze te lam zijn om een half uurtje te fietsen. Een beetje met die bolle reet en die plofkop alle stoelen bezet houden waar anderen kunnen zitten, die vroeger wél gefietst hebben. En nog schreeuwen enzo in de bus ook, vervelende klerejochies. Ga afvallen ofzo. En die ouders verdienen ook een klap voor hun kop. Wat voor mietjes kun je van je kinderen maken zeg
.
Zal 't 'm vragen. Goed idee trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja omdat ze geen hefschroef op het dak hebben. Sjees vraag een helicopter aan je vader, dan ben je overal op tijd.
Mods die geen begrip kunnen opbrengen voor lui studenten die het zwaar hebben in het leven en zich niet in het weer interesseren. Waardoor ze zo lang mogelijk moeten blijven liggen om op het laatste moment op school te komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
studenten die te laat uit hun nest komen om op tijd de bus te nemen, en geen begrip hebben dat een bus een verkeersdeelnemer is en dus afhankelijk is van elle factoren die bnij het begrip verkeer horen
Tja, moet je maar niet in een of ander afgelegen gat gaan wonen waar je er uberhaubt al 20 minuten over doet om een beetje stad te bereiken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef BSE-kippetje het volgende:
Net als die vier andere werkdagen die ze in één week verstopt hebben..<cut>..Conclusie:
Bussen![]()
BBA
Voor de aanleg van vrije busbanen hier, deed ik er ook 20 minuten over van bushalte tot station. En dat is nog maar de halve stad door, in dit geval Enschede.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Tja, moet je maar niet in een of ander afgelegen gat gaan wonen waar je er uberhaubt al 20 minuten over doet om een beetje stad te bereiken.
Ze gaan hun naam overigens weer aanpassen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:41 schreef buzzer het volgende:
het is BBA-Connex. Dat is een Frans bedrijf en heeft niets met Connexxion van doen.
Veoliaquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:04 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ze gaan hun naam overigens weer aanpassen.
Ja, die bus was dus én 10 minuten te laat én hij deed nog 20 minuten langer over de rit. Ik ws dus een half uur later.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Thrilled het volgende:
als je bus tien minuten te laat komt, is het begrijpelijk dat je ook 10 minuten later aankomt (je 30 minuten in plaats van 20 minuten) op de plek van bestemming
Dank uquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:09 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Mods die geen begrip kunnen opbrengen voor lui studenten die het zwaar hebben in het leven en zich niet in het weer interesseren. Waardoor ze zo lang mogelijk moeten blijven liggen om op het laatste moment op school te komen.![]()
Ja, Waalwijk woon ik dus. 45.000 inwoners, 700 jaar stadsrechten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Tja, moet je maar niet in een of ander afgelegen gat gaan wonen waar je er uberhaubt al 20 minuten over doet om een beetje stad te bereiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |