3FMquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ben het wel eens met de bovenstaande voorbeelden, ik vind overigens 3FM best oke.
In de late uurtjes, maarja Trancequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef nlboy het volgende:
Draait 3FM ook een beetje Trance en Dance?
Een zender die een lijkt op FreshFM, geen Hiphop en R&B.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef qltel het volgende:
De vraag is natuurlijk wat je definitie van normale muziek is..
Nee niet echt. Als je voor de muziek luisterd zal ik sowieso niet naar 3FM luisteren, kan je beter een station opzoeken wat non-stop draait. (internet radio bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef nlboy het volgende:
Draait 3FM ook een beetje Trance en Dance?
Maar ja helaas heb je nog niet overal internet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als je voor de muziek luisterd zal ik sowieso niet naar 3FM luisteren, kan je beter een station opzoeken wat non-stop draait. (internet radio bijvoorbeeld)
Di.fmquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef borisz het volgende:
DI.fmof fresh fm idd dat is vet
Met de digitale Tv heb je Vh-1 ofzo dat is wel een vette muziek zender met veel oudjes
Ja, dat is wel minder ja. Ik kijk er altijd graag naarquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
TV Oranje is bij ons helaas van de kabel af
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef nlboy het volgende:
SLAM!FM:
Wat een k*t zender is het geworden. Vorig jaar draaide ze af en toe R&B en HipHop, maar sinds 2006 draaien ze meer dat dan Dance en Trance.![]()
The Box:
Alleen maar Hiphop en R&B ...![]()
Nederlands=Nederlandse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |