Dit is het NL topic hequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:15 schreef Lief-visje het volgende:
20 maart begint de 2e serie![]()
IK BEN HEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ !!!
[afbeelding]
Wentworth is erg goed bezig in de serie. er zijn dus nog steeds mensen die wel goed kunnen acteren![]()
![]()
ja dat weet ik hoezo ?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Merkie het volgende:
Het is 16 maart ja. Zal wel veranderd zijn.
Nee sufferd, 20 maart komt aflevering 14 van seizoen 1. Maargoed, dit is het verkeerde topic voor mijquote:
ja ik weet dat de laatste aflevering van deel 1 nog moet komen maar daar achter aan komt meteen seizoen 2 maar oke...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee sufferd, 20 maart komt aflevering 14 van seizoen 1. Maargoed, dit is het verkeerde topic voor mij
Dussem,![]()
En gdvrdmme IEDEREEN gaat 16 maart RTL5 kijken!!!!!! JA IEDEREEN!!! LUISTER NAAR wolfrolf!!!!
waarom werd dit dan op de oude site van prison break gezet ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Seizoen 2 is nog niet eens zeker.._O-
de 2e helft van het eerste seizoen word binnenkort uitgezonden ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
waarom werd dit dan op de oude site van prison break gezet ?
het kan ook zijn dat ze het verkeerd op de site hebben gezet maar okequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de 2e helft van het eerste seizoen word binnenkort uitgezonden ja.
Foxquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:06 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 maar dit is echt een super serie. Weer een goed product van ABC.
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.quote:
Bij mij stond overal Fox onder hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.![]()
Blinde n00bquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:39 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Gek is dat, tot en met 8 stond er ABC onder, de rest staat indd FOX onder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |