Toetsweek. Eerste dag gemaakt. 24 leerlingen. Drie of vier toetsen per dag, is toch wel te doen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef ILCILA het volgende:
nee ik vind een week te weinig voor een leraar, ik vind 2 weken een redelijke eis, maar een week is bijna niet te doen voor een leraar...
Hij heeft vast nog meerdere klaseenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toetsweek. Eerste dag gemaakt. 24 leerlingen. Drie of vier toetsen per dag, is toch wel te doen?![]()
Wat doe je nou met mijn post?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
er worden behoorlijk wat toetsen gemaakt in een toetsweek, maar een week tot 10 dagen lijkt me wel reeel. (dit zeg ik nooit waar een docent bij is trouwens)
't Is iets anders in een toetsweek hè. Leerlingen doen dan ook ineens 2 toetsen per dag, dan mogen leraren ook wel ineens even wat sneller nakijken vind ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef thaleia het volgende:
Leraren zijn net mensen he, dus net zoals een leerling pas op het allerlaatste moment begint aan een werkstuk waarvan ie al maanden wist dat ie het moest maken, laat een leraar ook weleens wat werk liggen omdat andere dingen effe leuker zijn.
Een collega van me heeft zo'n hekel aan correctiewerk dat ie alles laat liggen tot de inleverdatum van de rapportcijfers, en dan haalt ie een nacht door
Hogere klassen gaan voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toetsweek. Eerste dag gemaakt. 24 leerlingen. Drie of vier toetsen per dag, is toch wel te doen?![]()
Ze moeten ook lessen voorbereiden enzo, vergaderen, koffie drinkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vind ik wel, van ons verwachten ze dat we keihard gaan leren voor een proefwerk wat ze een week van te voren op geven, en dan moeten hun het ook binnen een week hebben nagekeken, hun worden er voor betaald.
vergeet vroeg naar huis gaan niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze moeten ook lessen voorbereiden enzo, vergaderen, koffie drinken
Dus 1 week is wel krap hoor!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
vergeet vroeg naar huis gaan niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |