Ze doen in ieder geval niet hun best om intelligent te lijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef dahei het volgende:
Over het algemeen zijn dit geen intelligente types.
Of had die gewoon zin in iets anders..quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Frutsel het volgende:
misschien had die josti zin in een tosti... dan loopt het water wel in je mond...
Nou ja zeg, dus als je muil openhangt dan ben je een onderontwikkeld iemand?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:23 schreef dahei het volgende:
Over het algemeen zijn dit geen intelligente types.
ik ben ook zo'n iemandquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:13 schreef Relneger18 het volgende:
Wat is dat toch , loop je zo , zie je bij een of andere josti zijn gigantische onderlip hangen tot aan zijn knieen. Ik erger me er heeel erg dat soort verlamde zwansen. Kunnen ze hun smoel niet gewoon stevig fatsoenlijk dicht houde, in plaats van dat hun ontbijt samen met een enorme hoeveelheid speeksel eruitsijpelt.
afzichtelijk![]()
same here...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:37 schreef Caspian het volgende:
Ik heb bijna altijd m'n mond open staan (klein spleetje maar) om door te ademen als het warm, vochtig of benauwt is. Ik heb nou eenmaal ademhalingsproblemen, niks aan te doen. Ik zorg wel altijd dat m'n mond niet op hangt, want dat ziet er inderdaad niet uit.
Dit gaat idd niets wordenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
anders geef ik dit topic namelijk niet veel overlevingskansen gezien de matige OP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |