abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34456163
Ja, 2006!!!! We zijn nog maar een paar weken bezig in het nieuwe jaar, en de belastingdienst wil alvast geld zien!! Voor inkomen dat we nog niet hebben gegenereerd Het moet niet gekker worden..... Het wordt haast onbetaalbaar om te ondernemen in Nederland, de KVK stuurde ook al een nieuwe rekening, alsof je die ooit ergens voor nodig hebt

Fred
pi_34457234
Gewoon een bezwaarschriftje indienen en zeggen dat de winst waarschijnlijk lager zal zijn dan aangenomen door de belastingdienst. Het risico is dat je in 2007 een grrot bedrag ineens moet betalen.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_34477914
Ik zit nog een beetje te twijfelen wat ik zal doen. Betalen moet je toch, en als je wacht komt er alleen maar rente bij. Het is wel vroeg maar de eerste termijn hoeft pas eind februari binnen te zijn.
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:10:58 #4
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_34478213
Hoi Fred

Moet je belasting vooraf betalen dan? Dat wist ik niet. En als je winst nou tegenvalt aan het einde van het jaar, dan mag je het toch wel weer terug vragen?
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_34478264
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef de_puta_madre het volgende:
Hoi Fred

Moet je belasting vooraf betalen dan? Dat wist ik niet. En als je winst nou tegenvalt aan het einde van het jaar, dan mag je het toch wel weer terug vragen?
Tuurlijk krijg je het dan terug Je vangt er zelfs heffingsrente over dan Lekker laten staan dus, de Belatingdienst vergoed de hoogste spaarrente van Nederland
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:14:19 #6
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34478340
Hoi Fred .

"De belastingdienst leuker kunnen we het niet maken". Nee er is niks leuks aan de belastingdienst. Ja het is rot, maar je zal het toch echt moeten betalen, als je inderdaad een bezwaarschrift indient kan je het even uitstellen.

Doei Fred
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34489301
Hoi allemaal

Ik weet natuurlijk wel dat ook ik belasting moet betalen, en dat ik daar ook niet onderuit zal komen, en dat in dit geval van uitstel geen afstel komt Maar waarom vooraf???Als ik het nu al ga betalen, en het blijkt dat ik teveel betaald heb, dan krijg ik het pas in 2008 terug Mijn accountant moet mijn jaarstukken van 2004 nog inleveren

Misschien toch maar bezwaar indienen, en dan hopen dat ik over een jaartje de staatsloterij win, en dan vlug emigreren naar verweggistan Dan heb ik ze mooi zitten

Fred
pi_34489424
HEEEEE FRED KROKET HEB JE NOG SPERMA IN JE PET!!111!!! HAHAHAHAHAHAHHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')