Stond nergens dat het niet mag. En mijn ijs zat in een beker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef Pony-Lover het volgende:
je mag niet eten in de bus, simpel dus.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef PDOA het volgende:
Ik: dan niet, vuile gestresste kankerhoer!
Buschaffeuse: wat zei jij! WAT ZEI JIJ!?!?!?!?!
Erg sociaal vaardig zijn de mensen die de bus besturen over het algemeen niet nee, dit neemt niet weg dat ze jouw met die beker gewoon kan weigeren. Elke bus heeft zo'n sticker voorin zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef PDOA het volgende:
Ik moet wel even zeggen dat ze dit dus allemaal letterlijk zei he. Schorum en oplazeren enzo. Zo wens ik niet behandeld te worden als reiziger zijnde. Een beetje vriendelijker mag ook wel, want anders ken ik ook nog wel een paar leuke woorden.
Niks gezien, en mocht dat zo zijn dan had ze mij er even op mogen wijzen en niet zo gestresst gaan zitten schreeuwen dat ik er niet in mag, want daar word ik geirriteerd van.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef Kriebbel het volgende:
Komt niet echt overtuigend over dit verhaal
Daarbij komt nog dat er in alle bussen een sticker hangt waarop staat dat je niet mag eten/drinken in de bus
Schorem zoals jij sloopt altijd die stickers eraf.quote:
Inderdaad, want ik gooi altijd mijn troep netjes in de prullenbak bij de bushalte waar ik eruit moet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Irritant ishet hé, als je slachtoffer wordt van de probleemjongeren die Nederland op dit moment kent.
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef PDOA het volgende:
[..]
dan had ze mij er even op mogen wijzen en niet zo gestresst gaan zitten schreeuwen dat ik er niet in mag, want daar word ik geirriteerd van.
Precies.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou, of het nou wel of niet mocht, ze had wel wat klantvriendelijker mogen reageren
misschien was je nummer 2000052342342345 van die dagquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niks gezien, en mocht dat zo zijn dan had ze mij er even op mogen wijzen en niet zo gestresst gaan zitten schreeuwen dat ik er niet in mag, want daar word ik geirriteerd van.
Misschien was ze het eindelijk zat dat je er iedere keer zo'n kankerkachel bende van maakt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef PDOA het volgende:
En toen ben ik weggelopen. Ze schreeuwde me nog wel iets na, maar dat verstond ik niet goed. Maare... wat de fok weetje? Ik ben zo vaak met een Swirl en andere etenswaren naar binnen gelopen en nog nooit is er wat van gezegd! Gestresste teef. Ik zag ook nergens van die bordjes met verboden dit en dat te nuttigen in de bus. En ik moest ook een half langer wachten op de volgende bus. Gelijk mijn avond verpest door die trut.
Maakt niet uit. Altijd vriendelijk blijven tegenover de klant (of in dit geval: de reiziger).quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
misschien was je nummer 2000052342342345 van die dag
Het gaat me er om dat je zo niet omgaat met reizigers. En als de ene helft je wel binnenlaat en de andere niet, ja, wat is het dan? Wel of niet??quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Misschien was ze het eindelijk zat dat je er iedere keer zo'n kankerkachel bende van maakt?
K geef r trouwens groot gelijk, lijkt me ook zwaar klote als je iedere dag na het werk nog ff voor schoonmaakster ken gaan spelen, omdat de gemiddelde jeugd te lui is om zijn troep in de vuilnisbakken te doen.
Wat interesseert haar die kutklanten nou, als ze maar op d'r bus kan rijdenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Altijd vriendelijk blijven tegenover de klant (of in dit geval: de reiziger).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |