Hoorde net dat ook PSV voorstander is van deze "actie"quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
wat een sukkels..
Lekker handig om je supporters dit te verbieden
Goed zo buzzer!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:40 schreef buzzer het volgende:
we gaan hier niet roepen hoe goed of hoe kut Utrecht is, dit topic gaat over hoe voetbalclubs met hun fanbs omgaan. Reakties als
Utreg
Ajac
worden verwijderd
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goed zo buzzer!
Moet ook eens gezegd worden.
waarom kan ik deze 2 reacties niet met elkaar rijmen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
100x beter dan dat pauper Utrecht wat mij betreft. En ik had al geen hoge pet op van Amsterdam...
Nou, daar is dus de enige site waar het mag. Zo begrijp ik het.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:42 schreef jimjim1983 het volgende:
nee maar dat logo zo hier bedoel ik
zoiets ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:
De TT moet veranderd worden zo komen alle josti's hier kotsen @ fc Utrecht zonder de OP te lezen
Wat een halfzachte oplossingquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:05 schreef Eilanden het volgende:
Het is gisteravond besproken op een forumavond en het volgende is eruit gekomen volgens Utregfanatic.nl
- Kwestie over het logo wordt nog een keer uitvoerig besproken met de beheerders van de sites, een klein logo'tje mag wel, alleen niet prominent. De bedoeling is dat iedere site zijn eigen uitstraling gaat krijgen.
FC United of Manchesterquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Serieus, het commerciele gemeuk verneukt de voetbalwereld ooit nog eens. Wat een aantal jaren geleden begonnen is met belachelijke transfers van o.a. Figo, Ronaldo en Mendieta gaat nu verder met het geneuzel over logo's, puur om commercieel belang. Het slaat nergens op.
Misschien het voorbeeld volgen van FC United of Manchester ? -> Google maar eens
Slaat nog steeds nergens op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:05 schreef Eilanden het volgende:
Het is gisteravond besproken op een forumavond en het volgende is eruit gekomen volgens Utregfanatic.nl
- Kwestie over het logo wordt nog een keer uitvoerig besproken met de beheerders van de sites, een klein logo'tje mag wel, alleen niet prominent. De bedoeling is dat iedere site zijn eigen uitstraling gaat krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |