Jij zegt dat je de stepping niet weet. Daar wordt op gereageerd dat dat met CPU-Z kan. Je hebt in je TS niet gezegt dat je het weeknummer etc niet weet. Anders had hij anders gereageert. vegito doet z'n best om je te helpen met de info die JIJ geeft en kraakt hem afquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Stinger666 het volgende:
So don't interfere if you don't know me!
Sorry maar ik reageer weer op zijn opmerking dat hij denkt te weten dat ik niet weet hoe ik zoiets moet opzoeken. En er zijn alleen nog maar Manchester cores van deze CPU. Dus als een mogelijke koper had rondgezocht was hij daar op uitgekomen, maar ik zal voor de duidelijkheid even in de first post vermelden dat ik het weeknummer en de code niet weet maar wel dat het een Manchaster is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jij zegt dat je de stepping niet weet. Daar wordt op gereageerd dat dat met CPU-Z kan. Je hebt in je TS niet gezegt dat je het weeknummer etc niet weet. Anders had hij anders gereageert. vegito doet z'n best om je te helpen met de info die JIJ geeft en kraakt hem af
beetje jammer
OMG OMG UBER!##& RoXoRszzszzz. Goed, nu weer ontopic gaarne.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef heus het volgende:
mijn maat heeft een 4200 en ik een 3500.. ik boek em er breed uit..
Ik gok dat de instap dualcore AMD64 binnenkort snel onder de 300 zal zitten en na een half jaartje zo rond de 250.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef Madlive het volgende:
Dit is de feb prijs verlaging waar al over werd gesproken.
Maargoed ik heb nog steeds interesse, maar niet veel hoger dan het bod van 235. Met het geheugen wil ik 330 bieden.
Kan ik hem ook eventueel op laten halen? Mijn broer woont in Breda.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:01 schreef anuszwam het volgende:
x
Vette bullshit. Echt complete onzin.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef heus het volgende:
Met wat? de temperatuur?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef heus het volgende:
Dat kan,.... de post erboven staat ineens een kruisje? Had je geboden?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef anuszwam het volgende:
[..]
Kan ik hem ook eventueel op laten halen? Mijn broer woont in Breda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |