Nog aan het werkquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
Oh... ik vergeet iets, geloof ik...
Maar wat???
Nou ja, ik ga nu naar huis...
quote:
En Amersfoort.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
Net als carnaval.
carnaval is zo echt niet fijn hequote:Op woensdag 25 januari 2006 17:27 schreef PhaE het volgende:
Jah!
CARNAVAL!
oh fuck, ik was eigenlijk weg he?
* PhaE is nu echt weg. Dus.
hé zijn die bij jou ook in de aanbieding ?quote:
Zou niet durvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
TC wilde zichzelf gewoon weer in de op zien![]()
psst.. pas dan de wiki aanquote:
Ik ookquote:
Carnavalquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef liefie_ het volgende:
over carnaval gesproken?
wie weet al als wat hij of zij gaat?
of heeft nog goeie ideetjes?
Ik ga nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef liefie_ het volgende:
over carnaval gesproken?
ik weet het nog niet..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:37 schreef liefie_ het volgende:
over carnaval gesproken?
net boven de rivieren goddankquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef liefie_ het volgende:
pfff nepperds
duidelijk niet in t zuiden opgegroeit
Ik tussen de rivieren, maar da's ver genoeg om een hekel aan carnaval te hebbenquote:
Eucalyptaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef amaranta het volgende:
nou ja, ik moet voor mn werk in thema gaan...
dus dat weet ik nog niet...
thema is: diep in het sprookjesbosch
ja.. zoiets.. 1 rivier tussen mij en brabant.. gelukkig was het genoegquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik tussen de rivieren, maar da's ver genoeg om een hekel aan carnaval te hebben
oeh dat is een leuk thema!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef amaranta het volgende:
nou ja, ik moet voor mn werk in thema gaan...
dus dat weet ik nog niet...
thema is: diep in het sprookjesbosch
Vrij vragen aan je sjefquote:
Die woont niet in het sproojesbos.quote:
Als huis? Die van knibbel knabbel knuistje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die woont niet in het sproojesbos.
Sprookjesbosch is de naam van de wijk waar de school in staat.
Namen zoals roodkapje, assepoester, gelaarsde kat, zijn straatnamen.
Ik denk dat we als zoiets moeten.
Of ik ga gewoon als huis.![]()
doen!quote:
ik heb heel lang haar....maar volgens mij is dat ook geen straatnaam in de wijk....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh dat is een leuk thema!
rapoensel! dat is leuk om te gaan! heb je lang haar?
haha ja ik had ookal aan cheerleader gedacht.... maja das misschien toch wat te
Voor wat ik ga doen neem ik graag een vrije dagquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zonde van mn vrije dagen.![]()
Ga binnenkort nog wel paar dagen vrij nemen.
ik denk huis omdat het om die wijk gaatquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als huis? Die van knibbel knabbel knuistje?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
hé zijn die bij jou ook in de aanbieding ?![]()
http://www.lekkerdoen.nl/index.php?page=2&aanbiedingenpagina=315
gewoon een shirt met een straatnaam en een huisnummer op.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als huis? Die van knibbel knabbel knuistje?
met jou valt te pratenquote:
jij snapt hemquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk huis omdat het om die wijk gaat
en in die wijk huizen staan
maja kan ook t huis van de heks zijn hoor
beenwarmers bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb heel lang haar....maar volgens mij is dat ook geen straatnaam in de wijk....
en psvcheerleader houdt in dat ik mn psvshirt aantrek, een rood kort broekje en van die famekousen ben ff de naam kwijt.. zo'n wollig ding dat je door je voet haalt
en 2 rode pompoenen..
En iedereen lekker van je snoepenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk huis omdat het om die wijk gaat
en in die wijk huizen staan
maja kan ook t huis van de heks zijn hoor
Wat dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor wat ik ga doen neem ik graag een vrije dag
whaha ja vroeger toen ik een jaar of 15 was deden we altijd overal van die snoepkettingen en armbanden om enz en dan je leeg laten etenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En iedereen lekker van je snoepen
Dagje uit van de Stichtingquote:
Owh ja, die waren lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ja vroeger toen ik een jaar of 15 was deden we altijd overal van die snoepkettingen en armbanden om enz en dan je leeg laten eten
beetje erg maja ik was nog jong
Dat doen we alleen binnenshuisquote:
ja die!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, die waren lekker![]()
Daar had je ook een horloge van
Maar als je maar een beetje gaat zweten plakt die hele bende aan je vastquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja die!
en dan je horloges om je armen en zo
was ook wel handig als je al zo lang rond aan t hupsen was en je wel trek kreeg in wat lekkers te snoepen haha
kleffe chickquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je maar een beetje gaat zweten plakt die hele bende aan je vast
haha ik zou t niet weten ze zijn meestal nogal snel op!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je maar een beetje gaat zweten plakt die hele bende aan je vast
Ja, je weet nooit wie er allemaal aan gelikt hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik zou t niet weten ze zijn meestal nogal snel op!![]()
of ze zitten niet meer fijn en dan doe ik ze uit
haha ik zou ze iig niet een avond om doen en de volgende dag denken heeeeej lekker
als je daarop al dingen gaat afwijzen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit wie er allemaal aan gelikt hebben
Die ken ik niet, maar klinkt wel grappigquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:00 schreef liefie_ het volgende:
we hadden trouwens ook jaaaaren geleden bij ons in de snoepwinkel in t dorp lollies en de stokjes waren lichtgevend en als je lollie op was kon je die in een armband buigen!
die waren pas gaaf!
whaha ik gok dat die dingen ook al weer een aantal jaar verboden zijn omdat ze nogal chemisch waren enzquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar klinkt wel grappig
Hendig sjiekquote:
Panty?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef amaranta het volgende:
beenwarmers ja
Maikuuul!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef GF het volgende:
[..]
Hendig sjiek![]()
Ik bleek toch nog koorts te hebben en ben geen deur uitgeweest
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maikuuul!
ik heb wel wat spierpijn, maar moet toch squashen..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef GF het volgende:
Ik ga niks meer doen vandaag. Morgen ook vrij weinigEven naar school en daarna het vriending een rok opdringen
![]()
nou....quote:
over grote tieten gesproken...quote:
Werkquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:22 schreef nixxx het volgende:
[..]morgen ga ik weer werken.. ik vind dat je vriendin jou eens een rokje aan moet passen.. als je er zo over door blijft gaan tegen haar..
whaha gelukkig heb ik gewoon de ballet versie zeg maarquote:
wat is haar confectiemaat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef GF het volgende:
[..]
Werk
Volgens haar word ik zelf nog eens een rokZou wel ultiem zijn.
De watquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef amaranta het volgende:
GF
wat is de confectiemaat van jouw vriendin?
Die dan altijd in de kast hangtquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef GF het volgende:
[..]
Werk
Volgens haar word ik zelf nog eens een rokZou wel ultiem zijn.
Oh zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
haar maat
32,34,36,38,40
je kent het wel
32?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
haar maat
32,34,36,38,40
je kent het wel
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die dan altijd in de kast hangtweer eens een andere betekenis van uit de kast komen
Waarom wou je d'r maat dan weten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga naar de H&M en koop zelf een leuk rokje voor dr.
Opgelost.
Volgende probleem.
Amaranta, het probleem is dat ze ze bijna niet aandoetquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Amaranta, het probleem is dat ze ze bijna niet aandoet... te begrijpen met die vrieskou
nou dat vidn ik ook niet te begrijpen hoor..quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Amaranta, het probleem is dat ze ze bijna niet aandoet... te begrijpen met die vrieskou
quote:
whaha geen wonder dat ze niet naar je luistertquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dat vidn ik ook niet te begrijpen hoor..
kei leuk met een hoge laars er onder of zo
*kras*quote:
Koeienquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha geen wonder dat ze niet naar je luistert
met grote uiersquote:
ja ik eik ookquote:
En met beschaafde tepels ook!quote:
magnetronmaaltijdquote:
Nah nee, linkje heb ik ook weer gekregen per mail, er zullen echt wel mannen zijn die d'r lekker vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over grote tieten gesproken...
kwam op jou weblog een linkje tegen...
vind je dat echt een lekker wijf?
(sorry voor t taalgebruik)
lolo ferrari?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah nee, linkje heb ik ook weer gekregen per mail, er zullen echt wel mannen zijn die d'r lekker vinden
Ik heb de rest van de week geen tijd en i.v.m. bezoek dat ik krijg, mag het toch wel een beetje op orde zijn hiero...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik eik ook
maar ik heb geen zin dus is t een troep en haal ik vandaag frietjes![]()
Heb niet eens een magnetron . . .quote:
Dan moet je die kopen. Zo duur zijn die niet. Zelfs ik heb er eentje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb niet eens een magnetron . . .![]()
hmz misschien moet je een vrouw nemen :pquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de week geen tijd en i.v.m. bezoek dat ik krijg, mag het toch wel een beetje op orde zijn hiero...
misschien gaat ie dat ook wel doen vanavondquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz misschien moet je een vrouw nemen :p
altijd handig
Ik probeer jou al flink te versieren, maar voorlopig resultaat nul...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
altijd handig
Niks mis met nemen inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
altijd handig
Vanavond niet...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien gaat ie dat ook wel doen vanavond
en wat zit er dan voor mij in?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer jou al flink te versieren, maar voorlopig resultaat nul...![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef liefie_ het volgende:
altijd handig
Dat zou ik ook moeten doen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
altijd handig
Zal wel es aan moeten geloven, denk ik. Meestal eet ik buiten de deur . . .quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Dan moet je die kopen. Zo duur zijn die niet. Zelfs ik heb er eentje.
Nee hoor, je mag ook gezellie TV meekijken, beetje computeren, in bad als je wil, en bij me in bed slapen natuurlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en wat zit er dan voor mij in?
of moet ik alleen poetsen koken en stil zijn?
ik ook niet, maar ik ga er wel mee squashenquote:
Economisch! En koud. Ik eet liever binnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal wel es aan moeten geloven, denk ik. Meestal eet ik buiten de deur . . .
Q wel?quote:
en mag ik dan nog wel gewoon stappen met vriendinnen en de deur uit?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag ook gezellie TV meekijken, beetje computeren, in bad als je wil, en bij me in bed slapen natuurlijk!![]()
Leuk voor op het werk morgen:quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik ga er wel mee squashen
Tuurlijk niet! Wat denk je wel niet van mij? Of van de vrouwen op deze wereld?quote:
Kusjekroel?quote:
Ja hoor, mag allemaal... zelfs vrouwenseries kijken...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mag ik dan nog wel gewoon stappen met vriendinnen en de deur uit?
of gaat mn ketting niet tot zo ver![]()
en tv meekijken?
dus ik gok geen vrouwe series?
Die weten niet wat ze missen. Blijkbaar nog niet voldoende ontwikkeld om de überkwaliteiten van de grote Q op waarde in te schatten!quote:
ow dan zal ik er eens een nachtje over slapenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, mag allemaal... zelfs vrouwenseries kijken...
Fijn he, dat 'ie weer terug is!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt dat Tc stopt met het verwijderen van mensen uit de OP.![]()
Daar deed jij niet aan zat je laatst te vertellen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dan zal ik er eens een nachtje over slapen
owneej nog een vraagje... mag ik minaars/minaressen nemen?
whehe.. nee, het is een net meisjequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:43 schreef AirwiN het volgende:
Leuk voor op het werk morgen:Dat je een dame er flink van langs hebt gegeven; Dat je d'r alle hoeken van de kamer hebt laten zien; Dat ze pas echt los kwam toen de ballen warm waren; Dat ze na afloop druipend van het zweet toegaf dat ze nog nooit zo'n goede vent heeft gehad.
Laat 'em even zijn puberale frustraties uitten joh.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt dat Tc stopt met het verwijderen van mensen uit de OP.![]()
Hij gedraagt zich weer net zo onuitstaanbaar als eerst.quote:
nieuwe dag, nieuwe wensen/eisenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar deed jij niet aan zat je laatst te vertellen!
Dat weet jij, dat weet ik nu, maar dat weten je collega's niet!quote:
Volgende keer dat ik een topic open verdwijnt hij voor straf weer uit de OP.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laat 'em even zijn puberale frustraties uitten joh.
Daar zijn het vrouwen voor hè?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die weten niet wat ze missen. Blijkbaar nog niet voldoende ontwikkeld om de überkwaliteiten van de grote Q op waarde in te schatten!
Ik ben bekend met zijn oeuvre ja...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich weer net zo onuitstaanbaar als eerst.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik nu, maar dat weten je collega's niet!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik een topic open verdwijnt hij voor straf weer uit de OP.
Dat doet mijn vriendin ook altijd hier thuisquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
Een kennis van me is ooit nog wel es langs bij me geweest met z'n toenmalige vriendin, begon ze bij mij met afwassen en dat toen er nog maar 3 glazen en een bord op m'n aanrecht lagen . . .![]()
![]()
Ok, nog een wens/eis van mij dan, als jij een minnares meeneemt, slapen jullie in hetzelfde bed als ik!quote:
dan mn minaars ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, nog een wens/eis van mij dan, als jij een minnares meeneemt, slapen jullie in hetzelfde bed als ik!![]()
Ik zei dat destijds welquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef GF het volgende:
Dat doet mijn vriendin ook altijd hier thuis![]()
Ik zeg geen nee..
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:49 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
leerse he in je hele lange weekend
Die wil je niet meer na één nacht met mij!quote:
whaha optimistquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil je niet meer na één nacht met mij!![]()
is ze dan van de mannen af?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil je niet meer na één nacht met mij!![]()
Realist zul je bedoelen!quote:
Van alle anderen wel, dan wil ze alleen mij nog maar...quote:
mja ik weet zo net nog niet of dat wel gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
werk ze in mijn hele lange weekend
Nog iemand die door Tc uit de OP verwijderd is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Ynske het volgende:
wraps zijn lekker
dat is waar, andijviestampot is ook erg fijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Ynske het volgende:
wraps zijn lekker
ligt aan de kokquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Ynske het volgende:
wraps zijn lekker
Duh!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:00 schreef Ynske het volgende:
wraps zijn lekker
Hij is echt stoer!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog iemand die door Tc uit de OP verwijderd is.
Die vind ik dan weer wat minder,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat is waar, andijviestampot is ook erg fijn
Triestquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
jah stoer hequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, al is de wiki inmiddels weer aangepast.quote:
de wiki is nog, of alwel weer goedquote:
dit keer met gehakt, veel maïs, veel paprika, en sausjequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ligt aan de kokvooral de vulling is lekker, zeg maar
Wat is dat?quote:
Dat zag ik inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, al is de wiki inmiddels weer aangepast.![]()
Maar jij bent Q.quote:
ik dacht al wel dat jij dat gedaan hadquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, al is de wiki inmiddels weer aangepast.![]()
vind nederlandse pot ook niet zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wat minder,. Ik heb het niet zo op de Nederlandse keuken.
quote:
Dan wordt het dus tijd voor een TR.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Ynske het volgende:
de wiki heb ik vanmiddag aangepast en is dus goed
alleen Tc zal toch iedere keer wanneer hij een topic opent hem weer bovenaan plaatsen, en anderen verwijderen
Ook ik ben niet alwetend!quote:
gaat uw gangquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt het dus tijd voor een TR.![]()
Aan u de eer...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt het dus tijd voor een TR.![]()
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef liefie_ het volgende:
geef mij maar tempura nacho's tacos en lasagne of andere pastas of zo
haha nou heb ik zin in nacho's te gaan eten bij havana!
quote:
Zit die thai nog in Eindhoven?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Alles wat van rond de Middelandse zee komt vind ik erg lekker, vooral Grieks/Turks,
.
Maar dat ik als digibeet het zelfs weet....quote:
oeh grieks!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Alles wat van rond de Middelandse zee komt vind ik erg lekker, vooral Grieks/Turks,
.
Utrecht?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind nederlandse pot ook niet zo
bloemkool en brocolli met aardappelsjuk
geef mij maar tempura nacho's tacos en lasagne of andere pastas of zo
haha nou heb ik zin in nacho's te gaan eten bij havana!
Ik ben er in elk geval nooit geweest, waar zou die moeten zitten?quote:
tilburgquote:
Daar maak je mods mee attend om te kijken naar dit topic..quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:09 schreef liefie_ het volgende:
owkej een TR is dus een topic report
maar wat is dat?
sorry
ahaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar maak je mods mee attend om te kijken naar dit topic..
Thailand ligt niet aan de Middellandse Zee.quote:
ergens boven in de heuvel toch?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben er in elk geval nooit geweest, waar zou die moeten zitten?
Uit eten is oké, alleen niet normaal wat het kost tegenwoordig,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh grieks!!
en marokaans is ook heeeerlijk
of egyptisch!
ik kan t allleen zlef nooit zo goed maken...
dat soort dingen daar kun je beter voor uit eten gaan
oeh en indonesisch!
Zei ik dat danquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Thailand ligt niet aan de Middellandse Zee.![]()
Is het daar zo veel goedkoper dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uit eten is oké, alleen niet normaal wat het kost tegenwoordig,. Het is onderhand goedkoper om op en neer te rijden naar Duitsland om te gaan uiteten.
Bekend.quote:
De griek in de kruisstraat, heel erg goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uit eten is oké, alleen niet normaal wat het kost tegenwoordig,. Het is onderhand goedkoper om op en neer te rijden naar Duitsland om te gaan uiteten.
ow havana is kei goedkoop!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je kunt al voor een Euro of 12 pp klaar zijn, inclusief drinken en soep vooraf. Dat is dan welliswaar typisch Duits eten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het daar zo veel goedkoper dan?
utrecht wel, havanna nietquote:
Dat verklaart veel. Kartoffeln mit Bratwurst.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je kunt al voor een Euro of 12 pp klaar zijn, inclusief drinken en soep vooraf. Dat is dan welliswaar typisch Duits eten.
ik hou niet van typisch duitsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je kunt al voor een Euro of 12 pp klaar zijn, inclusief drinken en soep vooraf. Dat is dan welliswaar typisch Duits eten.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De griek in de kruisstraat, heel erg goeden betaalbaar
![]()
Bij de Ethiopiër zul je wel erg weinig te eten krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
, bekend mee. Ik heb een paar keer Ethiopisch gegeten in de buurt van het Trudo pleintje, apart (oa bananen bier) erg lekker en ook goed te betalen.
Goede schnitzelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel. Kartoffeln mit Bratwurst.![]()
Dat is Oostenrijks en geen Duits.quote:
Ohw dat was een Mexicaan, Havanna ligt niet in Mexico.quote:
Het waren in dat geval schnitzelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is Oostenrijks en geen Duits.
Maar zijn in Duitsland goed te doen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is Oostenrijks en geen Duits.
Ze hebben anders wel allemaal van die dikke buikjes,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij de Ethiopiër zul je wel erg weinig te eten krijgen.![]()
Goedkoop is het wel ja,quote:
Je krijgt zo'n grote pot droge rijst voorgezet waar je je vingers doorheen moet halen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel allemaal van die dikke buikjes,.
Het is wel (net als op de tv) met je handen eten.
Das in elk geval Italiaans neem ik aan? Ik ken het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:22 schreef liefie_ het volgende:
maja met papa ga ik bv ook wel eens naar toscanini's (als ik dat goed spel, misschien wel bekend bij jullie) en dan betaal je echt veel meer natuurlijk
Netjes! Sfeer verpesten gaat 'ie maar ergens anders doen!quote:
Met zand en melkpoeder om het op smaak te brengen hequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n grote pot droge rijst voorgezet waar je je vingers doorheen moet halen?![]()
En daar vragen ze dan zeker 25 euro voor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zand en melkpoeder om het op smaak te brengen he
Moeilijk te krijgen hier he, woestijnzand met melkpoederquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En daar vragen ze dan zeker 25 euro voor.![]()
Nou ja, deze wel doorvoede Ethiopiers hadden een grote wrap geproduceerd waar allerlij verschillende hapjes op lagen. Vrij weinig rijst.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n grote pot droge rijst voorgezet waar je je vingers doorheen moet halen?![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef Plato1980 het volgende:
Dat klinkt dan weer minder,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:26 schreef liefie_ het volgende:
groentekroket
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laat 'em even zijn puberale frustraties uitten joh.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik een topic open verdwijnt hij voor straf weer uit de OP.
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich weer net zo onuitstaanbaar als eerst.![]()
Ik wilde het netjes houden. Geen Ynske-gemekker in mijn OP, maar wel in de wikiquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah stoer he
dit keer alleen uit de OP en niet uit de Wiki
Ethiopisch vind ik erg lekker. Uit de kluiten gewassen roti-pannekoek met daarop heerlijke dingen (kiikkererwten, soort tapenades, kip... et cetera et cetera) en dan maar scheuren, grijpen en eten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef Frezer het volgende:
Nou ja, deze wel doorvoede Ethiopiers hadden een grote wrap geproduceerd waar allerlij verschillende hapjes op lagen. Vrij weinig rijst.
Tja, kinderen als volwassenen behandelen werkt vaak niet,quote:
Raar moment voor zelfreflectie. Er zijn ergere problemen hier aan de orde hoor, de kindertjes in Afrika.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tja, kinderen als volwassenen behandelen werkt vaak niet,.
Nog een fan!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ethiopisch vind ik erg lekker. Uit de kluiten gewassen roti-pannekoek met daarop heerlijke dingen (kiikkererwten, soort tapenades, kip... et cetera et cetera) en dan maar scheuren, grijpen en eten.
No.
Waarom probeer jij reeksen eigenlijk steeds te verzieken met je misselijke posts?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Raar moment voor zelfreflectie. Er zijn ergere problemen hier aan de orde hoor, de kindertjes in Afrika.
Die komen naar Nederland en beginnen een restaurant,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Raar moment voor zelfreflectie. Er zijn ergere problemen hier aan de orde hoor, de kindertjes in Afrika.
Ik maak niet altijd misselijke posts hoor,...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom probeer jij reeksen eigenlijk steeds te verzieken met je misselijke posts?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tja, kinderen als volwassenen behandelen werkt vaak niet,.
In ieder geval te vaak.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik maak niet altijd misselijke posts hoor,...Soms ben ik ook best lief hoor.
Puik plan, maar dat wordt wel een overkill van Ethiopische restaurants...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die komen naar Nederland en beginnen een restaurant,. Opgelost!
Dat vind jij en dat is jouw goed recht. Ik ben gewoon niet zo'n softie als de rest hier, zeker niet verbaal.quote:
In dat geval pas je hier dus niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
Dat vind jij en dat is jouw goed recht. Ik ben gewoon niet zo'n softie als de rest hier, zeker niet verbaal.![]()
Jij bent inderdaad de drs P. van deze generatie, zo verbaal geweldig ben je!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat is jouw goed recht. Ik ben gewoon niet zo'n softie als de rest hier, zeker niet verbaal.![]()
I like it that way.![]()
Er bestaan geen foute antwoorden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
U gaf zojuist het goede antwoord.![]()
Daaromquote:
Schreeuwen is verbaal sterk, oké...quote:
Het is een openbaar forum, deal with it.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval pas je hier dus niet.
Ken je iedereen hier dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
I like it that way.![]()
Ik heb niets met drs. P. en zie hem derhalve ook niet als voorbeeld, al was de Dodenrit zeer aardig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad de drs P. van deze generatie, zo verbaal geweldig ben je!![]()
Hoe dan ook, dit is de laatste keer dat ik aandacht aan je besteed heb, lijkt me de beste oplossing.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum, deal with it.![]()
Oorlogquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
hey ze hebben het fout gedaan!
mn friet sate heeft ook nog mayo er op
was da nou voor combi
Vroeger at ik altijd Oriental, maar de meeste snackbars kennen dat helaas niet.quote:
Wat hij zegt,quote:
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dit is de laatste keer dat ik aandacht aan je besteed heb, lijkt me de beste oplossing.![]()
Ik zoek geen bevestiging, ik vind dit gewoon prachtig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef GF het volgende:
[..]
Ken je iedereen hier dan?
Aan da hand van je posts vind ik je namelijk nogal triest en aandachtsgeil. Als je echt zo zeker van je zaak bent waarom zoek je dan steeds bevestiging?
waarom for godsake ? wat doet trancie verkeerd ? heb ik iets gemist ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe dan ook, dit is de laatste keer dat ik aandacht aan je besteed heb, lijkt me de beste oplossing.![]()
Ga je nou uithuilen bij mama Copycat dat ik je een traumaatje heb gegeven? Voor iemand die te koop loopt met zijn hoge IQ en zijn superioriteit kun je wel verrekt weinig hebben of hoort dat zo samen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vroeger at ik altijd Oriental, maar de meeste snackbars kennen dat helaas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |