quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:14 schreef Sender_ het volgende:
Ik vond groeten uit de Rimboe erg leuk om te kijken.
Heb me toen al is afgevraagd hoe die omboorlingen over onze wereld zouden denken
dus het lijkt me leuke tv.
Ik ga zeker kijken !!!
quote:
Jup en iedere keer de belofte: "na de commercials méér nieuwe beelden van de stammen in NL"quote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef karoltje het volgende:
Mijn god we gaan het weer uitmelken hoor. Een aftrap, een samenvatting een terugblik en dan nog een aftrap voor de terugblik en een terugblik op de terugblik.
kijgen we NOG een week de vooruitaftrapterugvooruitterugblik?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup en iedere keer de belofte: "na de commercials méér nieuwe beelden van de stammen in NL"
vanaf 18 maart dus pas de echte uitzendingen![]()
En ondertussen ook nog een sms/belspel natuurlijk..........quote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef karoltje het volgende:
Mijn god we gaan het weer uitmelken hoor. Een aftrap, een samenvatting een terugblik en dan nog een aftrap voor de terugblik en een terugblik op de terugblik.
Die koe die ze de kop omdraaiden danquote:Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Die kinderen die dat apenhoofdje inclusief ogen en hersenen opaten alsof het een zak Lays chips was. Op het laatst zag je enkel de schedel nog maar![]()
![]()
![]()
Nee is voor volgende week.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:43 schreef Onderbroek het volgende:
komt het er zometeen op?
hm jammer....in de OP stond 18maart...ergens middenin het topic stond dat het de 4e al was etc..quote:
Ja de 4e was een terugblik en een vooruitblik. Het begint de 18e.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:47 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
hm jammer....in de OP stond 18maart...ergens middenin het topic stond dat het de 4e al was etc..
Wat anders, Engels?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
Heb het toevallig vorige keer een stukje gezien, wat een kansloos programma zeg. Stug NL blijven praten, werkt echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |