Mooi!quote:
P. Onnoval is natuurlijk een anagram.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:49 schreef tonks het volgende:
Wat een slechte film zeg.
De hoofdroller is een of andere emo, en heeft onnoval ofzo. en dat jongentje heeft nog een kinderstemmetje dus het komt allemaal nogal suf over
Van Paul van Loon, de schrijver van o.a Griezelbus. Even duidelijk maken voor de mensen die dat nog niet wisten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
P. Onnoval is natuurlijk een anagram.
Of helemaal nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Jong wtf gek boeken :/ krijg je nekpijn van de hele tijd met je hoofd naar dat boek kijken. Kun je liever filmpje opzetten ofzo.
Ik heb al 5 jaar geen boek meer gelezen, dit gaat over Leesboeken, gewoon lesboeken lees ik uiteraard wel..... half
Nee, dat is The Shining van Stephen King. Tenminste... de verfilming danquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
De Griezelbus, kwam daar nou ook zo'n kort verhaal in voor over een Victoriaans badkuip (met leeuwenpootjes) vol bloed?
Nee. Het verhaal dat ik bedoel gaat over een meisje wiens ouders een nieuwe badkuip hadden gekocht (of een nieuw huis met daarin die badkuip, weet het niet meer), en als zij in bad stapt, verandert het water in bloed. Meisje gaat gillen, ouders komen kijken en het bloed is blijkbaar weer water geworden. Ouders weer weg, water verandert weer in bloed als ze wil gaan badderen. Uiteindelijk wordt ze gek of gaat ze dood of iets dergelijks.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat is The Shining van Stephen King. Tenminste... de verfilming dan.
Jaaa Vampier in de school was goed!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef AngrodTiwele het volgende:
Het beste boek van P. van Loon vind ik toch niet zijn 'Griezelbussen', geef mij maar 'Vampier in de school' (wie kent die nog?)
Was toch iets met een spookbad?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaa Vampier in de school was goed!
En dat verhaal van die badkuip is idd ook van P. van Loon, weet alleen niet welke meer...
Ik vond zelf 'Gezicht in de mist' het tofste. Met sektes en drugs en liefde enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef AngrodTiwele het volgende:
Het beste boek van P. van Loon vind ik toch niet zijn 'Griezelbussen', geef mij maar 'Vampier in de school' (wie kent die nog?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |