Waarschijnlijk van het eeuwige gemekker om die deur nou eens dicht te doen.quote:Waar komt toch dat assosiale gedrag vandaan?
Jaloers!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:04 schreef Leffe48 het volgende:
Alleenstaand huis, waarvan de 2 huisen links en rechts ook nog eens leegstaan. Ik kan niet alleen met de deuren slaan, ik kan feesten tot 5 uur 's morgens geven zonder gezeik![]()
Ik kan ook niet tegen dat ouwe gezeur van die oooo zooo nette mensen die alles perfect doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb zulke gasten naast me wonen. Een plasbeurt gaat gepaard met vier enorme dreunen. Als ze weer eens volk over de vloer hebben tot diep in de nacht word ik stapelgek in huis.
Waar komt toch dat assosiale gedrag vandaan? Mensen die het nodig vinden om een deur met een enorme dreun achter zich in het slot trekken?
Sla jij ook met je deuren of heb je je tussendeuren net als ik lekker open staan?
Als je een boek gaat schrijven, dan heb je rust en stilte nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen dat ouwe gezeur van die oooo zooo nette mensen die alles perfect doen, sjonge jonge ga er een boek overschrijven zeg..
![]()
Hoor jij 10 minuten lang deurgeklapper?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je een boek gaat schrijven, dan heb je rust en stilte nodig.![]()
Ja, en dan na een paar minuten rolt er weer een stoel door de gang *huil*quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Hoor jij 10 minuten lang deurgeklapper?
Je hoort het een paar seconde en je hebt weer rust....*huil*![]()
een stoel door de gang rollenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en dan na een paar minuten rolt er weer een stoel door de gang *huil*![]()
huis van de buren in brand steken. dan verbranden de deuren van zelf wel. en dan heb je er geen last meer vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb zulke gasten naast me wonen. Een plasbeurt gaat gepaard met vier enorme dreunen. Als ze weer eens volk over de vloer hebben tot diep in de nacht word ik stapelgek in huis.
Waar komt toch dat assosiale gedrag vandaan? Mensen die het nodig vinden om een deur met een enorme dreun achter zich in het slot trekken?
Sla jij ook met je deuren of heb je je tussendeuren net als ik lekker open staan?
Ieder dorp heeft zijn dorpsgek, alleen die van ons woont precies boven mij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
een stoel door de gang rollen....ik weet niet in wat voor gehucht je woont dan..
Die uit je usericon?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef ABBAfan het volgende:
In mijn eerste flatje 15 jaar geleden woonde ik gesandwiched tussen een manisch depressief wijf (boven) en een kroeghoer (beneden).
ik rochel ook voor het slapen gaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De buren klagen dat wij met de deuren slaan, maar als zij de trap aflopen is het net alsof ze de klompendans op de trap doen.
Bovendien grenzen onze badkamers op elkaar en hoor ik 's avonds traditioneel keihard gerochel.
(wat ranzig is)
Maar verder zijn het wel aardige mensen
Dat zijn incidenten, dat doet iedereen wel eens. TS heeft het over mensen voor wie het standaard is om een deur hard dicht te rammen, omdat ze dat niet op een normale manier kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik boos ben sla ik de deur zo hard dicht dat ie er al een paar keer uit is gevallen.
En naast de deurpost zitten een paar gaten.![]()
Ik reageer me dus af op de deur en het kan me op dat moment echt geen ene moer schelen dat anderen daar last van hebben.
Ik heb daarom ook wel begrip voor anderen als ze met deuren slaan.
Koop dit:quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik boos ben sla ik de deur zo hard dicht dat ie er al een paar keer uit is gevallen.
En naast de deurpost zitten een paar gaten.![]()
Ik reageer me dus af op de deur en het kan me op dat moment echt geen ene moer schelen dat anderen daar last van hebben.
Ik heb daarom ook wel begrip voor anderen als ze met deuren slaan.
Zit je in een huurwoning? Dan zal St. Joseph of Beter Wonen daar niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zometeen ga ik de deur weer mishandelen...
En een topic openen
Jammer dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:43 schreef Panzer het volgende:
[..]
Zit je in een huurwoning? Dan zal St. Joseph of Beter Wonen daar niet zo blij mee zijn.
Glucklig, je bent nog best wel wat kwijt voor een deur met wat karton erin.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jammer dan.![]()
Hoef ik toch niet zelf te betalen.
Bij ons laatst een deur zo hard opengeslagen dat het onderste scharnier met schroeven en al uit de deur geramd is, maar niemand heeft het weer gadaan natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef ABBAfan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |