abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34450314
Hallo,

Ik (17) ben uitgenodigd voor een housewariming van een collega (25) van mij. Nu is dit de eerste keer en vraag mij af of ik dan wat zal meenemen, en zo ja wat. Ik hoor het graag van jullie.

MVG
pi_34450579
Fles drank?
Ik haat signatures!
pi_34450722
Het ligt helemaal aan jullie eigen gebruiken.

Als ik naar de mensen kijk waar ik mee om ga is er al een verschil.
De één zou ik een senseo-apparaat geven (bij wijze van spreken), de ander een fles whiskey... en mijn broertje heb ik laats een "huisdier" gegeven. (hij moet hem wel verzorgen.. kan hem dingen leren.. maar het geval "leeft" niet ).

Als je nog iemand kent die uitgenodig is kan je het slim spelen en samen iets doen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34450757
housewarming? een kachel
pi_34450912
Hehe, hmmm, house warming-parties...
Ik woon ik Dublin, waar housewarmin parties meer een levenstijl.
De bedoeling is dat je drank mee neemt... Americaanse stijl noemen ze dat. Ships etc mag daarbij ook meegenomen worden...
Kachels, dekens, isolatiematriaal en andere hartverwarmende objecten zijn niet gewenst en zullen rare gezichten doen trekken..
pi_34450994
krat bier, komt altijd op
pi_34451152
Meestal willen ze enveloppen, ik weet ook niet wat iedereen daar altijd mee moet
pi_34451187
likeurtje met 2 (?) mooie glaasjes erbij
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:38:49 #9
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_34451196
Drank is altijd goed.
Anders iets leuks voor in huis (kaarsjes/kandelaartjes, fotolijstjes, theekistje met inhoud, plant) maar dan moet je wel een beetje weten wat voor smaak die persoon heeft.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_34451456
Ik weet eigenlijk niet zo veel van degene persoonlijk af, behalve dat het een gezellige collega is.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:51:09 #11
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_34451541
Dingen voor het huis zijn erg subjectief natuurlijk. Misschien is een bon voor de lokale bouwmarkt een idee? Met een flesje wijn erbij. Of alleen een flesje wijn..

Of een bioscoopbon zodat hij ff er uit kan met zijn partner..
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:51:31 #12
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_34451553
Dan zou ik het neutraal houden. Drank is altijd goed.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:53:34 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34451627
Neem dit mee :

http://www.cleansweepsupply.com/pages/skugroup9061.html

Nam deze dingen meestal mee naar feesten van vrienden scheelt afwas en heeft ook wel weer wat

Ik krijg er dinsdag weer een lading van als mijn vader overkomt uit Amerika.
Typische Amerikaanse bekers. En dan lekker Yelly Shots maken

Heerlijke bekers zijn het om uit te drinken. Desnoods nog een fles wodka erbij

[ Bericht 8% gewijzigd door Razor21 op 25-01-2006 16:59:32 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_34452410
Valt niemand de typefout op in de topictitel ??

Ik heb al een aantal keer een housewarming meegemaakt het hangt er natuurlijk vanaf wat voor persoon het is.

Wat ideeen:

• plant
  • leuke schaal met kaarsen (meer iets voor een vrouw vind ik)
  • doosjes om beschuit/crackers (ofzoiets dergelijks) in te bewaren.
  • glazen
  • afgelopen zaterdag had ik een housewarming en toen heb ik een grote apothekerspot gekocht bij de Blokker en die gevuld met snoep
  • en anders kan je altijd nog geld geven.

•   woensdag 25 januari 2006 @ 17:59:12 #15
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_34453800
    krat bier does the trick
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
      woensdag 25 januari 2006 @ 18:00:32 #16
    54837 nixxx
    NIET broer van TD
    pi_34453850
    een plant liefst eentje die niet makkelijk dood gaat, dan zit ie er lang aan vast.
    ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
    gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
    pi_34454587
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef massy het volgende:
    Valt niemand de typefouten op in de topictitel ??
    Maar drank komt uiteindelijk toch wel op, is het niet op dezelfde avond dan het weekend daarna wel.
    Ik haat signatures!
      vrijdag 27 januari 2006 @ 00:12:16 #18
    132644 Scruples
    een lege plek om te blijven
    pi_34503173
    Behalve een cadeaubon voor een doe-het-zelf zaak, kun je ook een cadeaubon voor een tuincentrum geven. De persoon die de housewarming geeft hoeft natuurlijk helemaal geen tuin te hebben een mooie kamerplant kunje daar ook kopen of eten voor je kat!

Als iemand voor het eerst op zichzelf gaat wonen, doen pakketen het ook altijd goed.
    - maaltijdpakket: een leuke mand met alle ingrediënten voor een bepaalde maaltijd
    - winterpakket: lekkere warme sloffen en een mooi boek
    - theeleutpakket: diverse soorten thee met een leuke mok en bijvoorbeeld een theezakjesschoteltje
    - keukenpakket: leuke theedoeken, een keukenhanddoek en ovenwanten
    - lekker pakket: toastjes, Franse kaasjes en een mooie fles wijn
    - romantisch pakket: kaarsjes, lekkere massage-olie en een etherisch oliebrander met olie
    - chocoholic pakket: diverse soorten chocolade en chocolade-likeur
    What the bleep do we know?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')