Of, TS, je gaat voor een baan als parkeerwachter!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef tsjimp het volgende:
Je kan er altijd nog een eind aan maken.
Minder rukken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Mikkie het volgende:
Zit hier een beetje gaar te wezen, totaal geen inspiratie meer. Moe, ongeconcentreerd en geen zin om weer te gaan leren voor tentamens. Maar ik moet zo weer aan de bak, morgen wacht er nog een tentamen, en vrijdag zelfs 2. En ik ben moe
Tentamens
Dan zul je niet slagen en zul je nooit je diploma halen , dus je zal maar een baantje als putjesschepper moeten vinden, en het blijkt dus dat je het heel leuk vind, mja je blijft putjesscheppen tot je dood...kortom je zult falen in je leven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Mikkie het volgende:
Zit hier een beetje gaar te wezen, totaal geen inspiratie meer. Moe, ongeconcentreerd en geen zin om weer te gaan leren voor tentamens. Maar ik moet zo weer aan de bak, morgen wacht er nog een tentamen, en vrijdag zelfs 2. En ik ben moe
Tentamens
Leraar: Waarom is Mikkie niet aanwezig bij deze SO??quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op de uni is er inderdaad plek zat om te rukken ja
bo ter ham ??quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
Helemaal naar de tering zijn is in principe wel vet, de dag ernadan denk je van: tering gister was ik helemaal naar de tyfus en jeh, meestal ga ik daarna een boterham eten ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |