Wat zou jij je nu stoer voelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef most_wanted het volgende:
De mensen die zo dom zijn om die kleding te kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Radjesh het volgende:
en toch zijn de eigenaren heel rijk... Wie zuigt er nu daadwerkelijk?
Correctie: Rijkste van Nederlandquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:59 schreef Radjesh het volgende:
en toch zijn de eigenaren heel rijk... Wie zuigt er nu daadwerkelijk?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:02 schreef Falco het volgende:
Dat de C&A op de hippe toer is gegaan, is wel een beetje hilarisch. Ik vind ze nog steeds een truttig en oubollig imago hebben
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef Configuratiescherm het volgende:
[..]
De mensen die zo dom zijn om die kleding te kopen![]()
![]()
Sorry dat ik het voor je verpest hebquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hehe, ik ben daar al in geen 15 jaar geweest, ik wist niet eens dat de c & a nog bestond
En dat is nou precies wat ik de mensen probeer duidelijk te maken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:06 schreef Jett het volgende:
Dan ga je toch niet?
Hm.. volgens mij heeft de C&A regelmatig dezelfde kleding als allerlei Lacoste, Ralph Lauren, Boss etc. merken, ook gewoon in China gemaakt, zoals bij die anderen, maar dan zonder merkje er op en 70 euro per kledingsstuk goedkoper.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef Configuratiescherm het volgende:
Beste mensen.![]()
C&A heeft wel een van de meeste lelijke kleding op aarde. Heb je ooit wel eens hun jassen gezien?
Lijkt meer op een stuk oud vuilniszak waar ze een paar gaten in gemaakt hebben, samen gevoegd met een zwerver zijn oude hoed, nog niet te spreken over die dassen!
De ontwerpers, verkopers, beheerders, directeur EN kopers.
Wens ik allemaal een hele pijnlijke maar vooral een langzame dood toe.![]()
![]()
Erg nobel van je om die taak op je te nemen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:07 schreef Configuratiescherm het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat ik de mensen probeer duidelijk te maken!![]()
Op zich kan je er best een leuke spijkerbroek vandaan halenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:00 schreef Configuratiescherm het volgende:
[..]
De mensen die zo dom zijn om die kleding te kopen![]()
![]()
...??????quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op zich kan je er best een leuke spijkerbroek vandaan halen
jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:57 schreef Configuratiescherm het volgende:
. Heb je ooit wel eens hun jassen gezien?
quote:
Ten eerste, merkkleding hoeft niet altijd duur te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:02 schreef kluivie het volgende:
Er zijn genoeg winkels waar je ook heen kan maar laat voor degene die het dan iets minder breed dan jou hebben ook de kans hebben om iets te kopen oke het is niet altijd geweldig maar dan toch soms heb je geluk hoor daarzokoop je toch lekker merkkleding die tien keer zo duur is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |