Ik had een paar jaar geleden een keer een aflevering van lola da musica en toen had hij wel een apart huis, met allemaal meubels van rietveld. Weer eens wat anders dan dat super bling bling van al die rappers.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Om dan toch wat negatiefs te zeggen, hij heeft echt een fuckin' lelijk huis in Virginia:
[afbeelding]
Dat heb ik ook gezien, toen woonde hij ook nog klein in verhouding.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een keer een aflevering van lola da musica en toen had hij wel een apart huis, met allemaal meubels van rietveld. Weer eens wat anders dan dat super bling bling van al die rappers.
Heeft 'ie AIDS?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Om dan toch wat negatiefs te zeggen, hij heeft echt een fuckin' lelijk huis in Virginia:
[afbeelding]
Hahhaha die zag ik ook al op googlequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Look at me, my teeth are more white then this nigga"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |