Ik denk dat je liever bij een juwelier kunt gaan, die ketting ziet er nep uit maar ik denk toch dattie flink prijzig isquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen we hem overvallen?
Verkopen we zijn gare keting aan de ijzerboer.
Was de ketting bling-bling? Dan kost ie vijfduizend dollar per bling!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
ja was een dure ketting ..
Neem dan een goeie inplaats van zo'n lelijke
Misschien is dit wel een lelijke goeiequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
ja was een dure ketting ..
Neem dan een goeie inplaats van zo'n lelijke
eens, en hij doet altijd zo mysterieus en "cool-vaag" tijdens een interview, en hij verwacht ook dat de interviewers hem bedanken voor zn interview. En hij zegt ook lompe dingen vind ik. Bovendien is die ketting oer en oer lelijk die nieuwe.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Gizmo112 het volgende:
-
Ach, smaken verschillenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef amornl87 het volgende:
[..]
eens, en hij doet altijd zo mysterieus en "cool-vaag" tijdens een interview, en hij verwacht ook dat de interviewers hem bedanken voor zn interview. En hij zegt ook lompe dingen vind ik. Bovendien is die ketting oer en oer lelijk die nieuwe.
Nee, hij doet "cool-vaag" tijdens interviews en hij heeft inmiddels een ego van hier tot Tokyo. En hij maakt SLECHTE nummers ook nog es. In Search Of viel nog wel mee, o ja ennee StarTrak Foreveeeeerrrquote:
Met andere woorden smaken verschillenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:39 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Nee, hij doet "cool-vaag" tijdens interviews en hij heeft inmiddels een ego van hier tot Tokyo. En hij maakt SLECHTE nummers ook nog es. In Search Of viel nog wel mee, o ja ennee StarTrak Foreveeeeerrr![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Misschien is dit wel een lelijke goeie
Rap is sowieso belabberd. Pharrel dus ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef Gizmo112 het volgende:
In de N.E.R.D tijd ging het nog wel, maar die solotour van hem is echt belabberd. Je ziet hem ineens ook in iedere rapclip opduiken. Wat ziet iedereen in hem ?
Oh wacht je spreekt voor iedereen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Rap is sowieso belabberd. Pharrel dus ook.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een goede stem om te mixen met rap/hiphopnummers, alleen ik hoop dat hij nooit meer gaat samenwerken met Gwen Stefani![]()
Oja die hype om hem snap ik ook niet .. de gemiddelde R&B zanger gaat veel beter gekleed, heeft veel meer spieren en komt aardiger over. Maar toch respect voor hem, want hij is wel een Hustler.
Gwen Stefani kan heus wel wat, maar de laatste tijd is het inderdaad teveel troep van haar kantquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een goede stem om te mixen met rap/hiphopnummers, alleen ik hoop dat hij nooit meer gaat samenwerken met Gwen Stefani![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |