abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34452413
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Vinden is iets anders, maar nogmaals de dwang en consequenties in christelijke kringen zijn heel anders dan die in moslim kringen.

Oh SCH als je wacht tot het wat rustiger is om weer onzin en falsifiteiten te posten....er zijn nog steed minimaal 4 users die op onderbouwing van de door jou aangedragen feiten en of cijfers wachten.
En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wet
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34452416
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Vinden is iets anders, maar nogmaals de dwang en consequenties in christelijke kringen zijn heel anders dan die in moslim kringen.

Oh SCH als je wacht tot het wat rustiger is om weer onzin en falsifiteiten te posten....er zijn nog steed minimaal 4 users die op onderbouwing van de door jou aangedragen feiten en of cijfers wachten.
Als het blijkt dat moslims strenger zijn dan christenen, wat wil je dan met die informatie?
pi_34452482
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef MrBean het volgende:

[..]

Als het blijkt dat moslims strenger zijn dan christenen, wat wil je dan met die informatie?
Oh alleen maar aantonen dat SCH zoals gebruikelijk weer uit zijn nek lult
Verder hebben moslims zich gewoon aan de nederlandse wet te houden net zoals christennen, en dus zeker geen geweld en eerwraak to te passen op mensen die hun eigen leven kiezen
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:22:13 #154
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34452486
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef desiredbard het volgende:

[..]

En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wet
Dat lijkt me nogal logisch.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:26:22 #155
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_34452648
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Posdnous het volgende:

De talloze ouders die hun kinderen verbieden een relatie met een marokkaan te hebben of iets dergelijks vind ik wat erger overigens.
Nee, de meeste Marrokkaanse vaders zien een joodse of kaaskop-schoonzoon wél zitten, wou je zeggen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:28:13 #156
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34452724
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nee, de meeste Marrokkaanse vaders zien een joodse of kaaskop-schoonzoon wél zitten, wou je zeggen.
Dat zeg ik niet, maar waarom op maar 1 facet richten?
pi_34452737
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me evident.

Maar dat een vader van mening is dat zijn dochter het geloof moet volgen, is dan ook niet tegen de Nederlandse wet. Je kan het vervelend of raar of dom vinden maar er is volgens de wet niks mis mee. En dit bericht heeft niks met eerwraak of steniging of wat dan ook te maken, dat wordt er dan weer allemaal bijgehaald.

Gelovige ouders willen vaak graag dat hun kinderen ook in dat geloof opgroeien en verder leven en vinden het vaak geen optie als dat niet zo is. Alleen al omdat ze er van overtuigd zijn dat hun kind dan in de hel komt. Dat is begrijpelijk maar natuurlijjk een grote druk en levert vaak rottige situaties op, in allerlei religies. Ruzies, conflicten, uitsluiting, tegenwerking etcetera.

Waarom sommigen toch altijd de islam in een soort uitzonderingspositie zetten en daar weer een bash van maken, is me volstrekt onduidelijk. Het is een soort nieuwe politieke correctheid om dat te doen. Ik vind het nogal aanmatigend en bovendien doet het geen recht aan de realiteit.
pi_34452802
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch.
Jij, Ik,,Andere weldenkende mensen, helaas zijn er wat fundi's en geitenwollensokken die dat anders zien: SCH bijvoorbeeld.
Dat Moslims het doen ligt aan hun cultuur, in christelijke kringen komt dit soort onderdrukking meer voor.
Waar haalt ie het vandaan. Natuurlijk probeer je als godsdienstige ouder waarden en normen mee te geven aan je kind (De normen dat vrouwen die een rok tot boven de knie dragen hoeren zijn vind ik persoonlijk wat minder maar dat even buiten beschouwing), of het kind daarin meegaata is iets anders, dat heet puberen geloof ik Als het kind 16/18/21 is hoort het echter een gezonde eigen mening te hebben en eigen keuzes te maken, tot die keuzes behoort ook religie en practiseren.

Kortom als Jannekke en Fatima , respectievelijk uit urk en de haagse schilderswijk eerst besluiten niet meer naar de refo kerk en de moskee te gaab is dat hun goed recht. Ik zie zelf de urkers daar niet echt een onoverkomelijk probleem mee hebben.

Als beiden elkaar vervolgens op een cursus motortechniek tegenkomen en een relatie beginnen, zulklen de urkers hier schande van spreken maar ik zie het in de islam toch meer op excommunicatie uitdraaien. (De BBC had een mooi programa over Islammietjes (homo's binnen de islam)

Mocht de cursus motor techniek geen vruchten afwerpen en gaan beiden daarom bij teasers werken .... Dan nogmaals zie ik geen urker knokplueg uitrukken om ...
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:32:46 #159
3647 B.R.Oekhoest
pi_34452870
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar waarom op maar 1 facet richten?
Dat zou ik jou dus kunnen vragen, vandaar dat ik de gene zijde der medaiile even belichtte. Overigens is het zwaar off-topic.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:32:51 #160
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34452876
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef desiredbard het volgende:

.

Kortom als Jannekke en Fatima , respectievelijk uit urk en de haagse schilderswijk eerst besluiten niet meer naar de refo kerk en de moskee te gaab is dat hun goed recht. Ik zie zelf de urkers daar niet echt een onoverkomelijk probleem mee hebben.
Ook al hebben ze daar wel een probleem mee, wat dan nog? Is hun probleem dus.

Dat ze vervolgens (volgens jou) dan naar hardhandige zaken grijpen is weer iets heel anders.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:33:50 #161
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34452910
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat zou ik jou dus kunnen vragen, vandaar dat ik de gene zijde der medaiile even belichtte. Overigens is het zwaar off-topic.
Wat ik dus aangaf is dat het helemaal niet vreemd is om als ouder iets van je kind te vragen, danwel te eisen. Dat doen zoveel ouders op hun manier, is niet bepaald iets islamitisch of zo.
pi_34452959
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Posdnous het volgende:

De talloze ouders die hun kinderen verbieden een relatie met een marokkaan te hebben of iets dergelijks vind ik wat erger overigens.
Het gros van die Marokkaanse jongens kiest uiteindelijk toch voor een bruidje (bij voorkeur maagd) uit eigen cultuur wanneer ze eenmaal aan trouwen gaan denken. Niet echt een ideaal toekomstbeeld voor de ouders wanneer hun blonde dochter met een vriendje van allochtone afkomst thuis komt. Hoe goed z'n bedoelingen misschien ook zijn.
Keep on drawing in the free world.
pi_34453118
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef local34 het volgende:

[..]

Het gros van die Marokkaanse jongens kiest uiteindelijk toch voor een bruidje (bij voorkeur maagd) uit eigen cultuur wanneer ze eenmaal aan trouwen gaan denken. Niet echt een ideaal toekomstbeeld voor de ouders wanneer hun blonde dochter met een vriendje van allochtone afkomst thuis komt. Hoe goed z'n bedoelingen misschien ook zijn.
Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.
pi_34453160
- knip -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 25-01-2006 17:40:38 ]
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:43:40 #165
3647 B.R.Oekhoest
pi_34453289
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.
Zolang uithuwelijkingen strijk en zet zijn bij Marokkanen wel ja. Dat doen ze toch echt zelf.
pi_34453301
quote:
[..]

Ik denk dat weinig Hollandse jongens een Marokkaanse meid als een soort 'sletje' zouden behandelen. Heb ook nog geen Hollandse jongens gezien die Marokkaanse meiden dwongen als prostituee aan de slag te gaan. Zo vreemd zijn die bedenkingen dus niet ....
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34453353
quote:

[..]

Integendeel. Ik denk dat de gemiddelde Marokkaanse vader zijn dochter ook liever met een brave, Moskee-gaande islamitische knul uit eigen cultuur ziet thuiskomen. Is niet raar. En dat ze het tot na de huwelijksdag bij gezellig samen theedrinken houden. Maar ja, houd ze maar een eens in de hand, hè?

edit: verkeerd gelezen.
Keep on drawing in the free world.
pi_34453402
quote:

[..]

Cijfers,
onderbouw youw ervaring in "orthodoxe kringen eens"
We wachten nog steeds geduldig
pi_34453416
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik denk dat weinig Hollandse jongens een Marokkaanse meid als een soort 'sletje' zouden behandelen. Heb ook nog geen Hollandse jongens gezien die Marokkaanse meiden dwongen als prostituee aan de slag te gaan. Zo vreemd zijn die bedenkingen dus niet ....
Precies -- alles wat Marokkanen doen en islamieten doen is fout en Nederlanders doen alles een stuk beter. Moet heerlijjk veilig zijn als je wereldbeeld zo simpel is.
pi_34453457
quote:

[..]

Ja ik hoor geen verhalen over marokkaanse meisjes die door een Nederlandse loverboy achter het raam terecht komen.
Maar goed niet-moslim-meisjes, en meisjes die niet naar de moskee gaan zijn toch al hoeren
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:50:41 #171
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34453505
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Maar goed niet-moslim-meisjes, en meisjes die niet naar de moskee gaan zijn toch al hoeren
Jij hebt echt geen fatsoennormen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34453509
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja ik hoor geen verhalen over marokkaanse meisjes die door een Nederlandse loverboy achter het raam terecht komen.
Dan moet je de rapporten daarover wat beter lezen.
pi_34453518
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies -- alles wat Marokkanen doen en islamieten doen is fout en Nederlanders doen alles een stuk beter. Moet heerlijjk veilig zijn als je wereldbeeld zo simpel is.
Nee jouw wereld"beeld" is een stuk breder.
Hoop geblaat van jouw kant dat je niet KAN onderbouwen.
terwijl er voorbeelden en cijfers genoeg zijn om ons zgn "racistische beeld " te onderbouwen.
pi_34453527
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Cijfers,
onderbouw youw ervaring in "orthodoxe kringen eens"
We wachten nog steeds geduldig
Hoe kom jij er bij dat het niet zo is dan?
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:52:43 #175
3647 B.R.Oekhoest
pi_34453567
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet je de rapporten daarover wat beter lezen.
Kom nou eens met bronnen, man. Wat ben je nou voor een beunhaas-journalist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')