En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wetquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vinden is iets anders, maar nogmaals de dwang en consequenties in christelijke kringen zijn heel anders dan die in moslim kringen.
Oh SCH als je wacht tot het wat rustiger is om weer onzin en falsifiteiten te posten....er zijn nog steed minimaal 4 users die op onderbouwing van de door jou aangedragen feiten en of cijfers wachten.
Als het blijkt dat moslims strenger zijn dan christenen, wat wil je dan met die informatie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vinden is iets anders, maar nogmaals de dwang en consequenties in christelijke kringen zijn heel anders dan die in moslim kringen.
Oh SCH als je wacht tot het wat rustiger is om weer onzin en falsifiteiten te posten....er zijn nog steed minimaal 4 users die op onderbouwing van de door jou aangedragen feiten en of cijfers wachten.
Oh alleen maar aantonen dat SCH zoals gebruikelijk weer uit zijn nek lultquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als het blijkt dat moslims strenger zijn dan christenen, wat wil je dan met die informatie?
Dat lijkt me nogal logisch.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wet
Nee, de meeste Marrokkaanse vaders zien een joodse of kaaskop-schoonzoon wél zitten, wou je zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Posdnous het volgende:
De talloze ouders die hun kinderen verbieden een relatie met een marokkaan te hebben of iets dergelijks vind ik wat erger overigens.
Dat zeg ik niet, maar waarom op maar 1 facet richten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, de meeste Marrokkaanse vaders zien een joodse of kaaskop-schoonzoon wél zitten, wou je zeggen.
Nee, dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wet
Jij, Ik,,Andere weldenkende mensen, helaas zijn er wat fundi's en geitenwollensokken die dat anders zien: SCH bijvoorbeeld.quote:
Dat zou ik jou dus kunnen vragen, vandaar dat ik de gene zijde der medaiile even belichtte. Overigens is het zwaar off-topic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar waarom op maar 1 facet richten?
Ook al hebben ze daar wel een probleem mee, wat dan nog? Is hun probleem dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef desiredbard het volgende:
.
Kortom als Jannekke en Fatima , respectievelijk uit urk en de haagse schilderswijk eerst besluiten niet meer naar de refo kerk en de moskee te gaab is dat hun goed recht. Ik zie zelf de urkers daar niet echt een onoverkomelijk probleem mee hebben.
Wat ik dus aangaf is dat het helemaal niet vreemd is om als ouder iets van je kind te vragen, danwel te eisen. Dat doen zoveel ouders op hun manier, is niet bepaald iets islamitisch of zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zou ik jou dus kunnen vragen, vandaar dat ik de gene zijde der medaiile even belichtte. Overigens is het zwaar off-topic.
Het gros van die Marokkaanse jongens kiest uiteindelijk toch voor een bruidje (bij voorkeur maagd) uit eigen cultuur wanneer ze eenmaal aan trouwen gaan denken. Niet echt een ideaal toekomstbeeld voor de ouders wanneer hun blonde dochter met een vriendje van allochtone afkomst thuis komt. Hoe goed z'n bedoelingen misschien ook zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Posdnous het volgende:
De talloze ouders die hun kinderen verbieden een relatie met een marokkaan te hebben of iets dergelijks vind ik wat erger overigens.
Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef local34 het volgende:
[..]
Het gros van die Marokkaanse jongens kiest uiteindelijk toch voor een bruidje (bij voorkeur maagd) uit eigen cultuur wanneer ze eenmaal aan trouwen gaan denken. Niet echt een ideaal toekomstbeeld voor de ouders wanneer hun blonde dochter met een vriendje van allochtone afkomst thuis komt. Hoe goed z'n bedoelingen misschien ook zijn.
Zolang uithuwelijkingen strijk en zet zijn bij Marokkanen wel ja. Dat doen ze toch echt zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.
Ik denk dat weinig Hollandse jongens een Marokkaanse meid als een soort 'sletje' zouden behandelen. Heb ook nog geen Hollandse jongens gezien die Marokkaanse meiden dwongen als prostituee aan de slag te gaan. Zo vreemd zijn die bedenkingen dus niet ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.
Integendeel. Ik denk dat de gemiddelde Marokkaanse vader zijn dochter ook liever met een brave, Moskee-gaande islamitische knul uit eigen cultuur ziet thuiskomen. Is niet raar. En dat ze het tot na de huwelijksdag bij gezellig samen theedrinken houden. Maar ja, houd ze maar een eens in de hand, hè?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Cijfers,quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies -- alles wat Marokkanen doen en islamieten doen is fout en Nederlanders doen alles een stuk beter. Moet heerlijjk veilig zijn als je wereldbeeld zo simpel is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig Hollandse jongens een Marokkaanse meid als een soort 'sletje' zouden behandelen. Heb ook nog geen Hollandse jongens gezien die Marokkaanse meiden dwongen als prostituee aan de slag te gaan. Zo vreemd zijn die bedenkingen dus niet ....
Ja ik hoor geen verhalen over marokkaanse meisjes die door een Nederlandse loverboy achter het raam terecht komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen fatsoennormen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Maar goed niet-moslim-meisjes, en meisjes die niet naar de moskee gaan zijn toch al hoeren
Dan moet je de rapporten daarover wat beter lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja ik hoor geen verhalen over marokkaanse meisjes die door een Nederlandse loverboy achter het raam terecht komen.
Nee jouw wereld"beeld" is een stuk breder.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies -- alles wat Marokkanen doen en islamieten doen is fout en Nederlanders doen alles een stuk beter. Moet heerlijjk veilig zijn als je wereldbeeld zo simpel is.
Hoe kom jij er bij dat het niet zo is dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Cijfers,
onderbouw youw ervaring in "orthodoxe kringen eens"
We wachten nog steeds geduldig![]()
Kom nou eens met bronnen, man. Wat ben je nou voor een beunhaas-journalist.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je de rapporten daarover wat beter lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |