En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wetquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vinden is iets anders, maar nogmaals de dwang en consequenties in christelijke kringen zijn heel anders dan die in moslim kringen.
Oh SCH als je wacht tot het wat rustiger is om weer onzin en falsifiteiten te posten....er zijn nog steed minimaal 4 users die op onderbouwing van de door jou aangedragen feiten en of cijfers wachten.
Als het blijkt dat moslims strenger zijn dan christenen, wat wil je dan met die informatie?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vinden is iets anders, maar nogmaals de dwang en consequenties in christelijke kringen zijn heel anders dan die in moslim kringen.
Oh SCH als je wacht tot het wat rustiger is om weer onzin en falsifiteiten te posten....er zijn nog steed minimaal 4 users die op onderbouwing van de door jou aangedragen feiten en of cijfers wachten.
Oh alleen maar aantonen dat SCH zoals gebruikelijk weer uit zijn nek lultquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als het blijkt dat moslims strenger zijn dan christenen, wat wil je dan met die informatie?
Dat lijkt me nogal logisch.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wet
Nee, de meeste Marrokkaanse vaders zien een joodse of kaaskop-schoonzoon wél zitten, wou je zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Posdnous het volgende:
De talloze ouders die hun kinderen verbieden een relatie met een marokkaan te hebben of iets dergelijks vind ik wat erger overigens.
Dat zeg ik niet, maar waarom op maar 1 facet richten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, de meeste Marrokkaanse vaders zien een joodse of kaaskop-schoonzoon wél zitten, wou je zeggen.
Nee, dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En de geen enkele godsdienst, dus ook niet de islam , staat boven de nederlandse wet
Jij, Ik,,Andere weldenkende mensen, helaas zijn er wat fundi's en geitenwollensokken die dat anders zien: SCH bijvoorbeeld.quote:
Dat zou ik jou dus kunnen vragen, vandaar dat ik de gene zijde der medaiile even belichtte. Overigens is het zwaar off-topic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar waarom op maar 1 facet richten?
Ook al hebben ze daar wel een probleem mee, wat dan nog? Is hun probleem dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef desiredbard het volgende:
.
Kortom als Jannekke en Fatima , respectievelijk uit urk en de haagse schilderswijk eerst besluiten niet meer naar de refo kerk en de moskee te gaab is dat hun goed recht. Ik zie zelf de urkers daar niet echt een onoverkomelijk probleem mee hebben.
Wat ik dus aangaf is dat het helemaal niet vreemd is om als ouder iets van je kind te vragen, danwel te eisen. Dat doen zoveel ouders op hun manier, is niet bepaald iets islamitisch of zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zou ik jou dus kunnen vragen, vandaar dat ik de gene zijde der medaiile even belichtte. Overigens is het zwaar off-topic.
Het gros van die Marokkaanse jongens kiest uiteindelijk toch voor een bruidje (bij voorkeur maagd) uit eigen cultuur wanneer ze eenmaal aan trouwen gaan denken. Niet echt een ideaal toekomstbeeld voor de ouders wanneer hun blonde dochter met een vriendje van allochtone afkomst thuis komt. Hoe goed z'n bedoelingen misschien ook zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Posdnous het volgende:
De talloze ouders die hun kinderen verbieden een relatie met een marokkaan te hebben of iets dergelijks vind ik wat erger overigens.
Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:34 schreef local34 het volgende:
[..]
Het gros van die Marokkaanse jongens kiest uiteindelijk toch voor een bruidje (bij voorkeur maagd) uit eigen cultuur wanneer ze eenmaal aan trouwen gaan denken. Niet echt een ideaal toekomstbeeld voor de ouders wanneer hun blonde dochter met een vriendje van allochtone afkomst thuis komt. Hoe goed z'n bedoelingen misschien ook zijn.
Zolang uithuwelijkingen strijk en zet zijn bij Marokkanen wel ja. Dat doen ze toch echt zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.
Ik denk dat weinig Hollandse jongens een Marokkaanse meid als een soort 'sletje' zouden behandelen. Heb ook nog geen Hollandse jongens gezien die Marokkaanse meiden dwongen als prostituee aan de slag te gaan. Zo vreemd zijn die bedenkingen dus niet ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus een Marokkaanse vader die problemen heeft met een Hollandse vriend voor zijn dochter, dat is raar en ernstig maar een Nederlandse vader die een Marokkaanse vriend voor zijn dochter niet ziet zitten, dat is dan weer volstrekt logisch. Ja ja, zo draaien we overal gezellig een puntje aan.
Integendeel. Ik denk dat de gemiddelde Marokkaanse vader zijn dochter ook liever met een brave, Moskee-gaande islamitische knul uit eigen cultuur ziet thuiskomen. Is niet raar. En dat ze het tot na de huwelijksdag bij gezellig samen theedrinken houden. Maar ja, houd ze maar een eens in de hand, hè?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Cijfers,quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies -- alles wat Marokkanen doen en islamieten doen is fout en Nederlanders doen alles een stuk beter. Moet heerlijjk veilig zijn als je wereldbeeld zo simpel is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig Hollandse jongens een Marokkaanse meid als een soort 'sletje' zouden behandelen. Heb ook nog geen Hollandse jongens gezien die Marokkaanse meiden dwongen als prostituee aan de slag te gaan. Zo vreemd zijn die bedenkingen dus niet ....
Ja ik hoor geen verhalen over marokkaanse meisjes die door een Nederlandse loverboy achter het raam terecht komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen fatsoennormen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Maar goed niet-moslim-meisjes, en meisjes die niet naar de moskee gaan zijn toch al hoeren
Dan moet je de rapporten daarover wat beter lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja ik hoor geen verhalen over marokkaanse meisjes die door een Nederlandse loverboy achter het raam terecht komen.
Nee jouw wereld"beeld" is een stuk breder.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies -- alles wat Marokkanen doen en islamieten doen is fout en Nederlanders doen alles een stuk beter. Moet heerlijjk veilig zijn als je wereldbeeld zo simpel is.
Hoe kom jij er bij dat het niet zo is dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Cijfers,
onderbouw youw ervaring in "orthodoxe kringen eens"
We wachten nog steeds geduldig![]()
Kom nou eens met bronnen, man. Wat ben je nou voor een beunhaas-journalist.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je de rapporten daarover wat beter lezen.
Jij kunt echt niet normaal reageren he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies -- alles wat Marokkanen doen en islamieten doen is fout en Nederlanders doen alles een stuk beter. Moet heerlijjk veilig zijn als je wereldbeeld zo simpel is.
Kom maar met een quotatie jongen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef mij eens een linkje ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar bashes richting Marokkanen en islamieten, erg saai en politiek correct.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet normaal reageren he?
Ik zeg begrip op te kunnen brengen voor bedenkingen bij de ouders. De feiten m.b.t een bovengemiddels van de Marokkaanse jongeren geven daar alle aanleiding toe.
Wedden dat ie nu weer minimaal 30 minuten zijn bek houd en zelfs als ie reageert dat niet met het gevraagde isquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Geef mij eens een linkje ....
Mag je vinden hoor. Vind jij jezelf niet een racist dan? Dat lijjkt me echt de grap van de eeuw dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee jouw wereld"beeld" is een stuk breder.
Hoop geblaat van jouw kant dat je niet KAN onderbouwen.
terwijl er voorbeelden en cijfers genoeg zijn om ons zgn "racistische beeld " te onderbouwen.
Huh? Jullie roepen van alles en ik zou telkens met bronnen moeten komen???quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Kom nou eens met bronnen, man. Wat ben je nou voor een beunhaas-journalist.
Of hij is nu nog uitgebreid bezig jullie grote lijst met bronnen dat Islamieten hun kinderen met eerwraak belonen als ze niet naar de moskee gaan te lezenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wedden dat ie nu weer minimaal 30 minuten zijn bek houd en zelfs als ie reageert dat niet met het gevraagde is![]()
![]()
![]()
Voor een freelance-journalist moet dat toch een eitje zijn ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Jullie roepen van alles en ik zou telkens met bronnen moeten komen???
Wij komen met bronnen te over aanvoeren. Jij doet beweeringen....quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Jullie roepen van alles en ik zou telkens met bronnen moeten komen???
Nee, ik ga niet in op jouw onnozele verzoeken inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wedden dat ie nu weer minimaal 30 minuten zijn bek houd en zelfs als ie reageert dat niet met het gevraagde is![]()
![]()
![]()
Troll rustig verder joh, engerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wij komen met bronnen te over aanvoeren. Jij doet beweeringen....
Maar Natuurlijk die worden niet op schrift gesteld door de racistische pers , politiekorpsen, rechtbanken etc
Valt me mee dat jij nog niet aan het lobbien benyt om het CBS om te noemen naar het Nationaal Statistiek Bureau
Och heeft meneer (SCH) vorig jaar geen krant gelezen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Of hij is nu nog uitgebreid bezig jullie grote lijst met bronnen dat Islamieten hun kinderen met eerwraak belonen als ze niet naar de moskee gaan te lezen.
Ik had je al twee links gegeven naar orthodoxe christelijke groeperingen waar ik nog steeds betrokken bij ben alhowel ik niet achter hun gedachtegoed sta.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Troll rustig verder joh, engerd.
Jij bent degene die beweringen doet en dat het in orthodoxe kring allemaal wel meevalt en mensen niet door hun familie verstoten worden. Dat zijn zulke stompzinnige beweringen, je weet er blijkbaar echt niks van, waarom zou ik in vredesnaam dan iets voor je opzoeken?
Jij start met de bewering dat het in Orthodox Christelijke kringen net zo erg is. Nu mag je verwachten dat jij als voormalige student uit Kampen wel redelijk op de hoogte bent van christelijk Nederland, maar onderbouw het dan eens ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent degene die beweringen doet en dat het in orthodoxe kring allemaal wel meevalt en mensen niet door hun familie verstoten worden. Dat zijn zulke stompzinnige beweringen, je weet er blijkbaar echt niks van, waarom zou ik in vredesnaam dan iets voor je opzoeken?
Dus? eerwraak is toch gewoon strafbaar? wat is je punt nu eigenlijk? En hoe kom je bij de relatie met niet naar de moskee gaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Och heeft meneer (SCH) vorig jaar geen krant gelezen?
http://www.transact.nl/up(...)wraakinnederland.pdf
http://www.senate.be/www/?MIval=/publications/viewPubDoc&COLL=H&LEG=3&NR=132&PUID=50334235&TID=50345606&LANG=nl
Ach man, Nederland is het meest ontkerkelijkte land ter wereld, dus die enorme aantallen verschrikkelijke tragedies binnen de orthodox gristenlijke gemeenschap waarover jij steeds rept is gewoon zwaar overdreven lulkoek. Er zitten meer mensen bij de psychiater omdat ze angst voor de tandarts hebben, dan dat er hulpeloze, verstoten Jehova’s Getuigen rond lopen. Kom op, zeg. Je smijt gewoon met ongefundeerde beweringen om de ware discussie te ondermijnen. En dan een ander van stompzinnigheid beschuldigen. Erg flauw.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef local34 het volgende:
om de ware discussie te ondermijnen
Ik lees niets over Urkers, staphortenaren, en zelfs de Jehova's blijven buiten beschouwing. Ook niets over Budhistenquote:Tussen oktober 2004 en maart 2005 speelde in 79 zaken de familie-eer een rol. Bij elf daarvan was er een dodelijke afloop, in 26 zaken was er sprake van geweld en in ongeveer dertig zaken werden mensen bedreigd met fysiek geweld of geestelijk onder druk gezet.
Van de 79 zaken speelde 43 procent zich af in Turkse families. In de andere gevallen ging het om Afghaanse, Kosovaarse, Iraakse, Marokkaanse, Colombiaanse en Antilliaanse families in Nederland.
SCH heeft meer gelijk dan je denkt, en er moet wat bij betreft ook een grondig onderzoek naar huiselijk geweld binnen Christelijke kringen gestart worden. Kinderen worden er verschrikkelijk de dupe van. De raad voor de kinderbescherming heeft het maar druk met autochtonen in de regio Rotterdam.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:08 schreef local34 het volgende:
[..]
Ach man, Nederland is het meest ontkerkelijkte land ter wereld, dus die enorme aantallen verschrikkelijke tragedies binnen de orthodox gristenlijke gemeenschap waarover jij steeds rept is gewoon zwaar overdreven lulkoek. Er zitten meer mensen bij de psychiater omdat ze angst voor de tandarts hebben, dan dat er hulpeloze, verstoten Jehova’s Getuigen rond lopen. Kom op, zeg. Je smijt gewoon met ongefundeerde beweringen om de ware discussie te ondermijnen. En dan een ander van stompzinnigheid beschuldigen. Erg flauw.
Antillianen en Colombianen zijn over het algemeen Christen (net als Kosovaren meen ik). Nu jij weer.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef desiredbard het volgende:
Elsevier:
[..]
Ik lees niets over Urkers, staphortenaren, en zelfs de Jehova's blijven buiten beschouwing. Ook niets over Budhisten
Ik beweer niet dat het een normale zaak isquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
Heer desiredbard, je beticht anderen van "falsificaities", ondertussen propageer jij dat eerwraak een onderdeel binnen de Islam is. Wat is dat nou weer voor rare zaak? De cijfers met betrekking tot eerwraak zijn helemaal niet relevant in dit soort discussies. Bovendien wil je nog aan het geweldadige incident in ik meen Urk herinneren waarbij een Turkse jongen overgereden werd door een Christenfundamentalist omdat hij een relatie zou hebben met een christelijk- meisje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |