abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:28:59 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34437648
Ja hoor het gezeik gaat binnenkort weer beginnen. Link

Allemaal weer van die huilies meteen die gaan zeiken :

quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
Hierbij bewijst Nederland alweer zijn naam als onmenselijk

doodstraf voor deze moordenaar zomaar een burger neerknallen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 24 januari 2006 23:27 schreef Meki het volgende:

[..]

dat laten ze maar aan Amerikanen over die de boel daar moet bij elkaar houden

Nederland is voor wederopbouw daar alleen en niet voor andere domme dingen. schieten mag niet.

asjemenou gaat Nederland naar Afganistan voor mensen doodschieten

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn tekst :

Wedden dat de 2e kamer weer vragen gaan stellen?
Wedden dat het OM er zich weer mee gaat bemoeien?

Ik zie het al weer helemaal gebeuren. Tieft toch op allemaal waarvoor hebben we een leger?
Logisch toch dat er dan weleens doden / gewonden vallen.

Maar moet dit nu elke keer lang en breed in het nieuws uitgezonden worden?

Breaking News!!!! Breaking News!!!
Afghaan doodgeschoten door Nederlandse Commando's
Tieft dat hele leger dan maar op
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_34437681
Tis Meki die het zegt...das de knuffelfokker d'r modjes...
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:32:03 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34437715
je post ziet er rommelig uit, maar er vanuitgaande dat de laatste regels van jou zijn, ben ik het eigenlijk wel met je eens. Ik nsap ook niet waar het OM zich in dergelijke zaken mee bemoeit. Het lijkt me iets van bedrijfsrisico. Die Afghaan is echt niet neergeschoten omfat hji een sinaasappeltje stond te pellen. Natuurlijk moet defnesie dergelijke zaken grondig onderzoeken, daar is niets mis mee, maar dat breed uitmeten in de media, en bemoeizucht van het OM, neh...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:32:09 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34437716
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef Frutsel het volgende:
I know.
Maar het begint nu alweer te knagen bij mij als ik er aan denk dat het OM een onderzoek gaat instellen en kijken wie er schuldig is
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:32:24 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34437722
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef Frutsel het volgende:
excuse me ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:34:01 #6
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34437750
lol. Denken wij nou echt dat dit de eerste Afghaan is die ze hebben gedood?

Dit is de eerste waarvan het naar buiten wordt gebracht. Dat is heel wat anders. De rest wordt weggemoffeld onder het mom Talibanstrijder/illegale strijder etc etc niet dat ik daar wakker van lig maar goed
pi_34437786
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:32 schreef buzzer het volgende:
je post ziet er rommelig uit, maar er vanuitgaande dat de laatste regels van jou zijn, ben ik het eigenlijk wel met je eens. Ik nsap ook niet waar het OM zich in dergelijke zaken mee bemoeit. Het lijkt me iets van bedrijfsrisico. Die Afghaan is echt niet neergeschoten omfat hji een sinaasappeltje stond te pellen. Natuurlijk moet defnesie dergelijke zaken grondig onderzoeken, daar is niets mis mee, maar dat breed uitmeten in de media, en bemoeizucht van het OM, neh...
*eens

Als je naar Afghanistan gaat en je komt er niet om te schieten dan kan je je wapens net zo goed thuis laten. Meneer heeft genoeg waarschuwingen gehad en heeft daarna gericht geschoten op militairen, daar mis je niets aan.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:37:12 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34437821
Ik hou mijn hart vast als die 1200 of 1500 militairen naar Afghanistan vertrekken.

Krijgen we dus elke dag de volgende nieuwsonderwerpen :

Breaking News! Breaking News!!!

Nederlandse soldaat gewond naar vuurgevecht
Commando schiet ongschuldige burger neer.
2e kamer stelt vragen aan het OM
Nederlandse soldaat gedood
Nederlandse commando opgepakt na vuurgevecht
etc etc

Zucht
pi_34437911
Wat je al zegt, als je in het leger zit mag je ook je geweer gebruiken neem ik aan... als een politieagent hier in nederland iemand neer schiet is hij toch ook geen misdadiger? Het hele nederlandse leger kan niet schieten, is er eentje die het wel kan, wordt hij er gelijk voor opgepakt...
pi_34437963
Hahaha, die reactie van Meki

Je wordt beschoten door een Afghaan, maar je zal je als militair eens verdedigen zeg

Nee Meki, je hebt gelijk. We zitten daar alleen in Afghanistan om te helpen. En om als schietschijf te dienen voor mensen die niet geholpen willen worden.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:44:12 #11
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34437978
Wat een gezeik weer idd.

Elke keer als er iemand door een NL soldaat is afgeknald breekt de hel weer los. Flikker toch eens op dan kut regering en kut media. Als je als soldaat niet mag schieten, trek je dan gewoon terug ofzo uit dat land
Verder is het leger gewoon een overbodige vorm van arbeidsvoorziening in NL. Dacht je nou werkelijk dat dat kutleger van ons wat klaarmaakt als de Duitsers morgen op de stoep staan ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34438030
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat een gezeik weer idd.

Elke keer als er iemand door een NL soldaat is afgeknald breekt de hel weer los. Flikker toch eens op dan kut regering en kut media. Als je als soldaat niet mag schieten, trek je dan gewoon terug ofzo uit dat land
Verder is het leger gewoon een overbodige vorm van arbeidsvoorziening in NL. Dacht je nou werkelijk dat dat kutleger van ons wat klaarmaakt als de Duitsers morgen op de stoep staan ?
Ons leger is een van de best getrainde en modernste ter wereld. We zullen uiteindelijk wel verliezen, ja, maar dat is dan voornamelijk wegens numerieke overmacht.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_34438058
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:46 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ons leger is een van de best getrainde en modernste ter wereld. We zullen uiteindelijk wel verliezen, ja, maar dat is dan voornamelijk wegens numerieke overmacht.
Hebben ze allemaal een vinkje Geschikt gehad dan?
pi_34438086
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Hebben ze allemaal een vinkje Geschikt gehad dan?
Als ik de reclame's mag geloven wel
pi_34438426
Ik denk dat je niet kan oordelen als je niet weet wat daar gaande was, al die huillie's moeten eens gaan nadenken voordat ze oordelen, dat dertien jarige jochie met die headshot kan ook wel hebben lopen dreigen met een (speelgoed)pistool waardoor hij er nu zo bij ligt, die Afghaan zal geen lievertje zijn geweest...
pi_34438580
En daarom wil Amerika dus geen soldaten uitleveren aan het internationale strafhof. Die weten gewoon dat af en toe iemand neerschieten erbij hoort, en dat een soldaat net iets meer "credit" heeft dan iemand die gewoon iemand neerschiet. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat soldaten alles mogen, maar laten we ze in ieder geval het voordeel van de twijfel geven.

Naja, de partij die als eerste begint te janken, daar ga ik in ieder geval NIET op stemmen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:24:23 #17
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_34438915
Het mooiste was nog dat toen een bepaalde user na het getrol de logische reacties kreeg hier meteen weer stond te janken. Erg achterbaks gedrag.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_34438990
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:24 schreef cheqy het volgende:
Het mooiste was nog dat toen Meki de logische reacties kreeg hier meteen weer stond te janken. Erg achterbaks gedrag.
Waarom neemt men hem uberhaupt nog serieus ? De afghaan aan de andere kant werd gevraagd te stoppen en opende daarop het vuur op militairen. Als Meki dan nog gelooft dat het doodschieten van zo'n persoon onmenselijk is dan weet je toch al dat zo iemand niet meer serieus te nemen is ?

Misschien hadden de militairen de dialoog aan moeten gaan, ik denk dat die Afghaan daar best toe bereid was
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:29:07 #19
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_34439043
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Misschien hadden de militairen de dialoog aan moeten gaan, ik denk dat die Afghaan daar best toe bereid was
Alleen als de militairen thee hadden meegenomen he.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_34439186
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:29 schreef cheqy het volgende:
Alleen als de militairen thee hadden meegenomen he.
idd sinds wanneer is een Afghaan met een (doorgeladen) geweer en een vrachtwagen met drugs & wapens verdacht Misschien had hij daar een hele goede verklaring voor.
pi_34439256
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

idd sinds wanneer is een Afghaan met een (doorgeladen) geweer en een vrachtwagen met drugs & wapens verdacht Misschien had hij daar een hele goede verklaring voor.
Idd het was mischien wel ook een door de cia georganiseerd transport
pi_34439294
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Basp1 het volgende:
Idd het was mischien wel ook een door de cia georganiseerd transport
Dat zou wel een schitterende rel worden zeg
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:40:59 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34439381
SuperMeki stopt met zijn superkrachten de auto, tilt het op en brengt het met zijn inzittenden, wapens en drugs in veiligheid. "Foei Nederlandse soldaten! Ga weer verder met waterputjes graven en rot daarna snel op, stelletje bezetters!"
The Internets, I needs it..
pi_34439382
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dat zou wel een schitterende rel worden zeg
Hoezo, dat zou net zoals de cia vluchten in europa op de grote hoop van niet meer over hebben verdwijnen, of proberen zo snel mogelijk onder het tapijt te vegen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:42:41 #25
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_34439441
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij begrijpt er dus helemaal niets van...

maak je school af en bemoei je niet met grote mensen zaken kneus
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')