I know.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef Frutsel het volgende:
Tis Meki die het zegt...das de knuffelfokker d'r modjes...![]()
excuse me ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:30 schreef Frutsel het volgende:
Tis Meki die het zegt...das de knuffelfokker d'r modjes...![]()
*eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:32 schreef buzzer het volgende:
je post ziet er rommelig uit, maar er vanuitgaande dat de laatste regels van jou zijn, ben ik het eigenlijk wel met je eens. Ik nsap ook niet waar het OM zich in dergelijke zaken mee bemoeit. Het lijkt me iets van bedrijfsrisico. Die Afghaan is echt niet neergeschoten omfat hji een sinaasappeltje stond te pellen. Natuurlijk moet defnesie dergelijke zaken grondig onderzoeken, daar is niets mis mee, maar dat breed uitmeten in de media, en bemoeizucht van het OM, neh...
Ons leger is een van de best getrainde en modernste ter wereld. We zullen uiteindelijk wel verliezen, ja, maar dat is dan voornamelijk wegens numerieke overmacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat een gezeik weer idd.
Elke keer als er iemand door een NL soldaat is afgeknald breekt de hel weer los. Flikker toch eens op dan kut regering en kut media. Als je als soldaat niet mag schieten, trek je dan gewoon terug ofzo uit dat land![]()
Verder is het leger gewoon een overbodige vorm van arbeidsvoorziening in NL. Dacht je nou werkelijk dat dat kutleger van ons wat klaarmaakt als de Duitsers morgen op de stoep staan ?
Hebben ze allemaal een vinkje Geschikt gehad dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:46 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ons leger is een van de best getrainde en modernste ter wereld. We zullen uiteindelijk wel verliezen, ja, maar dat is dan voornamelijk wegens numerieke overmacht.
Als ik de reclame's mag geloven welquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal een vinkje Geschikt gehad dan?
Waarom neemt men hem uberhaupt nog serieus ? De afghaan aan de andere kant werd gevraagd te stoppen en opende daarop het vuur op militairen. Als Meki dan nog gelooft dat het doodschieten van zo'n persoon onmenselijk is dan weet je toch al dat zo iemand niet meer serieus te nemen is ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:24 schreef cheqy het volgende:
Het mooiste was nog dat toen Meki de logische reacties kreeg hier meteen weer stond te janken. Erg achterbaks gedrag.![]()
Alleen als de militairen thee hadden meegenomen he.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien hadden de militairen de dialoog aan moeten gaan, ik denk dat die Afghaan daar best toe bereid was
idd sinds wanneer is een Afghaan met een (doorgeladen) geweer en een vrachtwagen met drugs & wapens verdachtquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:29 schreef cheqy het volgende:
Alleen als de militairen thee hadden meegenomen he.![]()
Idd het was mischien wel ook een door de cia georganiseerd transportquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
idd sinds wanneer is een Afghaan met een (doorgeladen) geweer en een vrachtwagen met drugs & wapens verdachtMisschien had hij daar een hele goede verklaring voor.
Dat zou wel een schitterende rel worden zegquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Basp1 het volgende:
Idd het was mischien wel ook een door de cia georganiseerd transport![]()
Hoezo, dat zou net zoals de cia vluchten in europa op de grote hoop van niet meer over hebben verdwijnen, of proberen zo snel mogelijk onder het tapijt te vegen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat zou wel een schitterende rel worden zeg
Jij begrijpt er dus helemaal niets van...quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Verder is het leger gewoon een overbodige vorm van arbeidsvoorziening in NL. Dacht je nou werkelijk dat dat kutleger van ons wat klaarmaakt als de Duitsers morgen op de stoep staan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |