quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb je 'm in een andere laptop getest, zo ja, in welk merk/type?
Misschien als je je andere adapter in de bios uitschakelt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Stinger666 het volgende:
Hij zou idd in iedere andere laptop gewoon probleemloos moeten werken, maar bij mij confilteerd het met de ingebouwde LAN adapter op een of andere wazige manier. Hij werkt verder gewoon hoor. Ik kan alles doen en netwerk vinden maar op het moment dat de kaart gaat verbinden krijg ik een conflict. Ligt dus aan mn laptop.
Min of meer... Je moet twee draadjes aansluiten die als het goed is aanwezig zijn. Anders kun je zelf een antenne maken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef Stinger666 het volgende:
Nee, is ook een beetje moeilijk bij een interne kaart! Zit een sterke zender/ontvanger in en hij gebruikt de behuizing als antenne als ik me niet vergis.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Stinger666 het volgende:
Geen draadjes aanwezig in mijn laptop! Kun je een foto maken van hoe het er bij jou uitziet. Misschien interessant om te weten voor andere kopers. Overigens werkte de kaart zonder antenne prima. Kon alleen niet connecten vanwege dat conflict.
Overigens: Zo'n setje 'antennedraadjes' koop je voor een paar euro bij de gitaarboer computerboer! (gedachten ergens anders...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef Stinger666 het volgende:
Dat verklaard een hoop! Dus het blijft niet mogelijk voor mij! Gewoon nog te koop dus!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:01 schreef Stinger666 het volgende:
Gitaarboer? Muziekwinkel? Ik zie niet wat hun met antenne's van doen hebben. Bedoel je snaren?
Misschien een oplossing?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:02 schreef Stinger666 het volgende:
Geen draadjes aanwezig in mijn laptop! Kun je een foto maken van hoe het er bij jou uitziet. Misschien interessant om te weten voor andere kopers. Overigens werkte de kaart zonder antenne prima. Kon alleen niet connecten vanwege dat conflict.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |