stroekie heeft ook 2 stemmen toch...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tussenstand 19.15
Luqas 3
Jerruh 3
Wonderer 2
Andyvie 2
Davidov 1
XMN8R 1
BB_Koning 1
Waxxer 1
Oeps.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
G_E :
je trekt er bij davidov 6 punten af?
1.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stroekie heeft ook 2 stemmen toch...
Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:20 schreef Waxxer het volgende:
Pfffffff het lijkt wel een zootje te worden allemaal he![]()
Begin er wel een beetje bedenkingen bij te krijgen ook...Het is meer een uit-je-frustraties-topic geworden dan een ludiek spelletje
Geeftniequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja sorry, zat ff verkeerd te kijken.
ja hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:20 schreef Waxxer het volgende:
Pfffffff het lijkt wel een zootje te worden allemaal he![]()
Begin er wel een beetje bedenkingen bij te krijgen ook...Het is meer een uit-je-frustraties-topic geworden dan een ludiek spelletje
Dan is't een verassingseffect als je wintquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:21 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, na vanavond gaat de stekker hier uit het internet
Ik kan geloof ik helemaal niet meer stemmen tot de 31e
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef LuQas het volgende:
+4 ANG3L - Een van de meest sympathieke users uit het HOMO topic, hoort op nummer 1 te staan
Ja idd, je gaat toch (in het algemeen, ik dus ook) hoe dan ook agumenten geven die werkelijk nergens op slaan enzo. En naja, dan vergeet je dat het een spelletje is en kom je verhaal halenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he.
stel, al geef je iemand niet zo serieus een stem of nominatie etc, omdat je IEMAND moet kiezen, krijg je meteen wraakacties, boze egzichten etc... nou dat was iig niet mijn bedoeling bij het nomineren of punten geven.
Kijkt me stug dat theatermama een stem heeftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tussenstand om 19.23
LuQas 3
Jerruh 3
XMN8R 2
Wonderer 2
Andyvie 2
TheaterMama 1
BB_Koning 1
Waxxer 1
Stroekie 1
Ryan_R 1
davidov 1
Zo..ff hertelling gedaan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijkt me stug dat theatermama een stem heeft
die's er al lang uit
Wax moet dus opnieuw 1 nominatie uitdelen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:00 schreef Waxxer het volgende:
En TheaterMama, als je mij een lul of een flapdrol vindt, dan kun je dat ook gewoon zeggen hoor.Eerlijkheid en openheid, daar gaat het hier om.
Nee, want jij wintquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is't een verassingseffect als je wint
Nee hoor. Hij nomineerde er 2, en die tekst voor TM was alleen een tekstquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Wax moet dus opnieuw 1 nominatie uitdelen!
Nee, ik heb twee nominaties gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Wax moet dus opnieuw 1 nominatie uitdelen!
Soms word k een beetje gek van je typ-driftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik heb twee nominaties gedaandie opmerking was gewoon even tussendoor, vind dat hij het e.e.a. namelijk nogal serieus neemt en er geen genoegen mee kan nemen dat ik ergens in het midden zweef. Tenminste, die indruk krijg ik
Daarvoor heb ik twee namen genoemd, die zijn het. Ik heb niet geschreven dat ik TheaterMama nomineer - dat kan niet eens.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soms word k een beetje gek van je typ-drift
Je komt me geen eens een prettige verjaardag wensenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
28-29-30-31 januari zullen Waxxer-loos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |