Nee hoorquote:
Ik wilde hem eerst 4 punten aftrek geven met ene lieve opmerking erbij, maar toen bedacht ik me dat w ein de nominatielijst samen konden zijn:quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef wonderer het volgende:
Doe je dan wel de punten van Ryan af in plaats van bij Angel?
Edit: goedzo
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tussenstand nominaties om 19.01
BB_Koning 3 nominaties
Ang3l 3 nominaties
Yeah, Angel zit tussen ons gesandwichedquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst 4 punten aftrek geven met ene lieve opmerking erbij, maar toen bedacht ik me dat w ein de nominatielijst samen konden zijn:
[..]![]()
edit: Hihi, ik ben top, hihi![]()
Hij ligt er al uit...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Deed jij niet mee cdp?
Ik lig er allang uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Deed jij niet mee cdp?
Je staat niet in de lijst met afvallers...quote:
40. CDPquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je staat niet in de lijst met afvallers...
Je was in IDO best populair, voor je poging tot valsspelen en je scheldpartij op babettequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
40. CDP
Kortom ik ben in beide reeksen niet populair, what else is new?
Nee, dat was dus de grap.quote:
Ach. Een beetje ludieke acties opzetten is best leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was in IDO best populair, voor je poging tot valsspelen en je scheldpartij op babette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |