Na overleg met de andere 2 jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
Bericht 2% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-01-2006 00:20
hallo?????quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Na overleg met de andere 2 ja
Omdat we je gezeik 3 nachten achter elkaar zat zijn, en ons opviel dat je er nu pas meekomt ipv eerder op de avond!
Ja en dan zeggen we er bij: Zeiken doe je maar op tijd of op de pleequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:39 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk moeten we dit straks NOG een keer doen, als we alle regeltjes hebben uitgevogeld
Je was stukken eerder dan 00.00 online.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
hallo?????
ik werk????
geld verdienen???
nuttig bezig zijn ???
en jullie hebben gewoon niet opgelet.. kun je mij wel de schuld in de schoenen schuiven!..
géén stijl heren...
maar goed.. ik kan weer verder zeuren
Neem een voorbeeld aan je vriendje en koel even af.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
hallo?????
ik werk????
geld verdienen???
nuttig bezig zijn ???
en jullie hebben gewoon niet opgelet.. kun je mij wel de schuld in de schoenen schuiven!..
géén stijl heren...
maar goed.. ik kan weer verder zeuren
Tis natuurlijk een spelletje, maar ik vond het wel ff lollig om te gaan stangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:51 schreef Cazman het volgende:
Mensen maak je niet druk. Alles is weer goed na dit suffe spel.
En CDP waarom ik de toppositie heb? Weet ik het, moet je aan de anderen vragen, zij vinden redenen om me pluspunten te geven en geen minpunten. Reden genoeg denk ik.
Maar goed nog succes met jullie spel. 't wordt mij iets te serieus genomen dit. En misschien tot op de meet.
dat moet ik hem ook nageven.. en stroekie bleef ook redelijk rustigquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis natuurlijk een spelletje, maar ik vond het wel ff lollig om te gaan stangen.
Maar ik geef wel lof aan ang3l hoe ie het heeft opgelost, althans zonder gelijk te gaan katten.
En mij opnaaien is je alweer niet gelukt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat moet ik hem ook nageven.. en stroekie bleef ook redelijk rustig
al vind ik de oploss... naeeeeej.. ik heb ze genoeg laten stressen
cairon!
ik zeur harder dan jou!
Jij, m'n stresstijgerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat moet ik hem ook nageven.. en stroekie bleef ook redelijk rustig
al vind ik de oploss... naeeeeej.. ik heb ze genoeg laten stressen
cairon!
ik zeur harder dan jou!
Na MSN gesprek: Ben dan een vent en zet er de echte reden neer. Zal ik 't voor je doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |