Ow op mijn PC is't pas 23:59 maar ik zie 't aan je post jah.quote:
Die's nog bezig met de offiele eindstand van de nominaties en de beginstand van de donderdagquote:
Heb je geblowd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HOP HOP in galop
maar als je wilt dan heb ik daar nog wel uitleg op
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
Lijst klopt geen hond.. sufkutje Cairon heeft me -8 gegeven en ook nog een nominatie.. Maar goed we gaan door..
het lijkt er erg op dat je vriendje en jij niet tegen je verlies kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:* Zodra de dagstand is gepost, word deze niet meer gecorrigeerd. Klaag dus voor 00.00!
UHm hello.. ik kom net pas thuis van een kijkavond.. Hoezo niet tegen me verlies. Tis m'n recht om te klagen als er niks klopt aan dit wedstrijdjequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
het lijkt er erg op dat je vriendje en jij niet tegen je verlies kunnen.
Er zijn 3 mannen hier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
UHm hello.. ik kom net pas thuis van een kijkavond.. Hoezo niet tegen me verlies. Tis m'n recht om te klagen als er niks klopt aan dit wedstrijdjeen jullie hadden beter de lijstjes bij moeten houden.. maar ik zei ook " maar goed we gaan door" . Je hebt gewoon gefaald als coordinator
..
Nou die drie mannen zijn dan niet consequent bezigquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zijn 3 mannen hier.
En je vriendje was er al eerder,klaagt pas na 00.00 en neemt volgens mij het iets te serieus.
Zoals anderen mij verweten: het is maar ONZ![]()
Een heel wat sportievere reactie dan die van je vriendjequote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
Lijst klopt geen hond.. sufkutje Cairon heeft me -8 gegeven en ook nog een nominatie.. Maar goed we gaan door..
Okay dan .. ik vind het bestquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een heel wat sportievere reactie dan die van je vriendje
Het klopt dat de stem ei'k niet kan. Maar, en dat hebben we eerder gedaan, dan zouden we dus alles moeten rsetten vanaf dat moment (19:30) ofwel een heleboel overnieuw. Het is dus de praktische keuze tussen een halve dag overnieuw of doorgaan.
Heeft niets te maken met een smerig spelletje spelen. Wel met het feit dat we nog steeds "een SPELLETJE spelen".
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Okay dan .. ik vind het best
Bericht 2% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-01-2006 00:20quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
het lijkt er erg op dat je vriendje en jij niet tegen je verlies kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |