reden waarom je het meld is omdat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef Daan01 het volgende:
MyV is een gratis service waar je makkelijk en snel je eigen website kan maken. Alsof je in Word zit te typen!
De site staat vervolgens meteen op je zelfgekozen subdomein.
En wie de komende twee maanden de beste site maakt wint ook nog eens een iPod Video!![]()
Dus check allemaal http://www.myv.nl ff.
Het lijkt een voorbereid reclame slogan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:35 schreef Daan01 het volgende:
Ik kwam 't tegen en dacht dat jullie allemaal wel een iPod willen winnen.
En 'k vind het wel een aardige uitvinding. Website maken alsof je in Word typt.
'k heb 't net geprobeerd en je hoeft geen regel HTML te kennen.
dat hoef ik ook niet met bijvoorbeeld Xoopsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:35 schreef Daan01 het volgende:
Ik kwam 't tegen en dacht dat jullie allemaal wel een iPod willen winnen.
En 'k vind het wel een aardige uitvinding. Website maken alsof je in Word typt.
'k heb 't net geprobeerd en je hoeft geen regel HTML te kennen.
nee je hele OP wijzigen in een ander topic, iets over voetbal ofzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:39 schreef Daan01 het volgende:
Ik heb gewoon de teksten van de site gekopieerd...ben een beetje lui.![]()
En die zijn idd een btje reclame achtig. Niet echt bij nagedacht. Zal ik 'm anders ff editten in m'n eigen woorden?
zou helpen voor nieuwe kijkers jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:39 schreef Daan01 het volgende:
Ik heb gewoon de teksten van de site gekopieerd...ben een beetje lui.![]()
En die zijn idd een btje reclame achtig. Niet echt bij nagedacht. Zal ik 'm anders ff editten in m'n eigen woorden?
dude.. kijk eens naar de TT..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee je hele OP wijzigen in een ander topic, iets over voetbal ofzo
was er laatst ook niet zo een actie met smiths?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:44 schreef Icey1986 het volgende:
Tegenwoordig krijg je al een ipod cadeau bij een pak wasmiddel... Wat denken die self-made marketeers tegenwoordig? Ipodje ertegenaan en de dollars/euros lopen binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |