dat maak je toch gewoon van citroen sap ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef luciferist het volgende:
hai, hier kunnen we het over chemie gaan hebben.
over alle soorten van de chemie.
over het maken van chemische wapens, tot het maken van ontzichtbare inkt.
geklaagd mag worden in het chemie topic in klaagbaak.
wie als laaste post opend deel II
Ik dacht pis, en om het weer te laten zien een strijkbout.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat maak je toch gewoon van citroen sap ?
ja,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
of wit lettertype op een mailtje met een witte achtergrond ... of is dat te modern
ik bedoel ..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef luciferist het volgende:
[..]
met van die stiften uit de intertoys, ik weet eigenlijk niet meer dat spul heb ik wel
proud owner of a room lighted by blacklight
muizepis is dat ook .. of iets waar kinine inzit .. tonic naar ik meen . Daar zit kinine in en die hebben een geconjugeerd starre ringsturctuur en zijn fluoriscerendquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja,
hoe maak je eigelijk die zooi die alleen zichtbaar is bij blacklight?
sperma ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
muizepis is dat ook .. of iets waar kinine inzit .. tonic naar ik meen . Daar zit kinine in en die hebben een geconjugeerd starre ringsturctuur en zijn fluoriscerend
Wetenschap?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:10 schreef buzzer het volgende:
laten we dit maar op slot doen, dit gaat niets worden, en open vooral geen deel 2.
in welk subforum dan wel ? ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |