Alsof dat me ook maar iets boeit, anders had ik bij jou ook wel meer moeite gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
-- LeBeau Jij heb mij eruit gekickt en nu kick ik jou eruit! Mooie exit? Die krijg je niet
Ik zat anders te azen op die eerste post, zodat ik je wel een mooi exitverhaaltje kon gevenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof dat me ook maar iets boeit, anders had ik bij jou ook wel meer moeite gedaan.
Nee, want Vaduz en LeB gingen allebei van 1 naar 3, en dat kan niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in de stand is het wel goed
Ik wilde jou juist reddenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO -2, wilde me er vast uitkicken als charmed_angel en Globe niet eerder waren
Wat een mooie manier om voor mij te supportenquote:
Subtiel, niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een mooie manier om voor mij te supporten.
14.gifquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef BVO het volgende:
STEM ZWART, STEM BVO!
jah ik zag het... ik zat raar te denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want Vaduz en LeB gingen allebei van 1 naar 3, en dat kan niet.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO -2 Stem adequaat, stem niet op die aars-piraat
vind ik ookquote:
Jij vond mij chago, en er zijn wel meer mensen die jou minpunten hebben gegeven hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ik ook
Sven vond mij sjago en mede door hem lig ik eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |