abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 november 2001 @ 22:19:37 #26
15985 huiz
Man in Black
pi_2281269
Ga je gang BB-King. Zombies komen er niet in voor, het moet wel realistisch blijven

RoK is in het verleden bij een bokswedstrijd neergeslagen door Jappie en heeft sindsdien in zijn graf opgesloten gezeten, en net op tijd door jou gered, anders zou hij gestikt zijn. Wat mij betreft stop je hem snel weer onder de grond (en Jappie erbij )

Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 22:22:13 #27
15985 huiz
Man in Black
pi_2281288
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 20:51 schreef femalehunter o.a. het volgende:
Huiz, de afgelikte botelham?
Hoelang moet ik dit nog blijven aanhoren?

de persoon in kwestie en ikke hebben het al bijgelegd en we zullen het besluiten met een geweldig bubbelbadfestijn

Scope Pure Colombia BV
pi_2281305
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:22 schreef huiz het volgende:

[Huiz de afgelikte boterham]

Hoelang moet ik dit nog blijven aanhoren?

Voor altijd, deze stempel is op je gedrukt, dit is je imago en daar kom je niet meer van af!!

In BB4 zitten we weer op het forum, en dan zien we iemand posten onder de naam Huiz, en dan denken we "Wie was dat ook al weer?, Ohhh ja, dat was die afgelikte boterham"!

zaterdag 24 november 2001 @ 22:28:04 #29
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2281325
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:19 schreef huiz het volgende:
Ga je gang BB-King. Zombies komen er niet in voor, het moet wel realistisch blijven

RoK is in het verleden bij een bokswedstrijd neergeslagen door Jappie en heeft sindsdien in zijn graf opgesloten gezeten, en net op tijd door jou gered, anders zou hij gestikt zijn. Wat mij betreft stop je hem snel weer onder de grond (en Jappie erbij )

Okee dan, nou het is bijna af dus nog even een momentje!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 24 november 2001 @ 22:33:29 #30
15985 huiz
Man in Black
pi_2281354
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:24 schreef Ethel het volgende:
Voor altijd, deze stempel is op je gedrukt, dit is je imago en daar kom je niet meer van af!!

In BB4 zitten we weer op het forum, en dan zien we iemand posten onder de naam Huiz, en dan denken we "Wie was dat ook al weer?, Ohhh ja, dat was die afgelikte boterham"!

Waarschijnlijk ben ik dan door jullie zo vernederd dat ik na BB3 (dat ik manmoedig af zal maken) nooooooit meer terug durf te komen
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:12:13 #31
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2281684
You go Afgelikte boterham
If you cant beat'em join them
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:16:24 #32
15985 huiz
Man in Black
pi_2281708
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:12 schreef Sabine16 het volgende:
You go Afgelikte boterham
Toe maar weer. Ik krijg opeens visioenen van een geweldadige gangbang tussen Sabientje en Leo, Ed, Danny, Coos (die plotseling opgegraven is door BB-King) en dan Leo weer
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:17:41 #33
15985 huiz
Man in Black
pi_2281715
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:28 schreef BB-King het volgende:

Okee dan, nou het is bijna af dus nog even een momentje!

Wat is een momentje op jouw klokkie? Ik zit hier alweer bijna een uur te wachten
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:20:20 #34
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2281728
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:16 schreef huiz het volgende:

[..]

Toe maar weer. Ik krijg opeens visioenen van een geweldadige gangbang tussen Sabientje en Leo, Ed, Danny, Coos (die plotseling opgegraven is door BB-King) en dan Leo weer

You BASTARD Daar wil ik niet meer aan herinnerd worden!
0+
If you cant beat'em join them
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:20:24 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2281730
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:17 schreef huiz het volgende:

[..]

Wat is een momentje op jouw klokkie? Ik zit hier alweer bijna een uur te wachten

Hij had toch eerst een plaatje van M.Jackson, zal waarschijnlijk wel surinaams momentje zijn geweest
pi_2281757
Ik zie tussen alle afgelikte boterhammen, gangbangs en zombies het bos niet meer, maar ik wou nog wel ff Jappie bedanken voor zijn wederom magnifieke verhaal !!! Ik kan het me zo voor de geest halen, die magere ontvelde arm die uit die doodskist omhoog schiet, Huiz die zit te bibberen in een nisje, BB-King met zo'n duivelse uitstraling op zijn gezicht...wow!
En vast!
pi_2281760
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:20 schreef Sabine16 het volgende:

[iets over een gangbang]

You BASTARD Daar wil ik niet meer aan herinnerd worden!
0+

Hoezo herinnerd worden? Volgens mij moet het nog gebeuren!!!
En vast!
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:29:54 #38
15985 huiz
Man in Black
pi_2281778
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:26 schreef Scope het volgende:

Hoezo herinnerd worden? Volgens mij moet het nog gebeuren!!!

Volgens mij droomt ze er gewoon van...
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:32:30 #39
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2281795
(standaard disclaimer)

BB-King liep samen met de versufte RoK terug naar het kerkje en ze gingen via de geheime muuropening naar de opslagplaats met de houten kisten. "Zo die paar dagen onder de grond hebben je niet echt goed gedaan," zei BB-King op spottende toon en in keurig ABN, hij hoefde immers niet meer zijn valse Rotterdamse accent aan te houden dat als dekmantel diende voor Huiz, "en om eerlijk te zijn ben ik niet bepaald tevreden met het resultaat!" RoK bleef met doffe dichtgeslagen ogen uitkijken, althans dat probeerde hij. "Ach goed, ik zou je op dit moment gerust definitief het zwijgen kunnen opleggen maar omdat je me daarnet flink geholpen hebt met het verjagen van die twee onruststokers spaar ik je leven." RoK kon het allemaal niet meer bevatten, stak zijn dunne, knokerige middelvinger nog eens op en door het tekort aan zuurstof die hij de laatste paar dagen onder de grond had opgelopen viel hij tenslotte bewusteloos neer. BB-King plaatste hem in een kist met voedsel en een kratje bier dat over de datum was en boorde een paar gaten erin zodat de arme RoK niet weer naar zuurstof moest happen als hij weer bij positieven kwam en liet de kist later via de luchtpost naar een rusthuis voor gepensioneerde boksers in Philadelphia bezorgen. Nu dit afgehandeld was kon hij weer zijn 'missie' verder voorbereiden.

"Nou moe, wat is het hier toch een saaie bende. Vind je niet Femalehunter?" zei Ethel op verveelde toon. De twee dames waren maar weer eens een keer aan de bar in 'Club Danïelle' aangeschoven in de hoop om een glimps van Gert-Jan op te vangen en ze hadden veel moeite om hun gapen te onderdrukken. "Nou ik geef je helemaal gelijk meid", antwoordde Femalehunter terug "We komen er de laatste tijd wel een beetje bekaaid vanaf zeg!" Nauwelijks had ze haar zin afgemaakt en daar kwam hij de deur binnenlopen, gekleed in (hoe kon het ook anders) zijn roze trui en met zijn strakke, zwarte broekje aan. "Hallo dames, hoe gaat het ermee?" zei hij vrolijk toen hij richting bar liep. "Uh meiden, gaat alles nog goed?" zei hij er bijna direct achteraan met een twijfelend gezicht. Beide dames leken wel in een soort trance te zijn. Allebei hadden ze hun mond open staan en de druppeltjes kwijl liep over hun kinnetjes heen. In hun ogen kon je wel zien dat ze duidelijk gefascineerd en enigszins onder de indruk waren van de welgevormde bobbel die in Gert-Jan's zwarte broekje zat. "Volgens mij kan ik maar beter ergens anders naartoe gaan!" zei Gert-Jan voorzichtig. "JIJ GAAT HELEMAAL NERGENS HEEN BEGREPEN?" riepen beide dames geschrokken in koor en werden er zich van bewust van dat ze deze kans niet moesten laten ontglippen. Gert-Jan werd beetgepakt en tussen Ethel en Femalehunter in het midden op een barkruk geplant. Hij kon maar beter meewerken dacht hij want hij zou niet graag tegen deze twee enthousiaste vrouwen in willen gaan. Hij zuchtte eens diep en begon zich alvast geestelijk voor te bereiden voor wat Ethel en Femalehunter allemaal nog voor hem in petto hadden.

Het was koud, donker en stil. Huiz zat zich nog eens af te vragen hoelang hij zich nog moest verschuilen in de nis. Hij wist dat hij niet langer zonder eten en drinken kon en kon ook niet steeds maar weer zijn behoeften in dezelfde nis alsmaar doen. Hij keek nog eens naar het hoekje van de nis en zag zijn 10 minuten oude drol drijvend in een gele plas. Hij had het liever niet gedaan, maar als je moet dan moet je en dat had hij zojuist geweten. Hij had in ieder geval weer een lege blaas en een prettig gevoel in zijn buik en dat was het belangrijkste. Alleen de penetrante geur van zijn eigen pis en uitwerpsel gaf uiteindelijk de beslissing om toch als de sodemieter uit de nis te komen en verder te gaan met zijn dagelijkse bezigheden. Zonder erbij na te denken rende hij eruit. Hij bleef maar rennen en rennen en smeekte in zijn gedachten dat hem maar niks zou overkomen.

----

Hoe loopt dit af? Zie de volgende 'Club Daniëlle'!

[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 24-11-2001 23:50]

pi_2281798
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:29 schreef huiz het volgende:
Volgens mij droomt ze er gewoon van...
Volgens mij ligt ze nog steeds uitgeteld te slapen op die biljarttafel...("Oh, Coos, ja...ja...jaaaaa! Ga door!", roept Sabine16 in haar slaap...)
En vast!
pi_2281827
Amen...BB-King !! Alleen pas op voor Huiz, hij zal je dit waarschijnlijk niet in dank afnemen! Verder, please continue!
En vast!
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:41:01 #42
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2281842
Hahahahahahahahaha!!!!!

Huiz, ik denk dat je beter een verdrag met BBking kan sluiten!

(Inmiddels 5 minuten later rollen de tranen opnieuw over mijn wangen van het lachen. Maar oei oei oei wat neem jij een risico's BBking )

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 24-11-2001 23:48]

zaterdag 24 november 2001 @ 23:41:50 #43
15985 huiz
Man in Black
pi_2281849
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:32 schreef BB-King o.a. het volgende:
... Hij keek nog eens naar het hoekje van de nis en zag zijn 10 minuten oude drol drijvend in een gele plas. Hij had het liever niet gedaan, maar als je moet dan moet je en dat had hij zojuist geweten...
Hmm, moeten we dit nog serieus nemen??? Er staat geen standaard disclaimer boven zijn verhaal

BB-King, berg je maar! Dat wapenstilstandverdrag gold voor iedereen, maar sinds niemand zich er aan houdt, heb ik wel weer voldoende ideeën

Scope Pure Colombia BV
pi_2281868
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:41 schreef huiz het volgende:
BB-King, berg je maar! Dat wapenstilstandverdrag gold voor iedereen, maar sinds niemand zich er aan houdt, heb ik wel weer voldoende ideeën
Oei...I'm outta here!!! Huiz is on the loose!
En vast!
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:54:49 #45
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2281971
Oei volgens mij heb ik niet zo'n slimme zet gedaan!
Kan nog aardig wat verwachten van Huiz vrees ik!
Mja heb nog altijd eventuele steun van Jappie en Scope hopelijk!
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:56:52 #46
15985 huiz
Man in Black
pi_2281995
Mwah, voor de rest erg goed, BB-King, maar je bent net te ver gegaan

Wacht maar af, Jappie en Scope kennen mijn genadeloze wraak uit ervaring, dus die zullen je niet te hulp schieten

Scope Pure Colombia BV
  zondag 25 november 2001 @ 00:02:30 #47
15985 huiz
Man in Black
pi_2282055

BB-King, pastoor van Brasschaat. Is dit zijn duivelse grijns of doet hij zijn laatste schietgebedje, vlak voor hij een langzame pijnlijke dood sterft???

We zullen zien...

Scope Pure Colombia BV
  zondag 25 november 2001 @ 00:02:52 #48
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2282063
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:56 schreef huiz het volgende:
Mwah, voor de rest erg goed, BB-King, maar je bent net te ver gegaan

Wacht maar af, Jappie en Scope kennen mijn genadeloze wraak uit ervaring, dus die zullen je niet te hulp schieten

Ik vrees dat je gelijk hebt!
Moet van angst meteen naar het toilet!

mooi portret trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 25-11-2001 00:05]

zondag 25 november 2001 @ 00:04:54 #49
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2282094
Ach, wees blij dat JIJ teminste nog gewoon een toilet in de buurt hebt.
pi_2282176
LOL BBking, erg goed gedaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')