Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
of gewoon als zit kamer, daar kun je dan gaan zitten, en dan gaan zitten.
nee, gewoon een lege kamer met alleen een bank. En dan gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.
De techniek staat voor niet tegenweurdig!
Hoezé!
NEEE!!!!!!!! Een bierkamer is weer andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef mordradead het volgende:
zitkamer = bierkamer natuurlijk en daar moet gegamed worden
Leuk synoniem voor masturberen.quote:
Wat capibar zegt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:53 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, dat heet een ' woonkamer' daar kan je gaan zitten, en tevens van entertainment als televisie en radio genieten.
De techniek staat voor niet tegenweurdig!
Hoezé!
GVD JONGENS, EEN ZIT KAMER. DAT IS DIT:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een alles in één kamer. Slapen, zitten, gamen en werken, ik kan er alles. Alleen mn keuken en badkamer zijn apart
*petsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GVD JONGENS, EEN ZIT KAMER. DAT IS DIT:
JE NEEMT EEN LEGE SAAIE KAMER. JE ZET ER EEN BANK NEER. EN HATSÉ KLAAR IS KEES. DAN HEB JE EEN ZIT KAMER
NIKS BIER
NIKS TV
ALLEEN BANK!
ZO!
Nee, er staat twee piano'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef Thomper het volgende:
In de Mike & Thomas Show staan twee piano's in een zaal. Is dat een zitkamer?
Jep.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:16 schreef mordradead het volgende:
muziekkamer dus
Ohwneej, er staat ook een vissen kom, het is een muziekvissenkomkamerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep.
Die hebben wij hier trouwens wel thuis
Een muziek kamer
met gitaar, keyboard, toffe goede boxen, geluidsinstallatie en platen speler![]()
![]()
quote:[Algemeen] 50 ct: Bulletproof is een millionseller
Mijn kamer, de kamer van mijn broer (met nog een vliering) , de kamer van mijn broertje, badkamer, tweede badkamer, tv zolder, kamer van mijn ouders, daarboven de zolder voor hun kleden (quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef mordradead het volgende:
even kijken wat voor kamers wij hier hebben
een hobbykamer van m'n moeder, mijn computerkamer, 5 slaapkamers en een badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |