Waarom zie je dat dan als spam? Het is gewoon de bedoeling dat je een stap verder kan gaan in de toekomst, als je de info zou lezen zou je dat ook kunnen zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:20 schreef sh4dow het volgende:
spam!
Erg duidelijk output van je sitequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:31 schreef Fish_ het volgende:
[..]
Waarom zie je dat dan als spam? Het is gewoon de bedoeling dat je een stap verder kan gaan in de toekomst, als je de info zou lezen zou je dat ook kunnen zien.
De bedoeling is dat je dan ook een nessus scan kan laten uitvoeren. Iets wat shields-up niet doet.
Daarnaast is het absoluut geen commercieel doe.....
Volgens mij moet ik nog even afvangen dat wanneer er geen poorten openstaan, er even een melding komt. Thanx!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Erg duidelijk output van je site![]()
Scan output for i.p.adr.ess :
Weet je zeker dat je niet met de input velden heb lopen spelen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
hey doedski...
doe die poortscan
====================
Hi! 85.147.***.** you will be analysed because of an abuse.
Log moment: 01/24/06 - 21:45:36
Your hostname is ***.adsl.wanadoo.nl
====================
hij geeft bij mij ook om de minuut een ander ip adres door
zou dus maar even nog keer nakijken
Ik kan hem ook in het Nederlands er naast zetten voor de .nl versie. Zou dat het een stuk makkelijker maken in gebruik?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:48 schreef Drumpie het volgende:
waarom in het engels??
Nou, ik heb zeker een aantal poorten openstaan hoor. Maar geen output van je toolquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Fish_ het volgende:
Volgens mij moet ik nog even afvangen dat wanneer er geen poorten openstaan, er even een melding komt. Thanx!
Ja ik gebruik google web accelerator beta, blijkbaar pakt ie dat IPquote:Hi! Your Ip is 72.14.192.52
01/24/06 - 21:51:47
Your hostname is not listed in reverse lookup
Oh, mijn firewall gooide je eruit zie ik net.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef robh het volgende:
Nou, ik heb zeker een aantal poorten openstaan hoor. Maar geen output van je tool
Dan zit je wel goed dicht dus :-)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:54 schreef robh het volgende:
[..]
Oh, mijn firewall gooide je eruit zie ik net.
![]()
Je moet meer tijd er tussen laten zitten , of meerdere ip`s gebruiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef Fish_ het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed dicht dus :-)
Misschien moet ik toch meer een randome volgorde aanhouden.....
Laat GRC.com deze poorten wel zien trouwens?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:06 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Je moet meer tijd er tussen laten zitten , of meerdere ip`s gebruiken.
random volgorde werkt niet , mijn firewall zal je dan nog keihard kicken (ondanks dat er toch echt poorten open staan)
Nope geen ene scanner laat het zien, tenzij ik poort gericht ga scannen (logisch toch , je weet welke poort open staat nu ga je hem checkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef Fish_ het volgende:
[..]
Laat GRC.com deze poorten wel zien trouwens?
Thanx voor je info, daar kunnen we weer wat moois mee doen.
Greetz,
Fish_
nope had gewoon op die link van je geklikt, kan met dat webaccelarator te maken hebben misschien?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef Fish_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet met de input velden heb lopen spelen?
85.147..... - - [24/Jan/2006:21:45:00 +0100] "GET /scantcp.php?submit=TCPSCAN&host=72.14.192.52&....
Anders klopt er iets niet met de submit functie.
Thanx voor de feedback.
Dat zou best wel eens kunnen, als je naar bijv. grc.com gaat. Krijg je dan wel je eigen ip address te zien?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nope had gewoon op die link van je geklikt, kan met dat webaccelarator te maken hebben misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |