quote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De tomtom go 500, heeft die nu alleen benelux of ook europa?
Ik ben nu een beetje in de war, op de site van de dixons vind ik dit:
De TomTom GO 500 wordt geleverd met een voorgeïnstalleerde kaart van de Benelux en op CD Maps of Europe. De TomTom GO 500 wijst u, gesproken of op het beeldscherm, de weg van deur tot deur, of u nu van Lissabon naar Londen moet of van Brussel naar Bologna.
hahaa, nee ik zit te denken aan tom tom go 500 of 700!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef lambrusco_bianco het volgende:
hey kiwi ik heb er geen verstand van... zit op de tomtom site aangezien ik ook een navigator wil...
vind 399 euro eigenlijk een mooie prijs -> daarvoor heb je de tomtom one... is toch al goed?
Kan, kost 149 voor een europapakket... Maar die kaarten worden tegenwoordig bij alle modellen (behalve de one) meegeleverd...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef lambrusco_bianco het volgende:
kun je die kaarten later dan niet gewoon bijkopen?
Een sd-kaartje van 2GB is helemaal niet meer lastig te krijgen, de europakaart koop je dan via tomtom online (download), wat veel goedkoper is dan per post op een sd-kaart. Vervolgens heel europa op je kaartje gooien en klaar. Vind het echt de meerprijs van de 700 niet waard.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef MikeyMan het volgende:
Goed, zal het even uitleggen...
In feite zijn de 500 en 700 exact hetzelfde... Enige verschil is dat de 700 is uitgerust met een harde schijf, en de 500 werkt met geheugenkaartjes... Eén geheugenkaartje zit erbij, maar daar kun je nooit een land als frankrijk op kwijt... Je zult dus in iedergeval voor het buitenland, minstens één geheugenkaartje erbij moeten kopen van minimaal 512mb... En dat zul je dan zelf moeten installeren... De kaarten van europa zelf worden tegenwoordig bij de 300 en 500 meegeleverd...
Jah, maar wat kost een 2gb sd kaart? meer dan de 100 euro prijsverschil... De tomtom-go 500 wordt al geleverd met europakaarten, dus die hoef je niet meer bij te kopen... Als dat wel had gemoeten, was je helemaal niet wijs geweest als je voor de 500 was gegaan...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:43 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Een sd-kaartje van 2GB is helemaal niet meer lastig te krijgen, de europakaart koop je dan via tomtom online (download), wat veel goedkoper is dan per post op een sd-kaart. Vervolgens heel europa op je kaartje gooien en klaar. Vind het echt de meerprijs van de 700 niet waard.
2GB sd kaart heb je vanaf een euro of 70 (sandisk, dat dan weer wel).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:10 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jah, maar wat kost een 2gb sd kaart? meer dan de 100 euro prijsverschil... De tomtom-go 500 wordt al geleverd met europakaarten, dus die hoef je niet meer bij te kopen... Als dat wel had gemoeten, was je helemaal niet wijs geweest als je voor de 500 was gegaan...
+ telefoon aaname?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef MikeyMan het volgende:
Goed, nogmaals, aangezien je het niet lijkt te snappen...
Tomtom GO500 + heel europa op cd ==> 529...
Daarvoor moet je nog een hoop moeite doen, en je kunt dan niet op stad zoeken, maar moet telkens van land wisselen... Je moet nog een SD kaart kopen (die je in een normale winkel echt niet voor 70 euro vindt, dus ik denk dat je al met al nog tegen de 90 euro kwijt bent) en je zit een hele dag te kloten om het op het kaartje te krijgen...
Tomtom GO700 ==> 629
Heel europa op harde schijf, helemaal klaar, nooit meer naar omkijken...
Ik snap je punt heel goed, maar er zijn meer wegen die naar rome leiden (mits je italie in je tomtom hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef MikeyMan het volgende:
Goed, nogmaals, aangezien je het niet lijkt te snappen...
Tomtom GO500 + heel europa op cd ==> 529...
Daarvoor moet je nog een hoop moeite doen, en je kunt dan niet op stad zoeken, maar moet telkens van land wisselen... Je moet nog een SD kaart kopen (die je in een normale winkel echt niet voor 70 euro vindt, dus ik denk dat je al met al nog tegen de 90 euro kwijt bent) en je zit een hele dag te kloten om het op het kaartje te krijgen...
Tomtom GO700 ==> 629
Heel europa op harde schijf, helemaal klaar, nooit meer naar omkijken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |