ook vreemd dat ze dan de verkeerde prijs gebruiken..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:04 schreef MrDrako het volgende:
Het verhaal over dat de consumenten bond de tomtom niet tot winnaar verklaart, mede door de betere prijs kwaliteit verhouding van de mio , maar daar zeggen ze dat tomtom 700 nog 800 kost, terwijl hij nu 550 kost, dus de prijs kwaliteit verhouding van tomtom is veranderd, wie weet zou tomtom dan nu winnen?
Nee overal zijn de prijzen verlaagd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ook vreemd dat ze dan de verkeerde prijs gebruiken..is die 550 niet een aanbieding gewoon?
hoe oud is dat onderzoek van de consumentenbond dan? want het komt morgen uit en de prijzen kloppen nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee overal zijn de prijzen verlaagd!
Hoii!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
he kiwi,.... ik zag je altijd bij het andere topic (rijbewijs halen).....
ik ben nu ook verder aan het kijken op dit forum dan alleen dat topic omdat ik vandaag ben geslaagd....!!
YES
in de toekomst zie ik zo'n navigatiesysteem echt wel zitten... hoor het wel van je als je er eentje hebt en hoe deze bevalt.
Van de vrachtwagen af gevallen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoii!
Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Jaa, ik heb daar indd best veel gepost voordat ik mn rijbewijs ging halen.
Het rijden met een navigatiesysteem lijkt me gewoon zo makkelijk!
Ik denk nu aan de tom tom go 700.
Heb er een aangeboden gekregen, nieuw voor 499,-.
Alleen heeftie geen bonnetje maar wel garantie. Kan dat uberhaupt?
Heb ook al besloten dat niet te doen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:48 schreef NoComment het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen af gevallen?Geen bon is over het algemeen (bij ons in ieder geval) geen garantie, je kunt dan wel zelf nog gaan proberen bij TomTom zelf aan te kloppen voor garantie, misschien dat dat lukt. Maar als ie dan niet uit nederland komt heb je nog steeds geen garantie
Dat bedoel ik dus niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Hendrik38 het volgende:
Heel simpel tomtom 5 op een acer n35 te zetten. Zelfs ik kan het.....
Wel mobieltjes, dus als je huidige abbo bijna afgelopen is....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zijn er geen pda's met standaard wifi en bluetooth?
Nee, helaasquote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wel mobieltjes, dus als je huidige abbo bijna afgelopen is....![]()
Jazeker: sinds kort is er de i-mate PDA-N.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zijn er geen pda's met standaard wifi en bluetooth?
Een eTrex.. die heb ik ook nog 2 gehad! (de gele en later de zilver-grijze)quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Garmin's zijn ook GPS systemen maar ik zou toch liever voor een PDA met GPS gaan en dan ergens TomTom vandaan trekkenIk heb een eTrex.
Wat een ontzettend geil dingetjequote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef ToMaSZ het volgende:
Let op: je kan er niet mee bellen.
Prijs bij pdashop: 349 euro. link: http://www.pdashop.nl/product/21277
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |