hier staat groot boven benelux?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=12397
Wat vinden jullie van deze?
ja je hebt gelijk.. had ik nog niet eens gezien, hahaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef Nemmi het volgende:
[..]
hier staat groot boven benelux?![]()
verder geen tips voor je, sorry. misschien via marktplaats iets? succes
Hij is er ook met europa, dat is verder dus geen probleem.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef Nemmi het volgende:
[..]
hier staat groot boven benelux?![]()
verder geen tips voor je, sorry. misschien via marktplaats iets? succes
heb je zo een prijsindicatie? met tomtom erop?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:20 schreef Hendrik38 het volgende:
Niks tipt er aan kwaliteit van de navigatiekaarten van tomtom. mijn advies zou zijn een acer n35 o.i.d met ingebouwde gps. Heb je naast je navigatie nog veel plezier van de pda
Thanks!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef Hendrik38 het volgende:
Oei...die kosten niet zoveel...soweiso via markplaats kosten ze niet meer dan 250/300. Nieuw:
http://www.pdashop.nl/product/15923
http://pda.direqt.nl/product-show/16927
Ik heb er zelf ook zo eentje, hij is stabiel, werk nauwkeurig en de accu is ook nog eens goed. Ik kan hem je aanraden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:27 schreef Hendrik38 het volgende:
Google maar eens op acer n35 en tomtom.. genoeg opties... werkt super dat ding
Mijn ideequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:50 schreef Repeat het volgende:
Zo'n TomTom Go ding, dus alles in 1 wat je zo aan je raam kleeft
Sta er wel eens mee te kloten, en met dat touchscreen werkt het echt geniaal
Geen idee....quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kom je die tom tom go dan ook zonder de auto gebruiken?
Bijvoorbeeld in een bos?
En die dingen kosten toch wel boven de 500 euro?
529,- voor de go 500 doet ook meteen dienst als carkit (bluetoothquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kom je die tom tom go dan ook zonder de auto gebruiken?
Bijvoorbeeld in een bos?
En die dingen kosten toch wel boven de 500 euro?
Inderdaad wat hij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef NoComment het volgende:
[..]
529,- voor de go 500 doet ook meteen dienst als carkit (bluetooth) en is inclusief hoofdwegen van europa. Als je echt deur tot deur wilt hebben heb je de go 700 nodig, dan past ook heel europa op de harde schijf die erin zit. Wel 60 euro duurder trouwens.
Overigens, kwa bedieningsgemak zou ik sowieso een tomtom halen, zoals iemand hierboven al opmerkte werkt de touchscreen en het menu geniaal, plus dat het ook een snel systeem is. Een vergelijkbaar systeem van bijvoorbeeld sony heb ik ook eens in mijn handen gehad (werk @ elektro winkel) maar dat is echt drama, geen touchscreen waardoor de bediening erg omslachtig is, en langzaaaaaaaaaaam... En de gps ontvangst was ook nog eens minder![]()
Owja, de go kun je idd zonder auto gebruiken, zit een accu in. Weet alleen niet zeker of er ook 'wandelkaarten' ofzo inzitten, en als ze dat hebben betwijfel ik of bospaden erin staan
Edit: hmm net ff gekeken op kieskeurig.nl () en ik denk dat je de go500 voor net onder de 500 euro wel kunt vinden..
Thanks voor je reactie, het is me eindelijk eens duidelijker geworden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef NoComment het volgende:
[..]
529,- voor de go 500 doet ook meteen dienst als carkit (bluetooth) en is inclusief hoofdwegen van europa. Als je echt deur tot deur wilt hebben heb je de go 700 nodig, dan past ook heel europa op de harde schijf die erin zit. Wel 60 euro duurder trouwens.
Overigens, kwa bedieningsgemak zou ik sowieso een tomtom halen, zoals iemand hierboven al opmerkte werkt de touchscreen en het menu geniaal, plus dat het ook een snel systeem is. Een vergelijkbaar systeem van bijvoorbeeld sony heb ik ook eens in mijn handen gehad (werk @ elektro winkel) maar dat is echt drama, geen touchscreen waardoor de bediening erg omslachtig is, en langzaaaaaaaaaaam... En de gps ontvangst was ook nog eens minder![]()
Owja, de go kun je idd zonder auto gebruiken, zit een accu in. Weet alleen niet zeker of er ook 'wandelkaarten' ofzo inzitten, en als ze dat hebben betwijfel ik of bospaden erin staan
Edit: hmm net ff gekeken op kieskeurig.nl () en ik denk dat je de go500 voor net onder de 500 euro wel kunt vinden..
Go500 is idd benelux van deur tot deur, in frankrijk zul je het idd met de hoofdwegen moeten doen. Is wel uit te breiden, maar de kaarten zijn duur om los te kopen plus het feit dat ze dan niet allemaal op 1 kaart passen.. Oftewel als je echt van deur tot deur in heel europa wilt dan is de go700 voordeligerquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie, het is me eindelijk eens duidelijker geworden.
Ik denk inderdaad dat ik maar voor een tomtom ga dan, als ik die verhalen zo hoor
Die go 500 is in de benelux wel van deur tot deur? En in bijvoorbeeld frankrijk brengt die me tot de plaats? Ik zoek namelijk iets dat me wel in Duitsland van deur tot deur brengt eigenlijk..
Over voor een bos.. ik bedoelde eigenlijk dat ik een coordinaat kan ingeven zodat hij hem vindt, maar dat zal wel niet he? Haha!
Iig erg bedankt voor je informatie.. ik ga er ff over denken, als ik nog meer vragen heb dan hoor je het welquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:31 schreef NoComment het volgende:
[..]
Go500 is idd benelux van deur tot deur, in frankrijk zul je het idd met de hoofdwegen moeten doen. Is wel uit te breiden, maar de kaarten zijn duur om los te kopen plus het feit dat ze dan niet allemaal op 1 kaart passen.. Oftewel als je echt van deur tot deur in heel europa wilt dan is de go700 voordeliger
Trouwens, zie net dat de 300 ook benelux heeft van deur tot deur, en hoofdwegen van europa...![]()
Verschil tussen de 300 en 500: 500 heeft bluetooth carkit, beide kaarten BeNeLux en hoofdwegen europa.
Verschil tussen 500 en 700: 700 heeft ook nog een 2Gb harde schijf met daarop alle kaarten van europa van deur tot deur.
Misschien dat de 500 en 700 ook nog tma hebben (verkeersinformatie, geeft ie de files enzo aan) maar dat kan ik niet meer controleren.. tomtom site ligt eruit
Volgens de site van Tom TOm heeft de 500 inderdaad niet deur tot deur in duitsland.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Iig erg bedankt voor je informatie.. ik ga er ff over denken, als ik nog meer vragen heb dan hoor je het wel
500 is dus niet van deur tot deur in Duitsland? dus zou ik automatisch op 700 uitkomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |