abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34785371
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:48 schreef Esto het volgende:
Zoals Ronald Giphart beschreef in zijn boek Gala:

Als je een man/vrouw ontmoet en dat je helemaal vol van hem/haar bent en dat je hem/haar voortdurend bij je wilt hebben, dat je over hem/haar wilt vertellen en opscheppen, en dat louter de gedachte aan hem/haar je een verzadigd gevoel geeft – dat is verliefdheid.

Mooie quote ja . Klopt ook wel. Hij zegt dat toch ook eerder over een boek?

Maar, ik denk dat áls je het bent, je het zelf wel weet.
pi_34792146
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef MoChe het volgende:

[..]

trouwens.. ik weet niet of ik verliefd verliefd ben maar heb wel zo van "hmm ik wil haar nu eigk wel weer zien" en waarschijnlijk heb ik dat morgen en overmorgen enz ook nog wel
Dat vind ik wel bij verliefdheid horen ja

Heb ik nu ook "last" van

Is het al woensdag?
pi_34792171
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:01 schreef OuTPuT het volgende:

[..]

Ja ik weet het nu wel. Ik ben verliefd!!!! en niet zo'n klein beetje ook.
leuk man, op wie?
pi_34792203
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

leuk man, op wie?
Ja op zo'n lief meisje. Echt ze laat me smelten!!!!
pi_34792269
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef OuTPuT het volgende:

[..]

Ja op zo'n lief meisje. Echt ze laat me smelten!!!!
Aaahhh, wat lief

Hopelijk blijven jullie lang bij elkaar dan
pi_34792646
Ik ben pas 2 keer echt verliefd geweest...zo erg dat ik er gewoon lichamelijk ziek van werd...buikpijn...niet meer eten....vlinders en hartkloppingen....zenuwachtig en de hele dag met mijn hoofd in de wolken....(de eerste verliefdheid was in een relatie van 2 jaar...en de tweede verliefdheid was in een relatie van bijna 7 jaar.)
Dit was mijn laaste dag op fok thanks everyone have fun xxx
pi_34794099
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef PAA-053 het volgende:
Juistem! Dus: wanneer ben je verliefd?
Nooit
quote:
Wanneer je vaker dan gemiddeld aan iemand denkt?
Neuh
quote:
Wanneer je het kut vindt als iemand zonder gedag te zeggen van MSN gaat?
Welnee!
quote:
Wanneer je 'vlinders' krijgt van/bij iemand?
Misschien
quote:
Wanneer je alles voor iemand wilt zijn?
Nooit
quote:
Wat zijn nou de kenmerken van verliefdheid?
Geen idee. Dwaas in elkaars ogen kijken?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_34795952
Verliefd zijn is zo iets machtigs. Je hebt er totaal geen controle over. Je hebt elkaar het hele weekend gezien, het maakt totaal niet uit wat je doet, je wilt alleen maar samen zijn en zo dicht mogelijk bij elkaar. Het hele weekend zoenen, knuffelen en alles wat er bij hoort en je wilt alleen nog maar meer, meer en meer. En vooral: langer, niet stoppen, doorgaan!

En dan is het etenstijd. Je hebt uiteraard geen honger. Maar je lief gaat koken en wel marcroni, iets wat je normaal gesproken ranzig vind. Maar: je eet het op en je geniet er van. De smaak dringt niet door, maar de liefde wel...
Je kijkt elkaar in de ogen en je smelt weg, en elke keer als je hem weer in de ogen kijkt voel je weer die intense kriebel in je buik. En als hij je dan na het weekend weer naar huis brengt en je kijkt uit het raam, je ziet hem wegrijden, dan is het eerste wat je denkt en voelt: ik mis hem!!! En dat gevoel is zo intens dat het je verdrietig maakt. Als je dan na 1 minuut tegelijk een smsje stuurt met dezelfde inhoud. Ja, dan ben je verliefd. Dan zit je op die roze wolk en dat is zo'n intens mooi gevoel.

Ik heb het 1 keer mogen mee maken. Deze herinnering koester ik met heel mijn hart.
pi_34798702
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Biene het volgende:
Je kijkt elkaar in de ogen en je smelt weg, en elke keer als je hem weer in de ogen kijkt voel je weer die intense kriebel in je buik. En als hij je dan na het weekend weer naar huis brengt en je kijkt uit het raam, je ziet hem wegrijden, dan is het eerste wat je denkt en voelt: ik mis hem!!! ik moet weer eens nodig geneukt worden!!! En dat gevoel is zo intens dat het je verdrietig maakt. Als je dan na 1 minuut tegelijk een smsje stuurt met dezelfde inhoud. Ja, dan ben je verliefd. Dan zit je op die roze wolk en dat is zo'n intens mooi gevoel.
пусть всегда будет солнце
pi_34800437
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef MoChe het volgende:

[..]

Ook dat, ook dat!
pi_34803786
quote:

Ik heb het 13 keer mogen mee maken. Deze herinneringen koester ik met heel mijn hart , maar ze hebben tegelijkertijd mijn perspectief op liefdeszaken compleet verwoest.
pi_34810179
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:15 schreef Tranceptor het volgende:
Omdat?
pi_34810223
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef Biene het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat ervoor iemand leuk vinden verliefd zijn was voor me en dat liep stukken beter een relatie in dan die verdomde verliefdheid. Ik en verliefd zijn geen geweldige combinatie.
pi_34811237
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Omdat ervoor iemand leuk vinden verliefd zijn was voor me en dat liep stukken beter een relatie in dan die verdomde verliefdheid. Ik en verliefd zijn geen geweldige combinatie.
Ik snap werkelijk geen ruk van bovenstaande zin.
pi_34811738
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk geen ruk van bovenstaande zin.
Iemand leuk vinden was verliefd zijn voor me, dat was het 'meest intense gevoel'. Dat 'meest intense gevoel' is nu verliefd geworden, waardoor het voorgaande leuk vinden is gaan heten.
pi_34812161
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Iemand leuk vinden was verliefd zijn voor me, dat was het 'meest intense gevoel'. Dat 'meest intense gevoel' is nu verliefd geworden, waardoor het voorgaande leuk vinden is gaan heten.
Zolang je het zelf nog maar begrijpt.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:38:23 #92
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34816859
quote:
Verliefd zijn is zo iets machtigs. Je hebt er totaal geen controle over. Je hebt elkaar het hele weekend gezien, het maakt totaal niet uit wat je doet, je wilt alleen maar samen zijn en zo dicht mogelijk bij elkaar. Het hele weekend zoenen, knuffelen en alles wat er bij hoort en je wilt alleen nog maar meer, meer en meer. En vooral: langer, niet stoppen, doorgaan!

En je hebt er idd geen controle over, maar dat vind ik geen probleem
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_34829906
wat een mooie beschrijvingen... je zou er spontaan verliefd van worden....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:24:21 #94
114838 PhiNiks
love is the key
pi_34977902
verliefdheid is helemaal niet mooi... als het van een kant is tenminste. waarom is het er dan vraag ik me af? als het iets is wat zo machtig is dat het ons begrip te boven gaat, waarom zorg die bovenmachtige veroorzaker van verliefdheid er dan niet voor dat mensen altijd in paren verliefd op elkaar worden?

In je eendje voelt het net aan alsof je een virus hebt opgelopen waar je gewoon een paar weken flink van moet uitzieken.
"I exist, therefore I realize..."
pi_34978012
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef PhiNiks het volgende:
verliefdheid is helemaal niet mooi... als het van een kant is tenminste. waarom is het er dan vraag ik me af? als het iets is wat zo machtig is dat het ons begrip te boven gaat, waarom zorg die bovenmachtige veroorzaker van verliefdheid er dan niet voor dat mensen altijd in paren verliefd op elkaar worden?

In je eendje voelt het net aan alsof je een virus hebt opgelopen waar je gewoon een paar weken flink van moet uitzieken.
Ik weet niet hoe of wat, maar zoals jij het nu zegt lijkt het er meer op dat jij er voorbaat al vanuit gaat dat je geen kans maakt. Volgens mij heeft de grote vraag hoe de ander over jou denkt heel veel invloed op de mate van verliefdheid. Terwijl je, als je bij voorbaat al denkt dat je geen kans maakt, het misschien inderdaad alleen maar als een vervelende 'ziekte' ziet.
pi_34979422
Verliefdheid heb ik tot nu toe nog weinig pret van gehad en ik kan er ook niet echt van genieten, ik ben helemaal niet zoals ik normaal ben.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:51:49 #97
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_34981087
Het gevoel te zweven over de wereld, alles verdoezelen en alleen maar aan haar denken de hele dag door. Uitkijkend naar elk nieuw contact dat je met haar zal hebben en zodra het geweest is uitkijken naar het volgende contact. Het onbeschrijvelijke gevoel van een heerlijke kriebel in je buik en alleen maar dagdromen over haar...

Ik heb het deze keer ook wel heel erg heftig te pakken moet ik zeggen
»» Democracy is so overrated »»
pi_35001223
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef PhiNiks het volgende:

In je eendje voelt het net aan alsof je een virus hebt opgelopen waar je gewoon een paar weken jaar flink van moet uitzieken.
Sanity is (not) statistical
  zondag 12 februari 2006 @ 15:34:21 #99
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35001305
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef Tranceptor het volgende:
ik ben helemaal niet zoals ik normaal ben.
Joh Ach dat heeft toch wel wat
And know what you want,
  zondag 12 februari 2006 @ 15:35:16 #100
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35001349
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:26 schreef Roeni3 het volgende:

Ik weet niet hoe of wat, maar zoals jij het nu zegt lijkt het er meer op dat jij er voorbaat al vanuit gaat dat je geen kans maakt. Volgens mij heeft de grote vraag hoe de ander over jou denkt heel veel invloed op de mate van verliefdheid. Terwijl je, als je bij voorbaat al denkt dat je geen kans maakt, het misschien inderdaad alleen maar als een vervelende 'ziekte' ziet.
Idd
And know what you want,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')