Jammer, na Zhurova en Wang sta ik volgens mij nog wel bovenaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef MiLalaa het volgende:
Ik doe even geen updatetje. Dat komt morgen wel als tussenstand na eerste blok. Dus nogmaals een reminder voor de volgende voorspellingen!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
Ja daar hoef je niet voor te vrezen Ambrosius![]()
Meine gute, ik had dus niet eens gekeken naar de voorspellingen van andere mensen, maar dit is wel heel frapant...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:55 schreef Falco het volgende:
...
Ja ik dacht ook zoiets. Ik neem trouwens wel een lijstje van iemand anders over en ga dan dingen schuiven of zelf iets bedenken naar eigen inzichtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Meine gute, ik had dus niet eens gekeken naar de voorspellingen van andere mensen, maar dit is wel heel frapant...
Lang leve de Eurosportsite met alle rankingsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zoiets. Ik neem trouwens wel een lijstje van iemand anders over en ga dan dingen schuiven of zelf iets bedenken naar eigen inzicht
Nu is de landenwedstrijd bezig, zaterdag was individueelquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef MiLalaa het volgende:
Zeg, dat noordse combinatie gebeuren he, daar heb ik de punten al voor lopen rondstrooien, zaterdag ofzo. Maar het is nog niet afgelopen merk ik!
Of wel? Het is toch 1 totaalklassement, of zijn er meerdere 'afstanden'/onderdelen en per onderdeel een medaille.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Boogerd het volgende:
Ik ben Chepke, maar ben mn wachtwoord kwijt dus heb me opnieuw aangemeld. Ga nu dus door het leven als Boogerd
Mail Danny ff ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Boogerd het volgende:
Ik ben Chepke, maar ben mn wachtwoord kwijt dus heb me opnieuw aangemeld. Ga nu dus door het leven als Boogerd
ik dacht dat je een n00b wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Boogerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |