quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Know your facts Asmodean... We hadden een discussie over waarom het slagingspercentage 5% hoger is in Almelo dan in Enschede. En die discussie ontstond natuurlijk omdat ik gezakt ben in Enschede (wat me net zo goed ergens anders had kunnen overkomen). Ik weet overigens niks over 'een fietser doodrijden' op m'n laatste les, ook al was het 'bijna'
![]()
Offtopicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ONMEUNIGE HUILIE
Lig niet zo te janken over het feit dat je gezakt ben maar draag het dan ook als een echte man (ik weet het is moeilijk) en slaag de volgende keer gewoon![]()
Oh, begint ie weer te huilen. Jij zoekt gewoon een zwak excuus waarom je gezakt bent, dat is er niet want jij was de reden volgens de examinator en die man/vrouw heeft het laatste woord. Jammer maar je bent gewoon ownedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
OfftopicLees nou de openingspost eens, dweep. Wanneer wordt jij btw eens gebanned, ik begin me zelfs al aan jouw posts te ergeren
![]()
Sukkeltje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh, begint ie weer te huilen. Jij zoekt gewoon een zwak excuus waarom je gezakt bent, dat is er niet want jij was de reden volgens de examinator en die man/vrouw heeft het laatste woord. Jammer maar je bent gewoon owned
Dude, ik ben 18. Lees anders mijn eerste reactie eens, huiliequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Sukkeltje.
Bereik jou nou eerst maar eens de leeftijd dat je echt aan het rijden bent.![]()
Ja, net 3 weekjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dude, ik ben 18. Lees anders mijn eerste reactie eens, huilie
Ben jij een kloon van sr_firewire?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh, begint ie weer te huilen. Jij zoekt gewoon een zwak excuus waarom je gezakt bent, dat is er niet want jij was de reden volgens de examinator en die man/vrouw heeft het laatste woord. Jammer maar je bent gewoon owned
Ach ja, je mag denken wat je wilt. Ik zit er niet echt mee, mijn ego is groot genoeg dus het kan niet kwaad dat wat binnen te perken te houdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ja, net 3 weekjes.
En je beweert dat je al met rijbewijs op de weg zit?
Ik las je reactie overigens en kwam tot de conclusie dat je een ongelooflijk sukkeltje bent, waar mijn reactie dan ook op gebaseerd was. Huilie.![]()
Nee, en dat is nou juist het erge aan deze zaak; nog zo'n sukkeltje erbij.quote:
Dan zou Almelo moeilijker moeten zijn want daar wonen meer buitenlanders, alhoewel die hebben geen auto's tenzij ze gejat zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef armmoetzaaier het volgende:
mischien ligt het eerder er aan welke aso auto rijders er in die stad wonen.
Dat doe ik dan ook, maak je niet ongerust. Jammer alleen dat je zo'n groot ego hebt voor zo'n zielig persoontje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ach ja, je mag denken wat je wilt. Ik zit er niet echt mee, mijn ego is groot genoeg dus het kan niet kwaad dat wat binnen te perken te houden![]()
oeh, lijpe shizzle hoor. Ik ga even aan mijn ouders vragen of ik vannacht met het licht aan mag blijven slapen omdat ik nu bang benquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook, maak je niet ongerust. Jammer alleen dat je zo'n groot ego hebt voor zo'n zielig persoontje.
Maar daar kom je nog wel achter.
Nu maar hopen dat ik achter jouw lesauto kom te rijden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |