abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34423415
Ik had een discussie met een user of het slagingspercentage, überhaupt het rijden, verschillend is in verschillende steden doordat steden anders in elkaar zitten (ander wegennet, moeilijkere verkeerssituaties) en of dat afhankelijk is van de grootte van de stad.
Waarom die discussie? Omdat ik rijles heb in Enschede en hij in Almelo. In Almelo ligt het slagingspercentage 5% hoger. Volgens mij komt dat doordat Enschede groter is en daarom een groter variëteit aan verkeerssituaties biedt, die bovendien lastiger kunnen zijn omdat het zo'n oude stad is die van oorsprong niet is ingesteld op wegen. Almelo is kleiner, jonger en daarom (volgens mij) ook makkelijker te doorkruisen dan Enschede.

Hoe denken jullie hierover? Wat is volgens jullie de factor van slagingspercentage per stad, of de moeilijkheidsgraad om er doorheen te rijden? Waarom ik het in klaagbaak zet? Omdat ik er over te klagen heb

[ Bericht 2% gewijzigd door Gronnaephos op 24-01-2006 20:20:47 (User wil anoniem blijven) ]
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34423477
jah lijkt me wel dat een makkelijkere stad makkelijker is dan een moeilijke stad he
pi_34423559
gezakt ofzo?

[ Bericht 47% gewijzigd door Asmodean op 24-01-2006 20:25:45 ]
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_34423606
Whahaha, wat ben jij een ontzettende huilie Alleen omdat je gezakt bent op besluiteloosheid geef je de schuld opeens aan de stad Als je echt goed zou kunnen rijden zou het helemaal niet afhankelijk behoeven te zijn van de stad. En als je al gaat huilen over Enschede (waar ik ook les) dan hoef jij al niet naar Amsterdam te gaan want daar is het nog erger. Misschien moet je je niet als een huilie gedragen maar als een echte man en gewoon fatsoenlijk gaan autorijden!

HUILIE!!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34423631
hehe, ik had 5 jaar geleden afrijden in Roosendaal om 15:00, geen kip op de weg!!
pi_34423655
edit

[ Bericht 44% gewijzigd door Gronnaephos op 24-01-2006 20:27:19 ]
pi_34423781
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Know your facts Asmodean... We hadden een discussie over waarom het slagingspercentage 5% hoger is in Almelo dan in Enschede. En die discussie ontstond natuurlijk omdat ik gezakt ben in Enschede (wat me net zo goed ergens anders had kunnen overkomen). Ik weet overigens niks over 'een fietser doodrijden' op m'n laatste les, ook al was het 'bijna'
ONMEUNIGE HUILIE

Lig niet zo te janken over het feit dat je gezakt ben maar draag het dan ook als een echte man (ik weet het is moeilijk) en slaag de volgende keer gewoon
pi_34423841
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:20 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

ONMEUNIGE HUILIE

Lig niet zo te janken over het feit dat je gezakt ben maar draag het dan ook als een echte man (ik weet het is moeilijk) en slaag de volgende keer gewoon
Offtopic Lees nou de openingspost eens, dweep. Wanneer wordt jij btw eens gebanned, ik begin me zelfs al aan jouw posts te ergeren
pi_34423926
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Offtopic Lees nou de openingspost eens, dweep. Wanneer wordt jij btw eens gebanned, ik begin me zelfs al aan jouw posts te ergeren
Oh, begint ie weer te huilen. Jij zoekt gewoon een zwak excuus waarom je gezakt bent, dat is er niet want jij was de reden volgens de examinator en die man/vrouw heeft het laatste woord. Jammer maar je bent gewoon owned
pi_34424015
-(nog een) edit- gaat lekker zo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:28:53 #11
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_34424108
1. Enschede is simpel.
2. Almelo is simpel.
3. Zeur niet.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:29:55 #12
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34424142
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Oh, begint ie weer te huilen. Jij zoekt gewoon een zwak excuus waarom je gezakt bent, dat is er niet want jij was de reden volgens de examinator en die man/vrouw heeft het laatste woord. Jammer maar je bent gewoon owned
Sukkeltje.
Bereik jou nou eerst maar eens de leeftijd dat je echt aan het rijden bent.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_34424226
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Sukkeltje.
Bereik jou nou eerst maar eens de leeftijd dat je echt aan het rijden bent.
Dude, ik ben 18. Lees anders mijn eerste reactie eens, huilie
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:31:54 #14
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34424240
Moet je eens proberen te slagen in Arnhem! Ooow, wéér wegwerkzaamheden!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:32:44 #15
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_34424277
Klopt volgens mij wel dat het afhankelijk is van stad... maaruh het hoeft niet afhankelijk te zijn van de grootte van de stad. Je kan net zo goed kleinere stad hebben met moeilijkere verkeerssituaties.
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:33:45 #16
72395 Stan_the_Man
Juist ja.............je ken ut
pi_34424326
Natuurlijk verschilt het per stad, wat denk je zelf.
Ik heb zelf in Dordrecht afgereden en ben een keertje met lessen naar Rotterdam geweest.
Wel ff wat anders als je opeens ook nog de tram in de gaten moet gaan houden.
De ene stad zit daarbij ook logischer en overzichtelijker in elkaar dan een andere stad en daarnaast zal de examinator ook wel enige invloed hebben op het resultaat, want sommige examinatoren zijn wat soepeler dan andere.
Je bent wie je bent en als je wil weten wie ik ben........Ik ben dus mezelf
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:33:51 #17
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34424330
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Dude, ik ben 18. Lees anders mijn eerste reactie eens, huilie
Ja, net 3 weekjes.
En je beweert dat je al met rijbewijs op de weg zit?

Ik las je reactie overigens en kwam tot de conclusie dat je een ongelooflijk sukkeltje bent, waar mijn reactie dan ook op gebaseerd was. Huilie.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:34:21 #18
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34424356
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van sr_firewire?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34424418
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Ja, net 3 weekjes.
En je beweert dat je al met rijbewijs op de weg zit?

Ik las je reactie overigens en kwam tot de conclusie dat je een ongelooflijk sukkeltje bent, waar mijn reactie dan ook op gebaseerd was. Huilie.
Ach ja, je mag denken wat je wilt. Ik zit er niet echt mee, mijn ego is groot genoeg dus het kan niet kwaad dat wat binnen te perken te houden
pi_34424428
mischien ligt het eerder er aan welke aso auto rijders er in die stad wonen.
ik type ook mar wat
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:36:17 #21
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34424455
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef vbmot het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van sr_firewire?
Nee, en dat is nou juist het erge aan deze zaak; nog zo'n sukkeltje erbij.
pi_34424522
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef armmoetzaaier het volgende:
mischien ligt het eerder er aan welke aso auto rijders er in die stad wonen.
Dan zou Almelo moeilijker moeten zijn want daar wonen meer buitenlanders, alhoewel die hebben geen auto's tenzij ze gejat zijn
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:38:01 #23
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34424533
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ach ja, je mag denken wat je wilt. Ik zit er niet echt mee, mijn ego is groot genoeg dus het kan niet kwaad dat wat binnen te perken te houden
Dat doe ik dan ook, maak je niet ongerust. Jammer alleen dat je zo'n groot ego hebt voor zo'n zielig persoontje.
Maar daar kom je nog wel achter.

Nu maar hopen dat ik achter jouw lesauto kom te rijden.
pi_34424552
dan ben je nog niet in den haag geweest. en daar hebben ze nog grote auto's ook :S
ik type ook mar wat
pi_34424589
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook, maak je niet ongerust. Jammer alleen dat je zo'n groot ego hebt voor zo'n zielig persoontje.
Maar daar kom je nog wel achter.

Nu maar hopen dat ik achter jouw lesauto kom te rijden.
oeh, lijpe shizzle hoor. Ik ga even aan mijn ouders vragen of ik vannacht met het licht aan mag blijven slapen omdat ik nu bang ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')