Je moet vet gaar gaan lopen net of je skiees onder hebt ofzo >was laatst ze;fs in het nieuws van 8 uurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef kievit19 het volgende:
hoe moet het dan wel???
vind het er wel maf uitzien trouwens hoor
Al die sherry's zijn de pest voor je evenwichtsgevoel hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Tomhoog het volgende:
Waarom met die stokkies?
Die stokkies (als het spelletje golf was, zouden ze het "clubs" noemen, en als het biljarten was, zouden ze het een "keu" noemen, maar we houden het nu bij stokkiesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Tomhoog het volgende:
Waarom met die stokkies?
Ik zag er laatst een paar en dat was echt niet meer normaal hoe die met die armen zwaaiden, ik had er eigenlijk een filmpje van moeten makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En de beweging moet uit je schóúders komen. Sukkels. Ga echt sporten of normaal wandelen.
Het gerucht gaat dat het gezonder is dan "normaal wandelen", omdat je door die stokkies ook meer je armen zou moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:45 schreef Sakura het volgende:
Zag vandaag ook weer een stel van die debielen langs prikken.
Nog niemand heeft mij uit kunnen leggen wat het nut nou eigenlijk is van langlauf stokken tijdens het lopen.
Pas ook op tv er al een item over, ook daar kwam absoluut niet ter sprake wat het nut van die stokken nou is.
Maar ja,. de commercie is er weer blij mee, genoeg van die debielen die met die stokkies gaan lopen.
Ze lopen echt gewoon vet voor lul.
ik dacht een tijdje terug dat ik een gehandicapte zag lopen, maar waarschijnlijk was het gewoon een nordic walker, ik vond die krukken al zo raarrr.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat het gezonder is dan "normaal wandelen", omdat je door die stokkies ook meer je armen zou moeten gebruiken.
Ok, ik begrijp hem, ze hebben gewoon een nieuw woord uitgevonden voor "debiel". Voortaan moeten we "nordic" gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Het woord "nordic" zegt het al: niet hier doen.
Het nut is het ontlasten van je knieen. Maar de mensen die het in Nederland doen, hebben vast een andere reden. Ik gok: modequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:45 schreef Sakura het volgende:
Zag vandaag ook weer een stel van die debielen langs prikken.
Nog niemand heeft mij uit kunnen leggen wat het nut nou eigenlijk is van langlauf stokken tijdens het lopen.
Pas ook op tv er al een item over, ook daar kwam absoluut niet ter sprake wat het nut van die stokken nou is.
Maar ja,. de commercie is er weer blij mee, genoeg van die debielen die met die stokkies gaan lopen.
Ze lopen echt gewoon vet voor lul.
Had ze gezien ja, en ik maar zoeken naar de bijbehorende ski'squote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:48 schreef longinus het volgende:
Die stokken waren laatst nog in de aanbieding bij de Lidl
Heb medelijden met je, maarja iemand moet het doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:46 schreef uberbert het volgende:
[..]
Mijn ouders doen aan aan nordic walking![]()
![]()
Dat plaatjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
Nordic Walkers, langlaufen alleen dan op de weg. Stelletje paupers.
[afbeelding]!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen ze geen scherpe punten aan die stokken maken.
dan kan men onderweg meteen papierprikken.
Rollator walking?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit is de volgende stap:
[afbeelding]
Volgens mij is het gewoon bedoeld, als vervanging van langlaufen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het voor oudere mensen die wat moeite met wandelen hebben praktisch is. Maar eigenlijk is het in Nederland volslagen nutteloos, het is vooral bedoeld om op onstabiele (denk aan struiken/ takken/ rotsen) ondergrond te lopen.
Met die stokken voelen ze zich verheven boven 'normale' voetgangers.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier in het dorp weigeren ze op de stoep te lopen, en lopen ze dus náást de stoep met die stokken te zwaaien.. en danhet liefst in de spaken van je fiets
Als dat gebeurt dan stop ik even en gooi ik ze zelf wel ff de stoep op, al moet ik ze met hun eigen stokken erop rammen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier in het dorp weigeren ze op de stoep te lopen, en lopen ze dus náást de stoep met die stokken te zwaaien.. en danhet liefst in de spaken van je fiets
Wat wapens wel niet met een mens doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef Quarks het volgende:
[..]
Met die stokken voelen ze zich verheven boven 'normale' voetgangers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |