abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34421023
Ik vraag het me iedere keer af, dan gaat er een bekende Nederlander dood en dan is dat gewoon binnnen een paar uur bekend, via radio, tv en internet.

Nu vraag ik me af, hoe gaat dat? Moet je snel het Journaal bellen als er iemand dood is die ooit een beetje bekend is geweest? Is er een soort register van overleden personen waar je kan F5-en? Belt een medewerker van de uitvaartonderneming snel naar de media?

Wie weet het?
pi_34421081
BN'ers hebben toch vaak managers die dan een persbericht uitgeven?
pi_34421095
Wordt meestal wel door familie doorgegeven aan managers/werkgevers van de BN-ers.
pi_34421271
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
BN'ers hebben toch vaak managers die dan een persbericht uitgeven?
Ik weet het niet, veel BN-ers die overlijden zijn oud en zullen op die leeftijd geen manager meer hebben.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:01:35 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34421547
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:53 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik weet het niet, veel BN-ers die overlijden zijn oud en zullen op die leeftijd geen manager meer hebben.
en wie belt dan die manager? kan me voorstellen dat je als familie dat echt geen zak kan schelen allemaal
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34421571
Zelfde verhaal als wanneer er een roddel de wereld in word geholpen.
Een paar mensen horen het, die vertellen het verder (helemaal als het om een bekend persoon gaat) en in een zeer korte tijd staat de pers op de stoep om het verhaal te checken.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:15:08 #7
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_34421719
Bart de Graaff... BNN loopt nog als een trein. (Heil aan de Lama's )
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')